MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
wellicht komt het vanuit je nek, dat was bij mij zo iig...sterkte en beterschap Rook :(
Bij mij voel ik het vanaf mijn duim langs mijn onderarm en biceps naar de voorkant van mijn schouder. Bij het draaien van mijn hand voel ik het ook. Ik krijg mijn arm wel omhoog als ik precies een bepaalde manier van bewegen volg.
O, dat klinkt toch iets ernstiger.... sterkte!
Thanks.
 
Bij mij voel ik het vanaf mijn duim langs mijn onderarm en biceps naar de voorkant van mijn schouder. Bij het draaien van mijn hand voel ik het ook. Ik krijg mijn arm wel omhoog als ik precies een bepaalde manier van bewegen volg.

Thanks.
armen komt vaak vanuit je nek, wellicht een zenuw af geklemd, pffff ben benieuwd morgen!!
 
Net terug van de fysio. 2 weken rust houden en daarna behandeling. Er zit allerlei kalkafzetting op de pezen in mijn schouder.
 
Net terug van de fysio. 2 weken rust houden en daarna behandeling. Er zit allerlei kalkafzetting op de pezen in mijn schouder.
je traint toch zeker gewoon door Rook!! :cool: dit is wel kut!! :(
 
Niet zo mooi. Ik hoop dat je daar weer snel vanaf komt. Misschien helpt dit?
ontkalker.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Moet ik dat drinken of smeren?
Ik denk drinken, misschien is het ook goed voor je aderen :p
Nou sterkte, ik hoop idd dat je geen last hebt bij slapen, daar wordt een mens wel brak van :(
 
Ik denk drinken, misschien is het ook goed voor je aderen :p
Nou sterkte, ik hoop idd dat je geen last hebt bij slapen, daar wordt een mens wel brak van :(
Beetje slaap doet wonderen.
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven