XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goede chest Rookie! Buikje wordt naar mijn mening toch wel strakker hoor! :) Well done.

Hey RaceRookie. Ik ga vanaf nu je log volgen. Ik heb je openingspost en andere posts op de eerste pagina geleden en moet zeggen: respect voor de transformatie die je hebt doorgemaakt en je instelling! Knap hoe je alles weet te runnen naast het hebben van een gezin en ik veronderstel druk leven (baan + kinderen + sport is sowieso druk lijkt mij). Je schrijft ook tof! Succes met je vorderingen!

Ziet er top uit hoor! Zeker niet klagen. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.305
Hey RaceRookie. Ik ga vanaf nu je log volgen. Ik heb je openingspost en andere posts op de eerste pagina geleden en moet zeggen: respect voor de transformatie die je hebt doorgemaakt en je instelling! Knap hoe je alles weet te runnen naast het hebben van een gezin en ik veronderstel druk leven (baan + kinderen + sport is sowieso druk lijkt mij). Je schrijft ook tof! Succes met je vorderingen!
Welkom man! Bedankt voor je complimenten. Mijn baan is bij vlagen druk en soms lekker rustig, dan heb ik ook wat meer tijd om hier op het forum rond te hangen. :)

Thanks Marina, ik doe mijn best. Al weer een beetje in de flow na de vakantie?
Werk was meteen de eerste dag alweer realiteit :roflol:
Maar trainen is toch wat lastiger merk ik... afvallen.. 3 weken niet getraind... dat kost gewoon wat meer tijd allemaal. Maar we doen ons best he! :)

• #2.308
Werk was meteen de eerste dag alweer realiteit :roflol:
Maar trainen is toch wat lastiger merk ik... afvallen.. 3 weken niet getraind... dat kost gewoon wat meer tijd allemaal. Maar we doen ons best he! :)
Heb het gelezen, toch weer afgevallen. Ze moeten toch een keer wat vinden...

ff bijgelezen hier, moest voor die chest alweer een paar pagina's terug, maar je staat er inderdaad goed bij hoor, netjes
je staat ook alweer met 80 kg te squatten zag ik, dus dat gaat ook voorzichtig de goede kant op toch?

• #2.310
ff bijgelezen hier, moest voor die chest alweer een paar pagina's terug, maar je staat er inderdaad goed bij hoor, netjes
je staat ook alweer met 80 kg te squatten zag ik, dus dat gaat ook voorzichtig de goede kant op toch?
Dank je. :)
Squatbegint weer ergens op te lijken. 80kg gaat nu mooi laag met low bar. Langzaam verhogen nu.

• #2.311
Gewicht vanmorgen 70,2kg Het stabiliseert zich langzaam rond de 70kg.
Vanmiddag schouders en rug. Ga een keer flink uitsloven op de OHP.

• #2.314
Trainen gaat het niet worden vanavond, ik lig aan de hartbewaking in het ziekenhuis. Vanmorgen rond een uur of 11 2x weggevallen met een hartslag van 20 blijkt nu. Naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance. Echo gemaakt, filmpje gemaakt, niets te zien. Moet vannacht blijven voor observatie. Redelijk angstig nu. Het voelde alsof ik te snel opstond en daarna weet ik niets meer...

Laatste tijd wel vaker duizelig, beetje evenwichts problemen af en toe. Mijn linkeroor zit een beetje vocht in dus ik dacht dat het dat was. Misschien dus niet...

Sterkte en ik hoop dat het niets ernstigs blijkt te zijn.

Trainen gaat het niet worden vanavond, ik lig aan de hartbewaking in het ziekenhuis. Vanmorgen rond een uur of 11 2x weggevallen met een hartslag van 20 blijkt nu. Naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance. Echo gemaakt, filmpje gemaakt, niets te zien. Moet vannacht blijven voor observatie. Redelijk angstig nu. Het voelde alsof ik te snel opstond en daarna weet ik niets meer...

Laatste tijd wel vaker duizelig, beetje evenwichts problemen af en toe. Mijn linkeroor zit een beetje vocht in dus ik dacht dat het dat was. Misschien dus niet...

Oeii man, sterkte!
Ook maar even rustig aan doen dan.

Spoedig herstel man!

Tjee Rook je laat me schrikken man!! Veel sterkte!!

Hoop snel dat ze de oorzaak vinden..

Wow, das schrikken. Hopen dat het niets ernstigs is, sterkte!!

Sterkte!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven