Fitness Seller

Race naar de 2 maal bodyweight squat.

Ik doe mee :D

Lost Prophet, 75kg, 5x80 Full squat (1RM weet ik niet)

Een filmpje zou op zich wel leuk zijn vind ik btw.. want op het internet squat iedereen full.

ik doe ook mee :)
Jackalxl
Gewicht : 95kg
squat: 140kg

• Topic Starter Topic Starter
Jesaja, ik zit met het probleem dat ik niemand en niets heb om te filmen, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.

En alles komt een keer uit.

Trouwens, als we ons doel hebben gehaald heb je grote kans dat er wel mensen naar powerlift-wedstrijden gaan, aangezien we dan allen rond de 180 squaten, diep en zonder gear; met gear is dan 210 of zo ook wel mogelijk.

Jaa, laat 'k dan ook maar meedoen :roflol:
Tornadoo, Bw 70kg, Squat 1x80kg

Doe met deze race ook wel mee :)

Gewicht: 72/73kg
squat: 5x85 full

Jesaja, ik zit met het probleem dat ik niemand en niets heb om te filmen, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben.

Trouwens, als we ons doel hebben gehaald heb je grote kans dat er wel mensen naar powerlift-wedstrijden gaan, aangezien we dan allen rond de 180 squaten, diep en zonder gear; met gear is dan 210 of zo ook wel mogelijk.

Inderdaad... en als je hierbij moet liegen om te "winnen" ben je gewoon extreem zielig :rolleyes:

Hehe ik verwacht dat ik maar rond de 150 kg ga moeten squatten omdat ik tegen dan wel de 75 kg massa ga gehaald hebben...

Mja puur liegen zal niemand doen, maar velen denken dat ze met ene half squat al op parallel zitten, van jou persoonlijk geloof ik het wel als je iets zegt though.

What's up met al die races eigenlijk... waarom houden we 't niet gewoon bij de oorspronkelijke totaal topics, als je 500 totaal hebt squat je veelal ook wel 2x bw.

What's up met al die races eigenlijk... waarom houden we 't niet gewoon bij de oorspronkelijke totaal topics, als je 500 totaal hebt squat je veelal ook wel 2x bw.

bij races van één oefening kunnen niet-powerlifters ook meedoen... ;)

Die andere races zijn al afgelopen toch? Zijn in ieder geval niet erg actief meer.

TheNose / 89kg / 1x110 squat :o

• Topic Starter Topic Starter
Ik wil hier gewoon geen ecto's meer zien, daarom ook race naar 90gk bw, en met een 2*bw squat zal er maar weinig ecto van je overblijven.

Die andere races zijn al afgelopen toch? Zijn in ieder geval niet erg actief meer.

TheNose / 89kg / 1x110 squat :o

De race naar de 600 totaal is nog steeds actief, we hebben een voorlopig winnaar Wackonielsie totdat hij zijn filmpjes post!

Ik doe ook wel mee, goede motivatie aangezien mijn benen flink werk kunnen gebruiken.
77 kg .... (oud pr 1x145 kg) Maar zet nu maar neer 5x100 kg dit is wat ik als laatste met moeite heb gedaan.

De races gaan idd gewon door.. maar ik(en waarschijnlijk ook een paar andere mensen) vinden het gewoon niet nodig om elk klein PR te melden.

ok ik doe ok mee, dan is die race snel gedaan

80kg BW
squat 3x135 ATG en volledig raw
(maw, maxen met riem is wssl 2X BW :p)

Erca.............68 kg......84kg

Terug
Naar boven