XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
Trainingen gaan super chill doe minder verneem meer :rolleyes:.

Heb als extra nog wat bicep gedaan + smith behind de back lege stang 3x20 repp op het einde van mijn workout.

Screenshot_20201030-093859_Strong.jpg

Posen kan ik niet maar goed het is vrijdag.
En niet dat ik een goed fysiek heb maar schiet 1 of 2 plaatjes en die post ik gewoon.

Dat lijkt striae op mijn buik maar is een oud oorlogswond van toen ik in Vietnam vocht.

Moet wel een nieuwe broek kopen.
20201030_092932.jpg

• #1.105
Wat later dan normaal gegaan I like it. Basic fit probleem is ook verholpen dus kan nu 24/7 gaan. Wat aanpassingen gemaakt maar overall great state of mind.

Screenshot_20201103-115918_Strong.jpg

Same pose different day.
20201103_104042.jpg

Wat later dan normaal gegaan I like it. Basic fit probleem is ook verholpen dus kan nu 24/7 gaan. Wat aanpassingen gemaakt maar overall great state of mind.

Screenshot_20201103-115918_Strong.jpg
Lekker bezig!

Alleen een vraag, ik probeer geen discussie te starten: lees ik het goed dat je eerst je werksets doet en dan een topset, als dat zo is waarom heb je daarvoor gekozen?

• #1.107
Lekker bezig!

Alleen een vraag, ik probeer geen discussie te starten: lees ik het goed dat je eerst je werksets doet en dan een topset, als dat zo is waarom heb je daarvoor gekozen?
Gewoon puur om te kijken of het er ook in zit. Daarom ook maar 1 rep:p

• #1.113
Die mp steekt we bij jou wel met kop en schouders bovenuit zeg. Je zou denken dat je met deze mp 80 zeker moet kunnen benchen.

• #1.116
Die mp steekt we bij jou wel met kop en schouders bovenuit zeg. Je zou denken dat je met deze mp 80 zeker moet kunnen benchen.
Bench deed ik echt bijna nooit 10x per jaar was al veel voor mij. Pr voor bench is nu ook 80 trouwens 1 rep

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven