ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk niet dat ik die nog op mijn mobiel heb piraat.
Hoe goed of slecht is dat, of kan je daar niet direct iets uit afleiden?20min FTP test kort
Moet het nog ff afstellen bepaalde versnellingen liepen niet echt goed 🤣
270 ill take it
![]()
Hangt van je gewicht af. W/kg is belangrijker. Op het vlakke telt totale wattage ook mee, in de bergen w/kg.Hoe goed of slecht is dat, of kan je daar niet direct iets uit afleiden?
Wat had jij verwacht hoeveel watt ik zou moeten kunnen trappen?Hangt van je gewicht af. W/kg is belangrijker. Op het vlakke telt totale wattage ook mee, in de bergen w/kg.
Dit is niet bijzonder hoog. Zeker niet omdat @ThuggishRuggish een goede hardloper is. Zou echt een stuk beter verwachten.
Denk dat hier gebrek aan echte duurtraining te zien is. Gewoon 2x per week twee uur fietsen en het knalt omhoog.
Als ik maar 30 gemiddeld kan halen dan ben ik tevreden. Is idd niets bijzonders 270 maar goed ga ook verder niets met deze info doen qua trainen. Wat ik dan wel weer leuk vind is om over een paar maand weer deze test te doen.Hangt van je gewicht af. W/kg is belangrijker. Op het vlakke telt totale wattage ook mee, in de bergen w/kg.
Dit is niet bijzonder hoog. Zeker niet omdat @ThuggishRuggish een goede hardloper is. Zou echt een stuk beter verwachten.
Denk dat hier gebrek aan echte duurtraining te zien is. Gewoon 2x per week twee uur fietsen en het knalt omhoog.
Geen ideeHoe goed of slecht is dat, of kan je daar niet direct iets uit afleiden?
Ik had wel zoiets verwacht, want ik zag je strava fietsdingen. Ik fiets zelf zonder veel training verder en harder. En jij bent een betere/snellere loper dan ik, stuk jonger ook. Dus je kunt makkelijk veel beter.Wat had jij verwacht hoeveel watt ik zou moeten kunnen trappen?
Als ik maar 30 gemiddeld kan halen dan ben ik tevreden. Is idd niets bijzonders 270 maar goed ga ook verder niets met deze info doen qua trainen. Wat ik dan wel weer leuk vind is om over een paar maand weer deze test te doen.
Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.Ik had wel zoiets verwacht, want ik zag je strava fietsdingen. Ik fiets zelf zonder veel training verder en harder. En jij bent een betere/snellere loper dan ik, stuk jonger ook. Dus je kunt makkelijk veel beter.
Heel simpel; kilometers maken. Je bent een goede loper, dus goede conditie. Paar weken ook wat langere rustige trainingen doen gaat je sneller maken. En minder moe als je straks die triathlon doet.
Hoe ver woon je van je werk af? Misschien kan je woon-werkverkeer combineren met een langere duurtraining.Heb een hekel aan lange afstand wel 😆.
Uurtje is leuk of korter daarna begin ik mij te vervelen. Zal voor die halve wel wat langer moeten fietsen ga ik ook nog wel doen maar niet heel lang.
Hoeveel harder en verder fiets jij ogv?
4km 🙈Hoe ver woon je van je werk af? Misschien kan je woon-werkverkeer combineren met een langere duurtraining.
Stukje omrijden op heen- of terugweg?