Fitness Seller

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hele maand al vegetarisch avondeten.👌
F2B655BC-EF8E-4F54-A219-9EB206E2AC3C.jpeg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.770
25/1/22 86,3kg
Voeding 2450kcal

Morgen sollicitatie 🤞🤞
Hoop echt dat dit iets wordt

Sparen ging goed totdat ik een 35mm 1.4 sigma tegen kwam 😆. En twee dagen weg is iets duurder uitgevallen 🦧 maar goed

Train

Tri pushdown 5x 30kg 15
Bench smith 5x 40kg 8
Chest press 5x 40kg 8
Peck D 3x 44kg 15
One arm tri 3x 10kg 8
Pullover 3x 40x 8

Laatst bewerkt:
  • #1.776
85,1 kg

Calorieën net niet gehaald gisteren maar dat is niet erg had verder geen honger.

Vandaag niets qua training.
Hopelijk gaat mijn sollicitatie goed en kan ik mijn huidige wachtchef ff blij maken vanmiddag of later deze week. 🤞🤞
Nog niet zenuwachtig trouwens 😌

Sollicitatie voor een vaste functie, of bij ander bedrijf?

• #1.778
Sollicitatie voor een vaste functie, of bij ander bedrijf?
Collega van mij die had dus een vast contract gekregen maar die heeft er voor gekozen om weg te gaan. (ik ga nu solliciteren bij hetzelfde bedrijf)
Dus in eerst instantie was mijn insteek dat ik bij het andere bedrijf aangenomen zou worden (hopelijk) en op die manier een vast contract afdwingen bij mijn huidige werkgever.
Maar ik sta er nu wat anders in en wil ook wel weg hier want er zijn ook vaste contracten weggegeven aan mensen die er nog geen recht op hadden maar dat staat mooi op papier.

Ik kan daar ook zo'n 300 PM meer verdienen (chemie Cao)als uitzendkracht als je daar in fase B komt itt vaste krachten waar ik nu werk die al op hun volledige loon zitten.
Dus al met al ga ik er wel op vooruit en mocht ik niet aangenomen worden dan misbruik ik deze sollicitatie gewoon om alsnog een vast contract te krijgen.

Voordeel is wel dat ik al bij dat bedrijf gewerkt hebt als vakantiewerker op het lab ja Tinus op het lab :P en op andere plekken in het bedrijf en ze zitten te springen om mensen.
Ik ga er dus wel een klein beetje vanuit dat ik aangenomen wordt :P

Laatst bewerkt:
Succes!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven