MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Morgen de hele dag vrij genomen. Eerst even lekker met de kids naar het zwembad en daarna de borst, biceps en triceps aan de beurt eind van de middag.

Halve training 24-2-2017

Squats stronglifts 5x5
Warmup 10x20kg 5x40kg
5x5x60kg

Nu eerst even zwemmen met de kids, vanmiddag de rest. :D

Trainen in stukken? :D

Ik kan niet alleen maar aan mezelf denken, de kids hebben vakantie en papa moet gewoon meedoen (en niet zeuren over zijn stomme training zegt mijn dochtertje). :D
Probeer ik, probeer ik...:cool: :D
Wat moet dat toch ideaal zijn om thuis alle spullen te hebben.......ik heb helaas geen ruimte hiervoor.....
zeker ideaal, behalve als de kids weer eens mee willen trainen, dan moet ik ze constant in de gaten houden en uiteindelijk wegsturen. Geen publiek hier gaarne! ;)

zeker ideaal, behalve als de kids weer eens mee willen trainen, dan moet ik ze constant in de gaten houden en uiteindelijk wegsturen. Geen publiek hier gaarne! ;)

Gelukkig is het dus niet alleen rozegeur en maneschijn bij jou......werd al bijna jaloers :eek!:

2 gebakken eieren met ui, kwark, brood met banaan en kaneel naar binnen geschoven en over een uurtje trainen alsof ik een echte BBer ben. M'n pens is er in ieder geval klaar voor. :D

En de spieren lekker los door het zwemmen? Train ze zometeen

En de spieren lekker los door het zwemmen? Train ze zometeen
Dank u, spieren los valt wel mee, flink wat OHP gedaan met die kids die zonodig weer alle kanten opgegooid willen worden. :D Tussendoor de aanwezige dames natuurlijk mee laten genieten van al dat natuurgeweld. :rolleyes:;)

hahahaha klinkt als een normale zwemmiddag dus.......:cool:

hahahaha klinkt als een normale zwemmiddag dus.......:cool:
Klopt, alhoewel ik vroeger een hekel had om naar het zwembad te gaan (schaamte achteraf). Nu is het veel leuker. Ik hoef me zeker niet meer te schamen en de vrouwelijke aandacht is ook wel erg leuk (behalve dan voor mijn vrouw, maar die heeft weer aandacht van het andere geslacht dus die moet niet zeuren).

Door het chloor smaakje? Maar nu je het zegt, hamburgers met frieten in het zwembad van center parcs bv smaken altijd dubbel zo goed :D
Geen idee eigenlijk. Maar weet wel dat ik nog nooit naar een binnen zwembad ben geweest zonder friet te vreten..:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven