ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja Normaal doe ik die wel als eerste oefeningWaarom doe je ohp zo laat in je training? Rare volgorde van oefeningen i.m.o.
Van sets ook, 13 sets OHPWaarom doe je ohp zo laat in je training? Rare volgorde van oefeningen i.m.o.
Welkom dan maar
2 en die ga ik dus doen. Zo is het ook makkelijk te combineren met gymmen.En kun je ook een beetje zwemmen? Want dat is verrot lastig en 750m is echt een eind als je niet snel bent.Om eerst het lopen/fietsen maar te gaan oefenen heb ik een 10 weken beginnersschema gevonden (duathlon schema)
Aangezien ik in de ploegen werk en het lastig is om op vaste dagen bepaalde dingen te doen ga ik gewoon elke eerste nachtdienst een brick training doen.
Komt ook goed uit want in dat schema doen ze maar 1 brick per week2 en die ga ik dus doen. Zo is het ook makkelijk te combineren met gymmen.
week 1 30 min fietsen 10 min hardlopen
week 2 30/15
week 3 35 /15
week 4 35/20
week 5 40/20
week 6 40/25
week 7 45/25
week 8 45/25
week 9 50/30
week 10 60/30
Als ik dit gedaan heb ga ik in november een sprint triatlon doen (750 meter zwemmen - 20km Fietsen 5km lopen)
Daarna zal ik in 2022 wat 1/4 triatlon testjes doen solo of misschien wel met een evenementje meedoen.
Hoor/lees wel van veel mensen dat het op zich wel verstandig is. Heb ook zo'n stuurtje gekocht dus hopelijk kan ik daarmee uit de voeten.
Daarmee zou je toch wel 2kmph winst mee moeten kunnen boeken en ik moet ik een wat zwaarder verzet leren fietsen.
Dus dat is het programma voor de aankomende 10 weken. Niets super gek maar goed eerst maar eens doen.
30 baantjes in een normaal zwembad valt idd mee. Buiten wordt wel een stuk zwaarder afhankelijk van de omstandigheden. Maar wel te doen.
Het is natuurlijk wel te doen, maar echt lastig dat in een fatsoenlijke tijd te doen. Met schoolslag ben je zo 45m bezig.
Ik heb zwemdiploma AEn kun je ook een beetje zwemmen? Want dat is verrot lastig en 750m is echt een eind als je niet snel bent.