- Waardering
- 9.211
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
gooi er eens wat magnesium inGym geweest maar heb niet zoveel plezier in KT meer. Ff kijken wat ik ga doen 🙂. Knie voel ik wel met fietsen maar volgens echo is er niets te zien. Niet heel pijnlijk maar megh
![]()
![]()
Gaat ik doen beunie tnxs
Zorg dat je voetplaatjes goed zijn afgesteld. Sowieso hebben de gele wat meer spelen.Gym geweest maar heb niet zoveel plezier in KT meer. Ff kijken wat ik ga doen 🙂. Knie voel ik wel met fietsen maar volgens echo is er niets te zien. Niet heel pijnlijk maar megh
![]()
![]()
Fiets al zonder clicks 🥺Zorg dat je voetplaatjes goed zijn afgesteld. Sowieso hebben de gele wat meer spelen.
Bikefit gedaan? Kan enorm helpen tegen pijntjes. Kost een paar tientjes, maar je hebt een stuk meer plezier van je fiets.
Heb ik bij deze niet gedaan nieuwe fiets wel deze blijft binnen. Al komt dit probleem niet daardoor. Heb het op mijn normale fiets ook en daar nog erger zelfsBikefit gedaan? Kan enorm helpen tegen pijntjes. Kost een paar tientjes, maar je hebt een stuk meer plezier van je fiets.
Dan toch eens een keer een mri laten maken.Heb ik bij deze niet gedaan nieuwe fiets wel deze blijft binnen. Al komt dit probleem niet daardoor. Heb het op mijn normale fiets ook en daar nog erger zelfs
.
.
Moet je wel via een schema trainen 🙄.Rustig opbouwen. Zeker als je vanwege krachtsport wel sterk bent. Die poezen en ligamenten enzo moeten er echt aan wennen! De vuistregel max 10% volume (kilometers) erbij per week is er niet voor niets![]()
Hoeft niet. Gewoon totale tijd of totale aantal km’s optellen en niet te snel omhoog. Ik loop nu 30-35 km per week. Dus ik kan wel naar 40, maar 50 moet ik in een weinig drie opbouwen en dan iets meer rustige kilometers doen.Moet je wel via een schema trainen 🙄.
2022 ga ik aan de schema's.