Lost Prophet
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een filmpje zou op zich wel leuk zijn vind ik btw.. want op het internet squat iedereen full.
full squat doe ik persoonlijk nooit maar wel altijd nét voorbij parallelJesaja, ik zit met het probleem dat ik niemand en niets heb om te filmen, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.
En alles komt een keer uit.
Trouwens, als we ons doel hebben gehaald heb je grote kans dat er wel mensen naar powerlift-wedstrijden gaan, aangezien we dan allen rond de 180 squaten, diep en zonder gear; met gear is dan 210 of zo ook wel mogelijk.

Jesaja, ik zit met het probleem dat ik niemand en niets heb om te filmen, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.
En alles komt een keer uit.
Trouwens, als we ons doel hebben gehaald heb je grote kans dat er wel mensen naar powerlift-wedstrijden gaan, aangezien we dan allen rond de 180 squaten, diep en zonder gear; met gear is dan 210 of zo ook wel mogelijk.
What's up met al die races eigenlijk... waarom houden we 't niet gewoon bij de oorspronkelijke totaal topics, als je 500 totaal hebt squat je veelal ook wel 2x bw.

ik zou het toch aanraden om een riem toe te laten hoor, is net iets veiliger tegen rugblessures

Die andere races zijn al afgelopen toch? Zijn in ieder geval niet erg actief meer.
TheNose / 89kg / 1x110 squat![]()
Die andere races zijn al afgelopen toch? Zijn in ieder geval niet erg actief meer.
TheNose / 89kg / 1x110 squat![]()