Legiyo
Cool Novice
- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekere training! Niks opa, veel 20'ers kunnen hier een voorbeeld aan nemen! Sterke barbell curls man!
Die moet ik ook maar weer eens gaan doen, maar ik heb ze ingeruild voor concentrated curls ivm cheaten.. grappig he![]()
ik cheat sneller bij de concentration curls, die doe ik erg zwaar en daardoor vind ik het moeilijk om aan het eind van de reps de vorm te behouden.Dank u.
doe ik toch nog iets goed met die lange apen armen.Dat kan, wat wil je precies weten? Alles wat ik naar binnen werk op 1 dag?In !! Ik zou graag jou voedingsschema wel willen zien als het kan!!
In !! Ik zou graag jou voedingsschema wel willen zien als het kan!!
Nee zo bedoel ik dat niet , ik ben gewoon benieuwd wat een ander eet in een bulk.Dan hoef dr zelf geen te maken zeker
Alles voorkauwen en zelf te lui....gast!
Zo gaat het niks worden met jouw...
Ja wat je eet op een dagDat kan, wat wil je precies weten? Alles wat ik naar binnen werk op 1 dag?
Nee zo bedoel ik dat niet , ik ben gewoon benieuwd wat een ander eet in een bulk.
die kloppen heel erg jammer genoegJij bent een stukje langer dan hij is.. Als je stats kloppen, dan moet je niet bulken..
VRETEN TOT JE ERBIJ NEER VALT MOET JE!!!!!!
Ik ga hier nu niet voor een hele week precies neerzetten wat ik eet, maar ik kan je wel de richtlijnen geven.
Net stoppen voordat je neervalt anders kun je niet meer trainen.Jij bent een stukje langer dan hij is.. Als je stats kloppen, dan moet je niet bulken..
VRETEN TOT JE ERBIJ NEER VALT MOET JE!!!!!!

)
) Prettige zondag allemaal.Ik heb net gegeten:
Heb je daar al voordelen van gemerkt betreft IF ?Ik heb net gegeten:
Multivitamine, Calcium, zink, magnesium, vitamine D3
2x gebakken ei met 40 gram rode ui
Olijfolie 4 gram
178 gram bruin volkoren
12 gram omega3 boter
Banaan 130 gram gepeld
250 gram Kwark met 15 gram Whey
1249 kcal
FYI: ik doe IF, dus ik heb maar 8 uur om mijn 3000+ kcal naar binnen te proppen.
Ja, het heeft mij wel wat gebracht, maar het blijft natuurlijk mijn eigen persoonlijke ervaring. Ik kon niet verder cutten dan tot 73 kilo met toch nog wel een redelijk hoog vetgehalte. Na 2 maanden strak en clean eten in combinatie met IF zat ik op 68 kilo en rond de 9% vet. Geen krachtverlies!

Ok top als het je helptJa, het heeft mij wel wat gebracht, maar het blijft natuurlijk mijn eigen persoonlijke ervaring. Ik kon niet verder cutten dan tot 73 kilo met toch nog wel een redelijk hoog vetgehalte. Na 2 maanden strak en clean eten in combinatie met IF zat ik op 68 kilo en rond de 9% vet. Geen krachtverlies!
Was zo droog, nu niet meer. Bulk up....Goeie morgen.... aardig droog op de rug geworden. Echt goed bezig![]()