XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
:( das klote....
sterkte!

Mijn schoonmoeder had regelmatig dat haar hart stopte... dan viel ze weg... haar hartslag ging dan enorm versneld omlaag en soms stopte het zelfs.
Ze voelde het wel een beetje aankomen als zeg maar flauwvallen... dat bleek kamerfibrileren (ventrikelfibrileren) te zijn.
Hoop dat ze snel weten wat het is.

Trainen gaat het niet worden vanavond, ik lig aan de hartbewaking in het ziekenhuis. Vanmorgen rond een uur of 11 2x weggevallen met een hartslag van 20 blijkt nu. Naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance. Echo gemaakt, filmpje gemaakt, niets te zien. Moet vannacht blijven voor observatie. Redelijk angstig nu. Het voelde alsof ik te snel opstond en daarna weet ik niets meer...

Laatste tijd wel vaker duizelig, beetje evenwichts problemen af en toe. Mijn linkeroor zit een beetje vocht in dus ik dacht dat het dat was. Misschien dus niet...

Jezus kerel, schrik me het lazerus! Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.323
Bedankt allemaal voor het meeleven. Lig nu op een aparte kamer maar voel me nog steeds niet zoals het hoort. Moet tot morgenmiddag blijven. Voel me echt groggy maar dat zal wel komen door vanmorgen en het hele theater daarna.

Sterkte!

Blijf je nog n weekje voor onderzoek?
Hou je n beetje rustig Rook...relaxen dus ok?
Als je kan veel eten....

Bedankt allemaal voor het meeleven. Lig nu op een aparte kamer maar voel me nog steeds niet zoals het hoort. Moet tot morgenmiddag blijven. Voel me echt groggy maar dat zal wel komen door vanmorgen en het hele theater daarna.
Groggy als zijnde gewoon lichamelijk niet lekker?
Hebben ze al wat meer verteld?

Als je al langer niet lekker was zo nu en dan met duizelig zijn enzo moet je dat wel aangeven.
Met dit soort dingen doen ze met 1 voorval vaak niet heel veel als ze niets kunnen vinden. Bij een tweede keer volgt er vaak een holteronderzoek van een week... Mijn man heeft ook zoiets gehad.. in 1 x flauwgevallen snachts... hersenschudding etc... Daarna ook steeds neigingen tot flauwvallen en kreeg daarna ook meer onderzoeken.

Nou ja.. lang verhaal kort. Ik hoop dat ze het goed uitzoeken.
Sterkte

Trainen gaat het niet worden vanavond, ik lig aan de hartbewaking in het ziekenhuis. Vanmorgen rond een uur of 11 2x weggevallen met een hartslag van 20 blijkt nu. Naar het ziekenhuis gebracht met de ambulance. Echo gemaakt, filmpje gemaakt, niets te zien. Moet vannacht blijven voor observatie. Redelijk angstig nu. Het voelde alsof ik te snel opstond en daarna weet ik niets meer...

Laatste tijd wel vaker duizelig, beetje evenwichts problemen af en toe. Mijn linkeroor zit een beetje vocht in dus ik dacht dat het dat was. Misschien dus niet...
Jeetje dat is schrikken. Doe je rustig aan oudje.
Sterkte

• #2.328
Blijf je nog n weekje voor onderzoek?
Hou je n beetje rustig Rook...relaxen dus ok?
Als je kan veel eten....
Doe ik Boss.
Groggy als zijnde gewoon lichamelijk niet lekker?
Hebben ze al wat meer verteld?

Als je al langer niet lekker was zo nu en dan met duizelig zijn enzo moet je dat wel aangeven.
Met dit soort dingen doen ze met 1 voorval vaak niet heel veel als ze niets kunnen vinden. Bij een tweede keer volgt er vaak een holteronderzoek van een week... Mijn man heeft ook zoiets gehad.. in 1 x flauwgevallen snachts... hersenschudding etc... Daarna ook steeds neigingen tot flauwvallen en kreeg daarna ook meer onderzoeken.

Nou ja.. lang verhaal kort. Ik hoop dat ze het goed uitzoeken.
Sterkte
Dank je, ik heb ze verteld van de draaierigheid. Ze willen eerst dit helemaal uitsluiten.

Aainoo, daar laat je mij ook even schrikken:0

Kom er maar snel weer bovenop:flexbiceps:

Jee man, geen gekke dingen hoor :(
Hopelijk vinden ze snel een afdoende verklaring en valt het mee. Hou je taai daar!

hou je haaks man

Veel beterschap man , jammer toch nu je net zo lekker bezig was :mad:. Maar komt wel goed je bent een taaie ;).

• #2.335
Jee man, geen gekke dingen hoor :(
Hopelijk vinden ze snel een afdoende verklaring en valt het mee. Hou je taai daar!
Hoop ik ook. Komt goed.
doe ik. Thanks. :)
Veel beterschap man , jammer toch nu je net zo lekker bezig was :mad:. Maar komt wel goed je bent een taaie ;).
Dit soort dingen zul je altijd zien komt nooit op een goed moment.
Nu heb ik zo'n mobiel kastje, kan ik een beetje rondlopen.
2B07193D-B016-41B3-89C0-F297192BAE08.JPG

Holterkastje zo te zien?
Hart registratie.
Rustig aan met wandelen hoor :).
Hoop dat je vandaag wat meer hoort. Sterkte.

Pfff..schrik wel even zeg!:eek!:

Hou je taai kerel! En doe rustig aan...

• #2.338
Volgens mij gaf @Bosco55555 ook al een hint in die richting.... ik denk ook dat de combinatie van maanden lang cutten met erg veel KT en cardio behoorlijk uitputtend is geweest voor je lichaam. En soms geeft je lichaam dan een keiharde waarschuwing... Dan zou een beetje proberen bij te eten en aansterken helemaal geen gek idee zijn :)
Rustig aan man, en we hopen op goed nieuws.

• #2.340
Volgens mij gaf @Bosco55555 ook al een hint in die richting.... ik denk ook dat de combinatie van maanden lang cutten met erg veel KT en cardio behoorlijk uitputtend is geweest voor je lichaam. En soms geeft je lichaam dan een keiharde waarschuwing... Dan zou een beetje proberen bij te eten en aansterken helemaal geen gek idee zijn :)
Rustig aan man, en we hopen op goed nieuws.
Zou kunnen ook al voel ik me niet echt uitgeput.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven