Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Bij mij was het ooit 45km enkele reis, dan gaat kilometers maken best makkelijk.

Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.
Uurtje is leuk of korter daarna begin ik mij te vervelen. Zal voor die halve wel wat langer moeten fietsen ga ik ook nog wel doen maar niet heel lang.

Hoeveel harder en verder fiets jij ogv?
Ik fiets die 30 km 90 km lang. En 30-40 km 33 beetje afhankelijk van het weer etc. Het verschil tussen 28-30-33-35 is flink.

Kan aan je cijfers zien dat je houdt van kort en krachtig 😜

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.564
Ik fiets die 30 km 90 km lang. En 30-40 km 33 beetje afhankelijk van het weer etc. Het verschil tussen 28-30-33-35 is flink.

Kan aan je cijfers zien dat je houdt van kort en krachtig 😜
Nice 💪💪👊.

Heb hetzelfde met lopen. 518 nike runs gemiddelde 5,10km 🤣

• #1.566
Hangt van je gewicht af. W/kg is belangrijker. Op het vlakke telt totale wattage ook mee, in de bergen w/kg.
W/kg= 3,1 meende ik. Zit tussen normaal/goed in?

Sowieso als een wat zwaarder persoon ga je niet echt hoog eindigen mits je al je hele leven fiets 🤣 -10 kg zelfde wattage zit je op 3,6w/kg

W/kg= 3,1 meende ik. Zit tussen normaal/goed in?

Sowieso als een wat zwaarder persoon ga je niet echt hoog eindigen mits je al je hele leven fiets 🤣 -10 kg zelfde wattage zit je op 3,6w/kg
Klopt. En aërodynamica maakt ook veel uit. Dus als je wat groter bent heb je een flink nadeel. Ik ben 1,96 en ongeveer 100 kilo….

Jij zou toch wel op 3,5-4,0 moeten kunnen uitkomen, en dan nog leg je het af tegen de fietsers die beter op hun fiets zitten, wat minder luchtweerstand hebben en waarvan hun maximal lactate steady state hoog is.

• #1.568
Klopt. En aërodynamica maakt ook veel uit. Dus als je wat groter bent heb je een flink nadeel. Ik ben 1,96 en ongeveer 100 kilo….

Jij zou toch wel op 3,5-4,0 moeten kunnen uitkomen, en dan nog leg je het af tegen de fietsers die beter op hun fiets zitten, wat minder luchtweerstand hebben en waarvan hun maximal lactate steady state hoog is.
Ja er zit nog wel meer in. Wou gewoon ff snel zo'n test doen aan mijn hartslag kan je ook zien dat ik niet maximaal gegaan ben. En ik zat in een wel goeie versnelling vast. Maakte het ook niet makkelijker. Maar reëel ik gok hoop dat 280 ofzo mijn max nu is.

Laatst bewerkt:
  • #1.569
Training
Gym in
Gym uit

Schouder blijft wel beetje een issue. Maar ff geen upper meer trainen 😐

• #1.570
2e 🥳. Moet nu wel in c ipv d rijden. Ook flink verschil in wattage 🤣 15,7 km
Screenshot_20211011-111840_Companion.jpg

Laat maar in!

Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.
Uurtje is leuk of korter daarna begin ik mij te vervelen. Zal voor die halve wel wat langer moeten fietsen ga ik ook nog wel doen maar niet heel lang.

Hoeveel harder en verder fiets jij ogv?
Je "moet" ook niet altijd alleen trainen.

• #1.576
Thuggie op de baan 🤡
Afgesproken met oud collega om samen te lopen. Kreeg ik hele sessie uitleg want eerste x🤣🤣
. Gvd

Screenshot_20211019-202138_Strava.jpg

• Like
Waarderingen: Bubs
  • #1.577
Beetje knie problemen ook. Al paar keer fysio gehad. Nog nooit zo weinig motivatie gehad in alles lopen fietsen gym. 😖

Nja komt wel weer vandaag bij basic geweest
Screenshot_20211026-140821_Strong.jpg

Te weinig langzame kilometers maken is geblesseerd raken. Kut, maar vrijwel niet te voorkomen. Voorzichtig aan doen… en als je toch gaat.. ga dan vooral niet meteen een pr op de tien km lopen 😜.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven