Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Screenshot_20211005-153101_Strong.jpg

Pancake
Screenshot_20211005-152210_Gallery.jpg

• #1.543
+ nog wat andere dingen. Morgen maar weer serieus trainen 🦣
Screenshot_20211006-164935_Strong.jpg

• #1.544
Dag maar goed beginnen 👌
Heb ook 2x 45kg plates gevonden in de gym.

Gewicht + 0,4 👌

Screenshot_20211007-065628_Strava.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.545
Middagdienst maat bijna vakantie

Hack squat andersom uitgevoerd 🙃

Screenshot_20211007-094914_Strong.jpg
Screenshot_20211007-094923_Strong.jpg

Na al dat vreten van gisteren
20211007_094011.jpg

Laatst bewerkt:
  • #1.546
De abs komen een beetje door dus proberen even paar weken goed te cutten take 999🤣🤣

86 kg 💪

Hopelijk morgen mijn Wahoo binnen + cassette. 😁😁

Screenshot_20211008-101342_Strong.jpg

• #1.547
20211009_144534.jpg

🥳🥳

• #1.548
20min FTP test kort
Moet het nog ff afstellen bepaalde versnellingen liepen niet echt goed 🤣

270 ill take it
Screenshot_20211009-161556_Strava.jpg

Filmpje van de hack squat?

• #1.551
Dacht ff easy 16km maar ging mooi stukkie Heuvel op.

morgen weer gymtime
Screenshot_20211010-141049_Strava.jpg

Buiten fietsen gaat hem eerst niet worden

Laatst bewerkt:
Hoe goed of slecht is dat, of kan je daar niet direct iets uit afleiden?
Hangt van je gewicht af. W/kg is belangrijker. Op het vlakke telt totale wattage ook mee, in de bergen w/kg.

Dit is niet bijzonder hoog. Zeker niet omdat @ThuggishRuggish een goede hardloper is. Zou echt een stuk beter verwachten.

Denk dat hier gebrek aan echte duurtraining te zien is. Gewoon 2x per week twee uur fietsen en het knalt omhoog.

Laatst bewerkt:
  • #1.554
Hangt van je gewicht af. W/kg is belangrijker. Op het vlakke telt totale wattage ook mee, in de bergen w/kg.

Dit is niet bijzonder hoog. Zeker niet omdat @ThuggishRuggish een goede hardloper is. Zou echt een stuk beter verwachten.

Denk dat hier gebrek aan echte duurtraining te zien is. Gewoon 2x per week twee uur fietsen en het knalt omhoog.
Wat had jij verwacht hoeveel watt ik zou moeten kunnen trappen?

Als ik maar 30 gemiddeld kan halen dan ben ik tevreden. Is idd niets bijzonders 270 maar goed ga ook verder niets met deze info doen qua trainen. Wat ik dan wel weer leuk vind is om over een paar maand weer deze test te doen.

Wat had jij verwacht hoeveel watt ik zou moeten kunnen trappen?

Als ik maar 30 gemiddeld kan halen dan ben ik tevreden. Is idd niets bijzonders 270 maar goed ga ook verder niets met deze info doen qua trainen. Wat ik dan wel weer leuk vind is om over een paar maand weer deze test te doen.
Ik had wel zoiets verwacht, want ik zag je strava fietsdingen. Ik fiets zelf zonder veel training verder en harder. En jij bent een betere/snellere loper dan ik, stuk jonger ook. Dus je kunt makkelijk veel beter.

Heel simpel; kilometers maken. Je bent een goede loper, dus goede conditie. Paar weken ook wat langere rustige trainingen doen gaat je sneller maken. En minder moe als je straks die triathlon doet.

• #1.557
Ik had wel zoiets verwacht, want ik zag je strava fietsdingen. Ik fiets zelf zonder veel training verder en harder. En jij bent een betere/snellere loper dan ik, stuk jonger ook. Dus je kunt makkelijk veel beter.

Heel simpel; kilometers maken. Je bent een goede loper, dus goede conditie. Paar weken ook wat langere rustige trainingen doen gaat je sneller maken. En minder moe als je straks die triathlon doet.
Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.
Uurtje is leuk of korter daarna begin ik mij te vervelen. Zal voor die halve wel wat langer moeten fietsen ga ik ook nog wel doen maar niet heel lang.

Hoeveel harder en verder fiets jij ogv?

Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.
Uurtje is leuk of korter daarna begin ik mij te vervelen. Zal voor die halve wel wat langer moeten fietsen ga ik ook nog wel doen maar niet heel lang.

Hoeveel harder en verder fiets jij ogv?
Hoe ver woon je van je werk af? Misschien kan je woon-werkverkeer combineren met een langere duurtraining.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven