ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ik ook maar veel leden vooral die in Nederland trainen aanzienlijk minder.

Zonder cardio is er bb-er ook niet zo veel waard.
Telt fietsen naar de sportschool niet?
Alle beweging telt. Fietsen naar de sportschool ook.. voor de meesten korter dan 10 minuten.Telt fietsen naar de sportschool niet?
Oh wacht....
Het was een grapje omdat de sportscholen dicht zijn...Alle beweging telt. Fietsen naar de sportschool ook.. voor de meesten korter dan 10 minuten.
Ik zie vooral mensen met de auto komen trouwens. Mijn fietsritje naar de sportschool is mijn warming up trouwens.
Ik loop elke ochtend even naar de bakker om vers brood. Rondje wandelen na lunchtijd, paar rondjes hardlopen. Stukje fietsen als het een beetje droog is.Het was een grapje omdat de sportscholen dicht zijn...
Voor mij is fietsen naar de gym ook de algemene warming up.
Maar.. wat ga je nou doen, triatlon? Marathon? Of straks toch gewoon weer de gym in?![]()
![]()
Ik let nergens meer op slik vreet mij een slag in de ronde en hupp.
🤡🤡
68 dagen sober ook 🔥
Zou je het ook nog even op Facebook willen delen svp, bij voorbaat dank.
Halve triathlon ja. Ja sowieso weer de gym in als die weer open gaan.Maar.. wat ga je nou doen, triatlon? Marathon? Of straks toch gewoon weer de gym in?
Als het je niet bevalt dan tyf je toch op uit mijn log. 0300 parkjeZou je het ook nog even op Facebook willen delen svp, bij voorbaat dank.
Durf je wel met een afgerichte hond.Als het je niet bevalt dan tyf je toch op uit mijn log. 0300 parkje
En heb je al een schema? Want anders raak je zo weer geblesseerd.Halve triathlon ja. Ja sowieso weer de gym in als die weer open gaan.
Marathon doe ik er ff tussendoor voor de fun😛 en heb nog wat andere dingen. Maar eerst deze 2 ff doen 🙈
Soort van. Doe nu ook rekken strekken warming up enzo voor blessurepreventie 😬. Maar ik ben eb blijf gewoon redelijk blessure gevoelig.En heb je al een schema? Want anders raak je zo weer geblesseerd.
Het is net als in de sportschool. Een schema helpt enorm. Beetje aankutten word je wel iets beter van, maar gewoon consistent een tijdje trainen gaat je veel verder brengen. En dan daarna weer even gewoon doen wat lekker voelt.Soort van. Doe nu ook rekken strekken warming up enzo voor blessurepreventie 😬. Maar ik ben eb blijf gewoon redelijk blessure gevoelig.
Triathlon komt er gewoon op neer dat je beetje conditie moet hebben. En je moet die afstanden kunnen lopen/fietsen. En niet van altijd een 5k hardlopen ineens een halve gaan doen.