- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje kanon
Wat kostie en wat weegtie?Moet natuurlijk wel goed materiaal hebben. En mijn ouwe cube blijft binnen voor zwift.
Dit gaat hem hoogstwaarschijnlijk worden. Mooie upgrade wel 👌👌
Knie pijntje was wel terug na die halve marathon. Begin aankomende maandag weer met trainen.
![]()
Vind ik niet echt sjiek om erbij te vermelden
| Staat: | Nieuw |
| Merk: | Cube |
| Model: | AGREE C:62 FLASHWHITE/CARBON 2022 |
| Frametype: | Heren |
| Versnellingen: | 22 x Ultegra RD-R8000-DGS |
| Kleur: | Flashwhite/carbon |
| Maat: | 56 cm |
| Wielmaat: | 28" |
| Remmen (achter): | Ultegra BR-R8070, Hy Schijfrem met hydraulische bediening |
| Remmen (voor): | Ultegra BR-R8070, Hy Schijfrem met hydraulische bediening |
| Banden: | Grand Sport Race SL, 28-622 |
| Wielen: | Evolution SL R.32 |
| Crankstel: | Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T, 170mm |
| Ketting: | CN-HG700-11 |
| Handvatten: | Bartape RD |
| Stuurpen: | Aero Stem w\/ Cable Routing |
| Voorvork: | CSL Evo Aero C:62 Technology, 1 1\/8" \/ 1 1\/4" Tapered, Flat Mount, 12x100mm |
| Zadel: | Nuance |
| Zadelpen: | Agree C:62 Aero, Comfort Flex |
| Gewicht: | 10.4 kg |
| Modeljaar: | 2022 |
Vind het een prachtige fiets en ik ken het frame en de afmontage, maar vind 10,4kg dan wel erg veel. Mijn oude Bianchi, ook met lage aero wielen en ultegra, weegt maar 7kg en dat vind ik niet eens erg licht.Vind ik niet echt sjiek om erbij te vermelden
maar ik ben niet sjiek 10,4kg en 2600€![]()
Staat: Nieuw Merk: Cube Model: AGREE C:62 FLASHWHITE/CARBON 2022 Frametype: Heren Versnellingen: 22 x Ultegra RD-R8000-DGS Kleur: Flashwhite/carbon Maat: 56 cm Wielmaat: 28" Remmen (achter): Ultegra BR-R8070, Hy Schijfrem met hydraulische bediening Remmen (voor): Ultegra BR-R8070, Hy Schijfrem met hydraulische bediening Banden: Grand Sport Race SL, 28-622 Wielen: Evolution SL R.32 Crankstel: Ultegra FC-R8000, Hollowtech II, 50x34T, 170mm Ketting: CN-HG700-11 Handvatten: Bartape RD Stuurpen: Aero Stem w\/ Cable Routing Voorvork: CSL Evo Aero C:62 Technology, 1 1\/8" \/ 1 1\/4" Tapered, Flat Mount, 12x100mm Zadel: Nuance Zadelpen: Agree C:62 Aero, Comfort Flex Gewicht: 10.4 kg Modeljaar: 2022
Ik kan zelf ook nog afvallen en gewicht van de fiets boeit mij niet heel veel tbh. Vind het een mooie fiets met mooi spul erop 😬Vind het een prachtige fiets en ik ken het frame en de afmontage, maar vind 10,4kg dan wel erg veel. Mijn oude Bianchi, ook met lage aero wielen en ultegra, weegt maar 7kg en dat vind ik niet eens erg licht.
Zit je er ook goed op?Ik kan zelf ook nog afvallen en gewicht van de fiets boeit mij niet heel veel tbh. Vind het een mooie fiets met mooi spul erop 😬
Ja.
Het is wel een plaatje, helemaal in wit. Misschien maken ze tegenwoordig carbonframes weer wat steviger. Ik had de eerste carbon mtb van Cube en die was al 4x gebroken bij een lid van mijn club. Hilariteit dus toen ik (25kg zwaarder dan die gast) er ook 1 kocht. Brak net na de garantietermijn, maar dat was toen slechts 1 jaar.Ik kan zelf ook nog afvallen en gewicht van de fiets boeit mij niet heel veel tbh. Vind het een mooie fiets met mooi spul erop 😬
Dat was in 1988? 🙈.Het is wel een plaatje, helemaal in wit. Misschien maken ze tegenwoordig carbonframes weer wat steviger. Ik had de eerste carbon mtb van Cube en die was al 4x gebroken bij een lid van mijn club. Hilariteit dus toen ik (25kg zwaarder dan die gast) er ook 1 kocht. Brak net na de garantietermijn, maar dat was toe slechts 1 jaar.
Was na 2000. Sindsdien durf ik geen carbon meer te kopen, maar alu frames breek ik helaas ook. Bij Canyon wilden ze me aanvankelijk niet geloven.Dat was in 1988? 🙈.
Ja ik denk dat vandaag de dag carbon wel beter is. Plus het is een racefiets geen mtb. 👌👌
Lekker hoor. Wielen ook Carbon?Moet natuurlijk wel goed materiaal hebben. En mijn ouwe cube blijft binnen voor zwift.
Dit gaat hem hoogstwaarschijnlijk worden. Mooie upgrade wel 👌👌
Knie pijntje was wel terug na die halve marathon. Begin aankomende maandag weer met trainen.
![]()
Nee volgens mij niet. Alleen het frame.Lekker hoor. Wielen ook Carbon?
En nee, je breekt hem niet zomaar. Niet sneller dan dat je aluminium sloopt. Heb zelf een full carbon trek, fijne fiets , ultegra is ook echt prima.
Zou wel een bikefit doen.
Ah, heb je nog een upgrade te doen later 😅
Dit is al een flinke upgrade 😬.
Zet ik op de bucketlist tnxs@ThaWasteland als je nog ooit op zoek bent naar iets grappigs om te doen qua hardlopen kan ik je de "David Goggins 4x4x48" aanraden. Vorig jaar gedaan, echt verschrikkelijk maar wel super voldaan gevoel toen het er op zat.
Het idee: 4 mijl, iedere 4 uur, 48 uur lang.
Loop je een goeie 70k verspreid over 2 dagen en nachten.