Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Je hebt nu iig tijd om te denken
Je hart is geen kattepis Rook...damn!!

En nu maar wachten op alles en iedereen...tja

Lekker wat wandelen en een praatje maken met de mensen/patienten...wat kan je anders
Je wil met niemand ruilen...zeker niet met je kamergenoot

Thuis zijn ze ook een beetje van slag

Leuk dat je nog wat laat horen...we leven met je mee Rook!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.343
Nou ja, misschien ook niet. Ik denk alleen als ik jouw programma zie: weet niet of ik dat zou trekken :)
Op zich wel goed de nacht doorgekomen?
Nacht ging goed, ben alleen een beetje onzeker geworden door wat er is gebeurd.
Je hebt nu iig tijd om te denken
Je hart is geen kattepis Rook...damn!!

En nu maar wachten op alles en iedereen...tja

Lekker wat wandelen en een praatje maken met de mensen/patienten...wat kan je anders
Je wil met niemand ruilen...zeker niet met je kamergenoot

Thuis zijn ze ook een beetje van slag

Leuk dat je nog wat laat horen...we leven met je mee Rook!!
Weet niet of het mijn hart is natuurlijk.
Loop hier een beetje rond en klets een beetje. Heb geen kamergenoot dus ik lig alleen. Volg ondertussen wat quantum mechanica lectures (ja ik weet het, ik ben een nerd).
Mijn vrouw komt veel langs, die maakt zich nog drukker dan ik zelf.
Houd jullie op de hoogte. Bedankt voor je bezorgdheid. :)

Zo dat is schrikken en totaal onverwacht, wordt snel weer de oude..!

• #2.345
Zo dat is schrikken en totaal onverwacht, wordt snel weer de oude..!
Voor mij ook heel onverwacht. Ach ja, krijg nu een goede checkup. Suiker is goed (5,7), bloedwaardes zijn goed, echo en hartfilmpje zijn goed. Vraag blijft dan natuurlijk wat er mis is.

• #2.346
Gelukkig hebben ze bruinbrood, banaan en roerei. :)

70E296CF-C75F-4088-9E7E-94342300E73D.JPG

Heel veel beterschap Rookie, dat is niet niks wat je gister hebt meegemaakt. Fijn om alvast te horen dat het een en ander goed is, neemt niet weg dat je natuurlijk graag wil weten wat er wél aan de hand is.

Sterkte!

• #2.348
Heel veel beterschap Rookie, dat is niet niks wat je gister hebt meegemaakt. Fijn om alvast te horen dat het een en ander goed is, neemt niet weg dat je natuurlijk graag wil weten wat er wél aan de hand is.

Sterkte!
Dank je Freak. Ik hoor net dat ik naar huis mag na een bloeddrukmeting die liggend, zittend en staand moet worden gedaan. Ze kunnen niets vinden behalve een sporthart met een iets verdikte hartspier. Dat is natuurlijk niet heel vreemd met dat hardlopen. Blijft natuurlijk de vraag wat het dan wel was.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Mooi om te horen dat je weer naar huis mag, doe voorlopig nog wel even rustig aan he.

• #2.350
Mooi om te horen dat je weer naar huis mag, doe voorlopig nog wel even rustig aan he.
Zal het proberen... :D vreemd, nu ik niet mag trainen van de vrouw wil ik het juist wel. :rolleyes:
Volgende week maar eens rustig gaan beginnen weer.

Oei dat is even schrikken Rookie! Heel veel beterschap en probeer (ook als jij je wat minder groggy voelt) wel rustig aan te blijven doen voorlopig en luister braaf naar je vrouw.

Pooh dat is schrikken zeg! Hopelijk een eenmalig iets... Wel jammer dat je nu verplicht rustiger aan moet doen maat, sterkte ermee!

Hmmm.... je mag naar huis zonder dat er veel bekend is. Dat is best vervelend, die onzekerheid... maar aan de andere kant wel weer thuis.

• #2.354
Oei dat is even schrikken Rookie! Heel veel beterschap en probeer (ook als jij je wat minder groggy voelt) wel rustig aan te blijven doen voorlopig en luister braaf naar je vrouw.
Dank je. :) ik zal braaf luisteren.
Pooh dat is schrikken zeg! Hopelijk een eenmalig iets... Wel jammer dat je nu verplicht rustiger aan moet doen maat, sterkte ermee!
thanks, verplicht rustig is moeilijk.
Hmmm.... je mag naar huis zonder dat er veel bekend is. Dat is best vervelend, die onzekerheid... maar aan de andere kant wel weer thuis.
Tja, als ze niets kunnen vinden houd het voor hen op. Eerst maar eens een afspraak maken voor mijn oren i.v.m. duizeligheid. Lekker weer thuis nu.

Krijg zin in home made BAMI!!:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven