XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
Gewicht vanmorgen 70,2kg
Straks even rustig een stukje wandelen, zie wel hoe ik me dan voel. Maandag weer werken, tenminste ga ik vanuit.

Ik heb wel altijd last van het squatten, ik kan ook nooit de reps achter elkaar doorpompen en moet altijd tussendoor even stoppen omdat ik draaierig word. Bij deadlift heb ik er geen last van en ook na de training voel ik me altijd prima.
Oke. Ik heb er verder geen verstand van, de artsen zijn immers de experts en ik heb absoluut geen medische of sportgerelateerde opleiding gevolgd.
In het verleden liep ik veel hard, ook weleens op een lege maag en met warm weer. Na afloop ook weleens duizelig en daarom nam ik wel eens een kopje bouillon na afloop om m'n zout aan te vullen. Aangezien in al het supermarktvoedsel doorgaans al veel te veel zou zit, lijkt een tekort aan zout me niet waarschijnlijk.

M'n vader heeft vorig jaar ook zoiets gehad, ook out gegaan (duizelig, bewustzijn verloren). Dat was eenmalig, sindsdien nooit meer iets gebeurt, hopen dat dat bij jou ook het geval was. (De enige schade kwam door het feit dat ie met z'n oor/hoofd op de wasbak was gevallen en een wond had opgelopen die gehecht moest worden.)

Gelukkig zijn de hartfilmpjes goed! Mijn moeder (was een fanatiek hardloopster) is een jaar of 10 geleden tijdens het hardlopen out gegaan en bleek hartritmestoornissen te hebben; sindsdien heeft ze een ICD. Gelukkig is daar bij jou geen sprake van. Het menselijk lichaam blijft een raar iets. Een gezonde en fitte levensstijl zegt niet altijd alles.

• #2.383
Oke. Ik heb er verder geen verstand van, de artsen zijn immers de experts en ik heb absoluut geen medische of sportgerelateerde opleiding gevolgd.
In het verleden liep ik veel hard, ook weleens op een lege maag en met warm weer. Na afloop ook weleens duizelig en daarom nam ik wel eens een kopje bouillon na afloop om m'n zout aan te vullen. Aangezien in al het supermarktvoedsel doorgaans al veel te veel zou zit, lijkt een tekort aan zout me niet waarschijnlijk.

M'n vader heeft vorig jaar ook zoiets gehad, ook out gegaan (duizelig, bewustzijn verloren). Dat was eenmalig, sindsdien nooit meer iets gebeurt, hopen dat dat bij jou ook het geval was. (De enige schade kwam door het feit dat ie met z'n oor/hoofd op de wasbak was gevallen en een wond had opgelopen die gehecht moest worden.)

Gelukkig zijn de hartfilmpjes goed! Mijn moeder (was een fanatiek hardloopster) is een jaar of 10 geleden tijdens het hardlopen out gegaan en bleek hartritmestoornissen te hebben; sindsdien heeft ze een ICD. Gelukkig is daar bij jou geen sprake van. Het menselijk lichaam blijft een raar iets. Een gezonde en fitte levensstijl zegt niet altijd alles.
Ik hoop dat het eenmalig was en dat ik het over een tijdje zo goed als vergeten ben. Ben nu bezig met de neusspray en telkens als ik spuit word ik er redelijk duizelig van. Of ik me nu veel slechter voel dan normaal of dat ik het me verbeeld blijft een beetje lastig inschatten.
Hartfilmpje konden ze geen ritme stoornissen in ontdekken. Volgende maand terugkomen en nogmaals een hartfilmpje maken. We zullen zien.

• #2.384
Even 3km gewandeld, wel redelijk dizzy maar vooral als ik me er op concentreer.
Blijkt trouwens dat als je vrouw zegt: "doe rustig aan", dat dit dan niet betekent dat je niet hoeft te stofzuigen en in het huishouden meehelpen. Bummer! :D Tijdens het stofzuigen niet echt ergens last van trouwens, weird...
Zo even wat eten en vanavond naar een concert. Wil ik niet afzeggen want ik heb er zin in. Even wat oude vrienden ontmoeten ook. :)

Stofzuigen is toch redelijk inspannend, maar mooi dat je daarbij geen last had (althans, nu heb je geen excuus om het niet te hoeven doen :P). Gewoon uit interesse, concert van welke artiest/band?

• #2.387
Stofzuigen is toch redelijk inspannend, maar mooi dat je daarbij geen last had (althans, nu heb je geen excuus om het niet te hoeven doen :P). Gewoon uit interesse, concert van welke artiest/band?
Tja, nu moet ik straks gewoon weer alles doen... :treuren:
Ik ben een oude metalhead dus niemand op dit forum zal het kennen. We gaan naar Psychotic Waltz. :hedbang:

• Like
Waarderingen: BB_
Even 3km gewandeld, wel redelijk dizzy maar vooral als ik me er op concentreer.
Blijkt trouwens dat als je vrouw zegt: "doe rustig aan", dat dit dan niet betekent dat je niet hoeft te stofzuigen en in het huishouden meehelpen. Bummer! :D Tijdens het stofzuigen niet echt ergens last van trouwens, weird...
Zo even wat eten en vanavond naar een concert. Wil ik niet afzeggen want ik heb er zin in. Even wat oude vrienden ontmoeten ook. :)

Have fun Rook! RaceRockie dus vanavond?! :rocker:

Tja, nu moet ik straks gewoon weer alles doen... :treuren:
Ik ben een oude metalhead dus niemand op dit forum zal het kennen. We gaan naar Psychotic Waltz. :hedbang:
Zegt mij inderdaad niets, maar ik heb het zojuist even opgezocht en moet zeggen, dat klinkt goed :D. Ik ben niet specifiek een metalfan, maar luister tijdens mijn training nog wel eens naar Iron Maiden (superband!) / Black Sabbath (ben ik een paar jaar terug in de Ziggodome nog naartoe geweest) / Manowar / Megadeth / Slayer / Metallica. Harder hoeft van mij niet. Ben verder wel van de oude generatie qua muzieksmaak (Classic Rock, 60's, 70's).

• #2.390
Have fun Rook! RaceRockie dus vanavond?! :rocker:
Yep, vanavond. Zin in! :) thanks. Racerocky! :D
Zegt mij inderdaad niets, maar ik heb het zojuist even opgezocht en moet zeggen, dat klinkt goed :D. Ik ben niet specifiek een metalfan, maar luister tijdens mijn training nog wel eens naar Iron Maiden (superband!) / Black Sabbath (ben ik een paar jaar terug in de Ziggodome nog naartoe geweest) / Manowar / Megadeth / Slayer / Metallica. Harder hoeft van mij niet. Ben verder wel van de oude generatie qua muzieksmaak (Classic Rock, 60's, 70's).
iron maiden, metallica, slayer en black sabbath! :hedbang:
Mag ook nog wel harder! Pantera, sepultura, etc... :)
Psychotic Waltz is redelijk psychedelisch, vette band wel.

Bananen kun je niet afwegen...opeten of laten liggen...:D
Een ervaren bananeneter en bodybuilder kan een banaan tot op de 10 gram nauwkeurig schatten.

Yep, vanavond. Zin in! :) thanks. Racerocky! :D

iron maiden, metallica, slayer en black sabbath! :hedbang:
Mag ook nog wel harder! Pantera, sepultura, etc... :)
Psychotic Waltz is redelijk psychedelisch, vette band wel.
Psychedelische muziek is vet. Denk aan Pink Floyd; Genesis (Peter Gabriel-tijdperk); Yes; King Crimson; Camel; Caravan; Emerson, Lake & Palmer; Porcupine Tree; Agents of Mercy etc. etc. Is geen metal, wel psychedelisch :eyes:.

Laatst bewerkt:
Stelletje ouwe rockers ...
Met psychedelisch kan ik wel redelijk meepraten... al is een hoop van wat @Cool Novice noemt, eerder symphonische rock :) Nou ja, schurkt toch vaak tegen elkaar aan...
Bij het concert bij je positieven gebleven @RaceRookie ?

• #2.396
Sepultura heb ik live gezien :hedbang:.
Vet! Aantal keren live mogen zien. :)
Hebben ze het wel voor je afgewogen ? :D
nee, belachelijk toch? :D
Bananen kun je niet afwegen...opeten of laten liggen...:D
Tuurlijk wel. Schil er af en wegen. Meestal rond de 140 gram.
Een ervaren bananeneter en bodybuilder kan een banaan tot op de 10 gram nauwkeurig schatten.

Psychedelische muziek is vet. Denk aan Pink Floyd; Genesis (Peter Gabriel-tijdperk); Yes; King Crimson; Camel; Caravan; Emerson, Lake & Palmer; Porcupine Tree; Agents of Mercy etc. etc. Is geen metal, wel psychedelisch :eyes:.
porcupine tree! :hedbang:
Met psychedelisch kan ik wel redelijk meepraten... al is een hoop van wat @Cool Novice noemt, eerder symphonische rock :) Nou ja, schurkt toch vaak tegen elkaar aan...
Ja hoor, ging helemaal goed. Eerst nog even pizza en ijs eten met mijn vrouw. Gezellig met ons tweeën. De kids logeren bij de buren. :)

IMG_3126.JPG

Je hebt gelijk, veronderstel ik. Ik heb ook niet veel verstand van muziek en genres verder, maar luister gewoon wat ik goed vind :D. Deze bands ma(a)k(t)en tenminste echte muziek, met goede zang en instrumenten; dat i.t.t. veel muziek uit de hedendaagse top 40, waar iemand wat onzinnige tekst door een flauwe beat heen brabbelt en dat is dan opeens een hit. (Oké, ik generaliseer nu wel heel erg, maar de boodschap is duidelijk denk ik.)

Dansen of handbangen :rocker::headphone:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven