- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede cardio gedaan dus gister!Gewicht vanmorgen 69,9kg, zit vanaf vrijdag al weer op 2800kcal. Beetje spieren weer bijvullen en hard doortrainen. Middel is duidelijk een stuk minder geworden en ik oog een stuk breder nu.

Tjeee vetzakske
Dacht het wel. Eerst fietsen, toen wandelen, toen weer fietsen, toen wandelen, toen voetballen, badminton en toen horizontale cardio. Vandaag lekker met de auto naar het werk.

Ik of @Skatermarvin?

@Skatermarvin doet geen moeite om het te verbergen. Jij dat weet ik niet.Dacht het wel. Eerst fietsen, toen wandelen, toen weer fietsen, toen wandelen, toen voetballen, badminton en toen horizontale cardio. Vandaag lekker met de auto naar het werk.
Ik of @Skatermarvin?![]()
Ik ga proberen om zo veel mogelijk rond mijn onderhoud te eten en soms iets er boven (cheatdays) en kijken of ik zo wat spiermassa kan pakken zonder vet. Cardio blijf ik wel doen, dat werkt beter dan een lager onderhoud zonder cardio.
Als ik op het gewenste vet% zit ga ik carbcyclen, trainingsdagen ook rond onderhoud (mss lichtjes erboven) en medium carbs, op rustdagen serieus stuk onder onderhoud en low carb. Mss iets voor jou ook? Zo zal ik ook proberen gains te blijven maken (wss wat trager), maar voel me zoveel lekkerder als ik droger sta! Ik stap dus af van het traditionele 'bulken' en 'cutten'Ik ga proberen om zo veel mogelijk rond mijn onderhoud te eten en soms iets er boven (cheatdays) en kijken of ik zo wat spiermassa kan pakken zonder vet. Cardio blijf ik wel doen, dat werkt beter dan een lager onderhoud zonder cardio.

Dat cutten en bulken ben ik na 1 keer al zat. Ik zie er zo een stuk beter uit dan 5 weken geleden. Sinds ik gestopt ben met serieus volume draaien tijdens mijn trainingen heb ik het gevoel dat ik weer iets sterker word. Misschien was het toch iets te veel van het goede.Als ik op het gewenste vet% zit ga ik carbcyclen, trainingsdagen ook rond onderhoud (mss lichtjes erboven) en medium carbs, op rustdagen serieus stuk onder onderhoud en low carb. Mss iets voor jou ook? Zo zal ik ook proberen gains te blijven maken (wss wat trager), maar voel me zoveel lekkerder als ik droger sta! Ik stap dus af van het traditionele 'bulken' en 'cutten'![]()
Je moet vooral doen waar je jezelf het beste bij voelt!Dat cutten en bulken ben ik na 1 keer al zat. Ik zie er zo een stuk beter uit dan 5 weken geleden. Sinds ik gestopt ben met serieus volume draaien tijdens mijn trainingen heb ik het gevoel dat ik weer iets sterker word. Misschien was het toch iets te veel van het goede.
Recompen dus...heb ik ook heel lang gedaan! Werkt perfect!Als ik op het gewenste vet% zit ga ik carbcyclen, trainingsdagen ook rond onderhoud (mss lichtjes erboven) en medium carbs, op rustdagen serieus stuk onder onderhoud en low carb. Mss iets voor jou ook? Zo zal ik ook proberen gains te blijven maken (wss wat trager), maar voel me zoveel lekkerder als ik droger sta! Ik stap dus af van het traditionele 'bulken' en 'cutten'![]()
Precies, recomp. Wees niet bevreest, ik houd me strak aan wat ik me voorneem. NO MORE BULK!Recompen dus...heb ik ook heel lang gedaan! Werkt perfect!
Wel je aan 2-3 rustdagen houden dan, anders veranderd het alsnog in traditionele bulk..
AmenPrecies, recomp. Wees niet bevreest, ik houd me strak aan wat ik me voorneem. NO MORE BULK!

Denk ook dat je veel van jezelf gevergd hebt. Nu zuigen die spieren zich vol carbs en vocht, kunnen meer arbeid verrichten en ziet er meteen voller uitDat cutten en bulken ben ik na 1 keer al zat. Ik zie er zo een stuk beter uit dan 5 weken geleden. Sinds ik gestopt ben met serieus volume draaien tijdens mijn trainingen heb ik het gevoel dat ik weer iets sterker word. Misschien was het toch iets te veel van het goede.
Ga ik ook doen.Goedzo Rookie
Gewoon doen waar jij je goed bij voelt
Denk ook dat ik het te bont heb gemaakt Neet. Ik heb sinds dat ik begon 2 jaren geleden nog geen training overgeslagen. Elke blessure trainde ik omheen. Ik was zo gefocust op steeds meer dat ik het dit jaar qua volume heb overdreven. Ik dacht als ik het met gewicht (BP vooral) niet haal dan verdomme op volume. Er bestaat dus ook iets als teveel wilskracht.Denk ook dat je veel van jezelf gevergd hebt. Nu zuigen die spieren zich vol carbs en vocht, kunnen meer arbeid verrichten en ziet er meteen voller uit![]()
En dat bulken en cutten moet je idd maar willen. Niet iedereen hoeft er alles uit te halen wat mogelijk is, jezelf het jaar door prettig voelen is ook een heel belangrik punt!
Nu minder volume en het gaat beter, ook de motivatie is weer iets beter. Cutten vind ik moeilijk omdat de trainingen dan ook minder lekker gaan. Ik moet me dan echt de trap opslepen om aan de gang te gaan. Mijn leeftijd helpt daar natuurlijk ook niet bij mee.Ik moet me dan echt de trap opslepen om aan de gang te gaan. Mijn leeftijd helpt daar natuurlijk ook niet bij mee.

Je bedoelt liften tijdens traplopen? Scheelt wel weer trainingstijd.

Ik heb een hekel aan grappen over mijn leeftijd @Koppie!Mhmmmmm ............ja joh, dat is precies wat ik bedoelde.....![]()