ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Beetje een schema gemaakt voor wat ik aankomende tijd wil gaan doen om mijn conditie te verbeteren.
Brick workouts etc ga ik nu nog niet doen. Zone 2 schijnt de key te zijn om je uithoudingsvermogen te verbeteren plus je belast je lichaam ook minder met langzamer lopen daarom veel zone 2 loopjes en 1x interval tot nu toe.
Fiets intervallen/ftp testjes komen later ook nog wel. Dit ga ik voor de maand januari gewoon vasthouden en aan de hand van mijn Garmin informatie kan je wel uitlezen of mijn uithoudingsvermogen ook beter is geworden of niet. Waarom heb ik het zo ingedeeld geen idee zo kwam het eruit op papier. De dag voor interval lopen fietsen en de dag daarna fietsen ivm belasting leek mij wel slim?
Dus ja voor de eerste maand lijkt mij dit wel voldoende
Als de gyms weer opengaan en ik heb er zin in zal ik misschien 2x pw fullbody gaan toevoegen
Maandag 60min zone 2 lopen
Dinsdag 45min fietsen zone 2
Woensdag warming up interval 5x200 uitlopen totaal 30min?
Donderdag 60min fietsen zone 2
Vrijdag - off
Zaterdag 45min zone 2 lopen 45min fietsen zone 2
Zondag off
Ga een andere racefiets kopen. Als iemand nog tips heeft 2500€ max wel 😬
Brick workouts etc ga ik nu nog niet doen. Zone 2 schijnt de key te zijn om je uithoudingsvermogen te verbeteren plus je belast je lichaam ook minder met langzamer lopen daarom veel zone 2 loopjes en 1x interval tot nu toe.
Fiets intervallen/ftp testjes komen later ook nog wel. Dit ga ik voor de maand januari gewoon vasthouden en aan de hand van mijn Garmin informatie kan je wel uitlezen of mijn uithoudingsvermogen ook beter is geworden of niet. Waarom heb ik het zo ingedeeld geen idee zo kwam het eruit op papier. De dag voor interval lopen fietsen en de dag daarna fietsen ivm belasting leek mij wel slim?
Dus ja voor de eerste maand lijkt mij dit wel voldoende
Als de gyms weer opengaan en ik heb er zin in zal ik misschien 2x pw fullbody gaan toevoegenMaandag 60min zone 2 lopen
Dinsdag 45min fietsen zone 2
Woensdag warming up interval 5x200 uitlopen totaal 30min?
Donderdag 60min fietsen zone 2
Vrijdag - off
Zaterdag 45min zone 2 lopen 45min fietsen zone 2
Zondag off
Ga een andere racefiets kopen. Als iemand nog tips heeft 2500€ max wel 😬
Laatst bewerkt: