Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In !! Ik zou graag jou voedingsschema wel willen zien als het kan :) !!

• Topic Starter Topic Starter
Lekere training! Niks opa, veel 20'ers kunnen hier een voorbeeld aan nemen! Sterke barbell curls man!
Die moet ik ook maar weer eens gaan doen, maar ik heb ze ingeruild voor concentrated curls ivm cheaten.. grappig he ;)
:) ik cheat sneller bij de concentration curls, die doe ik erg zwaar en daardoor vind ik het moeilijk om aan het eind van de reps de vorm te behouden.

Ik ga hier nu niet voor een hele week precies neerzetten wat ik eet, maar ik kan je wel de richtlijnen geven.
Eet per kilo lichaamsgewicht minstens 2 gram eiwit en 1 gram vet. De rest vul je aan met koolhydraten. Reken even je BMR uit met online calculatoren, er zijn er genoeg. Reken uit wat je verbrand met je activiteiten en tel die daarbij op. Wat daar uitkomt zal ongeveer je onderhoud zijn. Dat ga je eten, kom je niet aan dan verhoog je met 250 kcal. Tot je wel aankomt.

Vrije training 26-2-2017

BP
Eerst even kort wat lat rows proberen als extra warmup (thanks @Conwa)
warmup 10x30kg 5x50kg
4x5x77,5 (vorige keer fail op de laatste set, voelt nu goed, toch de moed om iets te verzwaren)
5x80kg YEAH! eerste keer helemaal clean 5x80kg! PR :cool::)
ik faalde altijd de laatste en de 4e was altijd al een beetje een cheatrep (billen iets van de bank). Nu volledig straks en goed. Opa is blij! :D:)

Speciaal voor @Conwa een keer de concentration curls uit de kast gehaald en afgestoft. :D
Concentration curls
warmup 2x 10x10kg
5x20kg
4x5x22,5kg
Als extra nog even nabranden: 20x10kg :fire:
Blijf een beetje een cheatgevoel bij het begin van de rep, voel ze wel nu maar ik moet er echt elke rep mijn hoofd bij houden.

Legraises
3x15x

Planking
3 minuten

Hardlopen
6km >12km/u 3x eindsprint (smerige motregen :mad:)

Done... 1PR (mijn plateau doorbreken is in zicht :)) Prettige zondag allemaal.

Gefeliciteerd met je bank PR, da's lekker.
Hardlopen is snel zeg... ik ben een aantal jaren geleden juist gaan minderen met langere tijd hardlopen (HR > 160) omdat ik het idee heb dat dat strijdig is met krachttrainingen voor je benen. Doe sindsdien meer sprintjes (17-18 km/u) afwisselen met wandelen.

Bedankt. :)
Volgens mij is dit toch kort qua tijd, het is maar 6km. Ik liep eerder altijd 3x per week 16km, daar ben ik mee gestopt. Hartrate is dan +/- 140. Behalve natuurlijk bij de eindsprints.

Laatst bewerkt:
Ik heb net gegeten:
Multivitamine, Calcium, zink, magnesium, vitamine D3
2x gebakken ei met 40 gram rode ui
Olijfolie 4 gram
178 gram bruin volkoren
12 gram omega3 boter
Banaan 130 gram gepeld
250 gram Kwark met 15 gram Whey
1249 kcal

FYI: ik doe IF, dus ik heb maar 8 uur om mijn 3000+ kcal naar binnen te proppen.

Laatst bewerkt:
Ik heb net gegeten:
Multivitamine, Calcium, zink, magnesium, vitamine D3
2x gebakken ei met 40 gram rode ui
Olijfolie 4 gram
178 gram bruin volkoren
12 gram omega3 boter
Banaan 130 gram gepeld
250 gram Kwark met 15 gram Whey
1249 kcal

FYI: ik doe IF, dus ik heb maar 8 uur om mijn 3000+ kcal naar binnen te proppen.
Heb je daar al voordelen van gemerkt betreft IF ?

Heb je daar al voordelen van gemerkt betreft IF ?
Ja, het heeft mij wel wat gebracht, maar het blijft natuurlijk mijn eigen persoonlijke ervaring. Ik kon niet verder cutten dan tot 73 kilo met toch nog wel een redelijk hoog vetgehalte. Na 2 maanden strak en clean eten in combinatie met IF zat ik op 68 kilo en rond de 9% vet. Geen krachtverlies!

IMG_0203.jpg

Van daaruit ben ik weer gaan bulken, daar ben ik nu nog volop mee bezig. :)

Laatst bewerkt:
Ja, het heeft mij wel wat gebracht, maar het blijft natuurlijk mijn eigen persoonlijke ervaring. Ik kon niet verder cutten dan tot 73 kilo met toch nog wel een redelijk hoog vetgehalte. Na 2 maanden strak en clean eten in combinatie met IF zat ik op 68 kilo en rond de 9% vet. Geen krachtverlies!
Ok top als het je helpt

Goeie morgen.... aardig droog op de rug geworden. Echt goed bezig :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven