ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt een snelle is ie niet...
Geen idee hij fiets vaak hardlopen doet hij niet. Dit ben ik trouwens want waarom zou ik die van mijn baas posten?
Was een grapje. Wel leuk man beetje hardlopen met de hond!Geen idee hij fiets vaak hardlopen doet hij niet. Dit ben ik trouwens want waarom zou ik die van mijn baas posten?
De "grap" is dat ik nu thuis "ziek" zit en hij melding krijgt op zijn mobiel dat ik aan het hardlopen ben geweest.
Flink doorgelopen man!84,1 kg
Vanmiddag ff stukkie fietsen en hardlopen. Misschien ff naar de sportschool ofzo 😌
Pittig![]()
Voor nu wel ja beetje zweten lekker man
Pic van de huidige shape?84,7 kg 🤞
Testuitslag binnen zoals verwacht positief. Redelijk wat snot verder eigenlijk niets. Dus dat is mooi meegenomen.
Mij baas is inmiddels op de heugte dat ik weg ga. Via een ander maar goed nog ff maandje uitzitten
Laatst nog foto gepost in foto topic moet je maar niet steeds dronken zijn
Ben al kapot als ik 2,6km in 14min ren.. En ben 19, kom jij hier met 5km in 24m. Knap man.84,1 kg
Vanmiddag ff stukkie fietsen en hardlopen. Misschien ff naar de sportschool ofzo 😌
Pittig![]()
Ben al kapot als ik 2,6km in 14min ren.. En ben 19, kom jij hier met 5km in 24m. Knap man.
Hardlopen is ook echt een kwestie van doen. In het begin ga je ongelofelijk dood maar als je dat een maandje een keer of 3 per week doet dan gaat dat in no-time een heel stuk makkelijker.Ben al kapot als ik 2,6km in 14min ren.. En ben 19, kom jij hier met 5km in 24m. Knap man.
Jij speelt vals.
Ja dat wel, maar ben zelf meer van vechtsport voor 'cardio'. Ga pas weer 3x 2.5km in de week lopen als ik ga cutten.Hardlopen is ook echt een kwestie van doen. In het begin ga je ongelofelijk dood maar als je dat een maandje een keer of 3 per week doet dan gaat dat in no-time een heel stuk makkelijker.
Conditie opbouwen gaat sowieso erg snel imo.
Voor iemand die al zolang loopt is dit opzich niet heel snel. Maar goed ik hen ook niet het gewicht van een loper en ik trainde het lopen ook nooit. Ga gewoon altijd rennen 😬.
Je hebt niet echt iets gemist.
Voor de zomer gewoon weer wat drugs erin 🤡
Lang trainen betekent eigenlijk niet veel.je kan 10 jaar wekelijks 2 keer lopen zonder logisch schema (duurloop, interval, heuvelloop), af en toe eens een weekje overslaan en dan loop je 10 km nog steeds met moeite binnen 50'Voor iemand die al zolang loopt is dit opzich niet heel snel. Maar goed ik hen ook niet het gewicht van een loper en ik trainde het lopen ook nooit. Ga gewoon altijd rennen 😬.

Zeg ik toch ook? En wat boeit het als iemand ergens plezier in heeft dan is dat toch voldoende voor die persoon?Lang trainen betekent eigenlijk niet veel.je kan 10 jaar wekelijks 2 keer lopen zonder logisch schema (duurloop, interval, heuvelloop), af en toe eens een weekje overslaan en dan loop je 10 km nog steeds met moeite binnen 50'
is bij krachttraining ook zo, genoeg kerels die al jaren trainen waar je eigenlijk amper iets van ziet![]()