- Waardering
- 12.240
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 79kg
Doe dat. Gaat je een weekje dopamine kick opleveren

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe dat. Gaat je een weekje dopamine kick opleveren

Fixed.Doe dat. Gaat je een weekje verschrikkelijke spierpijn opleveren![]()

Met hoeveel dat die man rent zal dat wel meevallen denk ik.
Soms moet je iets proberen toch? M'n vriendin vind het altijd wel grappig als ik weer zo'n raar idee krijg. Ook ooit 100.000 stappen proberen te zetten op een dag en daarvoor vertrokken om 02:30u.Snachts je nest uit om te moeten rennen?
Een week lang een kwaaie vrouw lijkt me eerder.
Heb alleen een parttime hond🤣Snachts je nest uit om te moeten rennen?
Een week lang een kwaaie vrouw lijkt me eerder.
Hahaha, misschien wil die wel mee doen? Canicross is hartstikke mooi om te doen...
100k stappen wil ik ook nog doen. 50k heb ik al gehaald vorig jaarSoms moet je iets proberen toch? M'n vriendin vind het altijd wel grappig als ik weer zo'n raar idee krijg. Ook ooit 100.000 stappen proberen te zetten op een dag en daarvoor vertrokken om 02:30u.
Heb jaren als vrachtwagenchauffeur gewerkt hè, ze is niet anders gewend van me dat ik ergens tussen 02:00 en 04:00u op sta.
Die vond ik echt vies tegen vallen, heb hem toen ook helaas niet gehaald. 80 kilometer wandelen op een dag brak m'n mental al rond de 65000 stappen. Wil hem nog wel een keer proberen af te ronden.100k stappen wil ik ook nog doen. 50k heb ik al gehaald vorig jaar
Hij is dol op chips
Gelijk ff zwift gedaan. Straks middagdienst dus bakplaat gaat aan 🤣.
Nou gaat die zonder kerst ook wel aan maar goed.
Zwift wattage training 195w 260w 300 ronde 1 1min 2 2min 3 3min
Ja super chill. Mooi voor de tv podcast op of gewoon tv. En in de winter periode gewoon een stuk veiliger. 👌👌Bevalt de wahoo een beetje, ik zit er aan te denken om de core te halen maar kan die nu nergens uitproberen.
Dat valt niet mee.Gij kende zeker gene wheelie op die nieuwe fiets van je of wel ??!
Knappe fiets man!Moet natuurlijk wel goed materiaal hebben. En mijn ouwe cube blijft binnen voor zwift.
Dit gaat hem hoogstwaarschijnlijk worden. Mooie upgrade wel 👌👌
Knie pijntje was wel terug na die halve marathon. Begin aankomende maandag weer met trainen.
![]()
Week 21 verwacht de winkel hem pas 😬.Gij kende zeker gene wheelie op die nieuwe fiets van je of wel ??!
Minder crap eten wordt hardlopen ook makkelijker op5km in de pocket 🥵.
Aankomende week maar even kijken of ik iets qua voeding kan verbeteren 😌.
Hele maand al vegetarisch avondeten.👌