- Waardering
- 12.701
Op een gegeven moment wen je aan het gewicht en dan ‘durf’ je echt wel dieper.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is ook zo en iets eerder pr proberen ipv na mijn setjes lolOp een gegeven moment wen je aan het gewicht en dan ‘durf’ je echt wel dieper.
Dat is ook zo en iets eerder pr proberen ipv na mijn setjes lol

.Lekker bezig!Wat later dan normaal gegaan I like it. Basic fit probleem is ook verholpen dus kan nu 24/7 gaan. Wat aanpassingen gemaakt maar overall great state of mind.
![]()
Gewoon puur om te kijken of het er ook in zit. Daarom ook maar 1 repLekker bezig!
Alleen een vraag, ik probeer geen discussie te starten: lees ik het goed dat je eerst je werksets doet en dan een topset, als dat zo is waarom heb je daarvoor gekozen?

Likdoorn er even uitsnijden. Ben je er weer vanaf.![]()
Likdoorn op mijn kleine teen.
Met sqautten beetje andere variaties geprobeerd.
Ja het mes gaat er zo in 😫
Ik hoorde dat dit de juiste plek is, dus hierbij:Doe maar gewoon in het trainingslog van @DeeJay1 ofzo
Gewoon wraps bij de Jumbo of appie kopen meid. Volgende probleem?🙂Ik hoorde dat dit de juiste plek is, dus hierbij:
Ik eet regelmatig smart wraps (deze https://www.bodyandfit.com/nl-nl/search?text=Smart+wrap) en smart pizza (deze: https://www.bodyandfit.com/nl-nl/search?text=Smart+pizza) die ik dus bij b&f bestel. Maar ze zijn al een tijdje niet leverbaar.
Weet iemand nog een site waar ik soortgelijke kan bestellen?
Die zijn niet zo eiwitrijk als deze.Gewoon wraps bij de Jumbo of appie kopen meid. Volgende probleem?🙂
Bench deed ik echt bijna nooit 10x per jaar was al veel voor mij. Pr voor bench is nu ook 80 trouwens 1 repDie mp steekt we bij jou wel met kop en schouders bovenuit zeg. Je zou denken dat je met deze mp 80 zeker moet kunnen benchen.
@NononsenseAh en de Deen hebben ze ook.
Enne oa op proteinpow staan ook recepten

wanneer ga je nog eens trennen?Jongens en @IRONic Pumper graag on topic graag. Ik ben een serieuze sporter en wil dit topic graag clen houden![]()
Vandaag beetje cardio. En misschien naar de dokter maandag. Kijk het nog even aan. 🐼