XXL Nutrition

Gesloten Prima

Logs

Peiling Peiling Thuggie gaat een marathon lopen.

• Totaal stemmers
    46
  • Peiling gesloten .
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.801
Mijn baas zit ook op strava 🤣🤣

Screenshot_20220128-102425_Strava.jpg

• #1.803
Echt een snelle is ie niet...
Geen idee hij fiets vaak hardlopen doet hij niet. Dit ben ik trouwens want waarom zou ik die van mijn baas posten?

De "grap" is dat ik nu thuis "ziek" zit en hij melding krijgt op zijn mobiel dat ik aan het hardlopen ben geweest.

Geen idee hij fiets vaak hardlopen doet hij niet. Dit ben ik trouwens want waarom zou ik die van mijn baas posten?

De "grap" is dat ik nu thuis "ziek" zit en hij melding krijgt op zijn mobiel dat ik aan het hardlopen ben geweest.
Was een grapje. Wel leuk man beetje hardlopen met de hond!

Prima tempo :thumb:

84,7 kg 🤞

Testuitslag binnen zoals verwacht positief. Redelijk wat snot verder eigenlijk niets. Dus dat is mooi meegenomen.

Mij baas is inmiddels op de heugte dat ik weg ga. Via een ander maar goed nog ff maandje uitzitten
Pic van de huidige shape?

Ben al kapot als ik 2,6km in 14min ren.. En ben 19, kom jij hier met 5km in 24m. Knap man.
Hardlopen is ook echt een kwestie van doen. In het begin ga je ongelofelijk dood maar als je dat een maandje een keer of 3 per week doet dan gaat dat in no-time een heel stuk makkelijker.
Conditie opbouwen gaat sowieso erg snel imo.

Hardlopen is ook echt een kwestie van doen. In het begin ga je ongelofelijk dood maar als je dat een maandje een keer of 3 per week doet dan gaat dat in no-time een heel stuk makkelijker.
Conditie opbouwen gaat sowieso erg snel imo.
Ja dat wel, maar ben zelf meer van vechtsport voor 'cardio'. Ga pas weer 3x 2.5km in de week lopen als ik ga cutten.

• #1.818
Laatst bewerkt:
Voor iemand die al zolang loopt is dit opzich niet heel snel. Maar goed ik hen ook niet het gewicht van een loper en ik trainde het lopen ook nooit. Ga gewoon altijd rennen 😬.
Lang trainen betekent eigenlijk niet veel.je kan 10 jaar wekelijks 2 keer lopen zonder logisch schema (duurloop, interval, heuvelloop), af en toe eens een weekje overslaan en dan loop je 10 km nog steeds met moeite binnen 50'

is bij krachttraining ook zo, genoeg kerels die al jaren trainen waar je eigenlijk amper iets van ziet :p

• #1.820
Lang trainen betekent eigenlijk niet veel.je kan 10 jaar wekelijks 2 keer lopen zonder logisch schema (duurloop, interval, heuvelloop), af en toe eens een weekje overslaan en dan loop je 10 km nog steeds met moeite binnen 50'

is bij krachttraining ook zo, genoeg kerels die al jaren trainen waar je eigenlijk amper iets van ziet :p
Zeg ik toch ook? En wat boeit het als iemand ergens plezier in heeft dan is dat toch voldoende voor die persoon?

Zijn ook zat mensen die op voetbal zitten die het talent niet echt hebben. Maar ze hebben wel plezier.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven