MuscleMeat

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.681
Lekker loopje
Screenshot_20211228-120428_Nike Run Club.jpg
Screenshot_20211228-120455_Connect.jpg

Fiets stukkie
Screenshot_20211228-125112_Connect.jpg

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat dit een bb forum was.

• #1.685
Laatste loop was mooi ruk. 2 pijntjes. Nu 0 😬
Screenshot_20211230-175017_Strava.jpg

Telt fietsen naar de sportschool niet?

Oh wacht....
Alle beweging telt. Fietsen naar de sportschool ook.. voor de meesten korter dan 10 minuten.

Ik zie vooral mensen met de auto komen trouwens. Mijn fietsritje naar de sportschool is mijn warming up trouwens.

Alle beweging telt. Fietsen naar de sportschool ook.. voor de meesten korter dan 10 minuten.

Ik zie vooral mensen met de auto komen trouwens. Mijn fietsritje naar de sportschool is mijn warming up trouwens.
Het was een grapje omdat de sportscholen dicht zijn...

Voor mij is fietsen naar de gym ook de algemene warming up.

• #1.689
20211230_171457.jpg
20211230_132707.jpg

Ik let nergens meer op slik vreet mij een slag in de ronde en hupp.

🤡🤡

68 dagen sober ook 🔥

Laatst bewerkt:
Het was een grapje omdat de sportscholen dicht zijn...

Voor mij is fietsen naar de gym ook de algemene warming up.
Ik loop elke ochtend even naar de bakker om vers brood. Rondje wandelen na lunchtijd, paar rondjes hardlopen. Stukje fietsen als het een beetje droog is.

En als de sportschool open is… nouja, voorlopig dumbells en kettlebell in de keuken…

• #1.693
Maar.. wat ga je nou doen, triatlon? Marathon? Of straks toch gewoon weer de gym in?
Halve triathlon ja. Ja sowieso weer de gym in als die weer open gaan.

Marathon doe ik er ff tussendoor voor de fun😛 en heb nog wat andere dingen. Maar eerst deze 2 ff doen 🙈

Laatst bewerkt:
  • #1.699
En heb je al een schema? Want anders raak je zo weer geblesseerd.
Soort van. Doe nu ook rekken strekken warming up enzo voor blessurepreventie 😬. Maar ik ben eb blijf gewoon redelijk blessure gevoelig.

Triathlon komt er gewoon op neer dat je beetje conditie moet hebben. En je moet die afstanden kunnen lopen/fietsen. En niet van altijd een 5k hardlopen ineens een halve gaan doen.

Soort van. Doe nu ook rekken strekken warming up enzo voor blessurepreventie 😬. Maar ik ben eb blijf gewoon redelijk blessure gevoelig.

Triathlon komt er gewoon op neer dat je beetje conditie moet hebben. En je moet die afstanden kunnen lopen/fietsen. En niet van altijd een 5k hardlopen ineens een halve gaan doen.
Het is net als in de sportschool. Een schema helpt enorm. Beetje aankutten word je wel iets beter van, maar gewoon consistent een tijdje trainen gaat je veel verder brengen. En dan daarna weer even gewoon doen wat lekker voelt.

Je raakt geblesseerd omdat je de belasting niet goed doseert. Als je nu al zo snel geblesseerd raakt wel iets om op te letten.

Nooit meer dan 3 dagen achter elkaar hardlopen, minstens 1 echte rustdag per week… genoeg slapen….ook echt rustige trainingsdagen inlassen etc.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven