ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je "moet" je zithouding aanpassen en een groot verzet leren draaien.Ff test route gedaan iets meer dan 20km maar so be it. In november moet 33kmph gemiddelde er wel inzitten. Ben naast het zwembad begonnen.![]()
Ja ben de boel nu beetje aan het afstellen. Groot verzet ben ik laatste paar ritten mee bezig 👌Je "moet" je zithouding aanpassen en een groot verzet leren draaien.
Wat voor fiets heb je? Echt een racefiets of meer een MTB? Ik wil zelf een trek gaan kopen (mtb zonder voorvering maar met geen gek brede banden) om een beetje allround te gaan fietsen. Maar ik ken er echter niks van en hier in de fietwinkels raden ze gewoon het duurste aan.Ben zo'n 15km verkeerd gefietst 🤣. Maar pak wel paar km extra snelheid met die bars.
![]()
Heb alletwee maar dit doe ik op mijn racefietsWat voor fiets heb je? Echt een racefiets of meer een MTB? Ik wil zelf een trek gaan kopen (mtb zonder voorvering maar met geen gek brede banden) om een beetje allround te gaan fietsen. Maar ik ken er echter niks van en hier in de fietwinkels raden ze gewoon het duurste aan.
Dat is wel gaaf maar op hobbelpaadjes gaat ie niet lang mee denk ikHeb alletwee maar dit doe ik op mijn racefiets![]()
Heb ook het gevoel dat ie net iets te groot is 😧

Op geen enkele belgische weg dusDat is wel gaaf maar op hobbelpaadjes gaat ie niet lang mee denk ik![]()

Klopt haha stijf frameDat is wel gaaf maar op hobbelpaadjes gaat ie niet lang mee denk ik![]()
Volgens mij moet 1 van de mods dat doen.
Je "moet" je voorbouw (stuurpen) omdraaien. "Net iets te groot", dit is waarschijnlijk een XL/62cm frame. Ik ben 1m87 en rij met een M/55cm frame. Maar beter dan niks, wel een mooie fiets.Heb alletwee maar dit doe ik op mijn racefiets![]()
Heb ook het gevoel dat ie net iets te groot is 😧
Kijk maar uit met die aids.Ja ben de boel nu beetje aan het afstellen. Groot verzet ben ik laatste paar ritten mee bezig 👌
![]()
Wat binne gij dan?
Oké, ik zal even een random poll maken.
Nee nein