- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Nou ja, misschien ook niet. Ik denk alleen als ik jouw programma zie: weet niet of ik dat zou trekken

Op zich wel goed de nacht doorgekomen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ja, misschien ook niet. Ik denk alleen als ik jouw programma zie: weet niet of ik dat zou trekken

Nacht ging goed, ben alleen een beetje onzeker geworden door wat er is gebeurd.Nou ja, misschien ook niet. Ik denk alleen als ik jouw programma zie: weet niet of ik dat zou trekken
Op zich wel goed de nacht doorgekomen?
Weet niet of het mijn hart is natuurlijk.Je hebt nu iig tijd om te denken
Je hart is geen kattepis Rook...damn!!
En nu maar wachten op alles en iedereen...tja
Lekker wat wandelen en een praatje maken met de mensen/patienten...wat kan je anders
Je wil met niemand ruilen...zeker niet met je kamergenoot
Thuis zijn ze ook een beetje van slag
Leuk dat je nog wat laat horen...we leven met je mee Rook!!

Voor mij ook heel onverwacht. Ach ja, krijg nu een goede checkup. Suiker is goed (5,7), bloedwaardes zijn goed, echo en hartfilmpje zijn goed. Vraag blijft dan natuurlijk wat er mis is.Zo dat is schrikken en totaal onverwacht, wordt snel weer de oude..!
Dank je Freak. Ik hoor net dat ik naar huis mag na een bloeddrukmeting die liggend, zittend en staand moet worden gedaan. Ze kunnen niets vinden behalve een sporthart met een iets verdikte hartspier. Dat is natuurlijk niet heel vreemd met dat hardlopen. Blijft natuurlijk de vraag wat het dan wel was.Heel veel beterschap Rookie, dat is niet niks wat je gister hebt meegemaakt. Fijn om alvast te horen dat het een en ander goed is, neemt niet weg dat je natuurlijk graag wil weten wat er wél aan de hand is.
Sterkte!
Zal het proberen...Mooi om te horen dat je weer naar huis mag, doe voorlopig nog wel even rustig aan he.
vreemd, nu ik niet mag trainen van de vrouw wil ik het juist wel. 
Dank je.Oei dat is even schrikken Rookie! Heel veel beterschap en probeer (ook als jij je wat minder groggy voelt) wel rustig aan te blijven doen voorlopig en luister braaf naar je vrouw.
ik zal braaf luisteren.thanks, verplicht rustig is moeilijk.Pooh dat is schrikken zeg! Hopelijk een eenmalig iets... Wel jammer dat je nu verplicht rustiger aan moet doen maat, sterkte ermee!
Tja, als ze niets kunnen vinden houd het voor hen op. Eerst maar eens een afspraak maken voor mijn oren i.v.m. duizeligheid. Lekker weer thuis nu.Hmmm.... je mag naar huis zonder dat er veel bekend is. Dat is best vervelend, die onzekerheid... maar aan de andere kant wel weer thuis.
None to be found. Kaneel voor mijn banaan was er ook niet. Amateurs!

Thanks man!

Nog even niet kerel. Morgen lekker een frietje met wat shoarma.