Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja dat tikt wel aanBij mij was het ooit 45km enkele reis, dan gaat kilometers maken best makkelijk.
Ik fiets die 30 km 90 km lang. En 30-40 km 33 beetje afhankelijk van het weer etc. Het verschil tussen 28-30-33-35 is flink.Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.
Uurtje is leuk of korter daarna begin ik mij te vervelen. Zal voor die halve wel wat langer moeten fietsen ga ik ook nog wel doen maar niet heel lang.
Hoeveel harder en verder fiets jij ogv?
Nice 💪💪👊.Ik fiets die 30 km 90 km lang. En 30-40 km 33 beetje afhankelijk van het weer etc. Het verschil tussen 28-30-33-35 is flink.
Kan aan je cijfers zien dat je houdt van kort en krachtig 😜
Dus als je sneller wilt worden: meer rustige kilometers maken, maar dan dus wel gewoon twee uur rustigen blijven lopen of fietsen.Nice 💪💪👊.
Heb hetzelfde met lopen. 518 nike runs gemiddelde 5,10km 🤣
W/kg= 3,1 meende ik. Zit tussen normaal/goed in?Hangt van je gewicht af. W/kg is belangrijker. Op het vlakke telt totale wattage ook mee, in de bergen w/kg.
Klopt. En aërodynamica maakt ook veel uit. Dus als je wat groter bent heb je een flink nadeel. Ik ben 1,96 en ongeveer 100 kilo….W/kg= 3,1 meende ik. Zit tussen normaal/goed in?
Sowieso als een wat zwaarder persoon ga je niet echt hoog eindigen mits je al je hele leven fiets 🤣 -10 kg zelfde wattage zit je op 3,6w/kg
Ja er zit nog wel meer in. Wou gewoon ff snel zo'n test doen aan mijn hartslag kan je ook zien dat ik niet maximaal gegaan ben. En ik zat in een wel goeie versnelling vast. Maakte het ook niet makkelijker. Maar reëel ik gok hoop dat 280 ofzo mijn max nu is.Klopt. En aërodynamica maakt ook veel uit. Dus als je wat groter bent heb je een flink nadeel. Ik ben 1,96 en ongeveer 100 kilo….
Jij zou toch wel op 3,5-4,0 moeten kunnen uitkomen, en dan nog leg je het af tegen de fietsers die beter op hun fiets zitten, wat minder luchtweerstand hebben en waarvan hun maximal lactate steady state hoog is.
Je "moet" ook niet altijd alleen trainen.Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.
Uurtje is leuk of korter daarna begin ik mij te vervelen. Zal voor die halve wel wat langer moeten fietsen ga ik ook nog wel doen maar niet heel lang.
Hoeveel harder en verder fiets jij ogv?
Daarom zit ik nu op strava 😌
👍
Met een groepje is het makkelijker om je grenzen te verleggen.
Niet overdrijven hè.Nog nooit zo weinig motivatie gehad in alles lopen fietsen gym. 😖

Ja voor jou is dit al veel i know