- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Ja, vreemd?Bijzonder dat je squats sterker zijn in smallere stand...of gaan ze enkel beter voor je gevoel.
Pas op hè!

Ja, ik ben al (bijna) zo oud.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, vreemd?Bijzonder dat je squats sterker zijn in smallere stand...of gaan ze enkel beter voor je gevoel.
Pas op hè!

Ik kan niet alleen maar aan mezelf denken, de kids hebben vakantie en papa moet gewoon meedoen (en niet zeuren over zijn stomme training zegt mijn dochtertje).

Probeer ik, probeer ik...

zeker ideaal, behalve als de kids weer eens mee willen trainen, dan moet ik ze constant in de gaten houden en uiteindelijk wegsturen. Geen publiek hier gaarne!Wat moet dat toch ideaal zijn om thuis alle spullen te hebben.......ik heb helaas geen ruimte hiervoor.....

Zonder eten naar bed!Ik kan niet alleen maar aan mezelf denken, de kids hebben vakantie en papa moet gewoon meedoen (en niet zeuren over zijn stomme training zegt mijn dochtertje).![]()
Zeker weten, dat eten kan papa wel gebruiken, die heeft een cheatdag vandaag met +5000 kcal (1x per maand).
zeker ideaal, behalve als de kids weer eens mee willen trainen, dan moet ik ze constant in de gaten houden en uiteindelijk wegsturen. Geen publiek hier gaarne!![]()

Dank u, spieren los valt wel mee, flink wat OHP gedaan met die kids die zonodig weer alle kanten opgegooid willen worden.En de spieren lekker los door het zwemmen? Train ze zometeen
Tussendoor de aanwezige dames natuurlijk mee laten genieten van al dat natuurgeweld. 

Klopt, alhoewel ik vroeger een hekel had om naar het zwembad te gaan (schaamte achteraf). Nu is het veel leuker. Ik hoef me zeker niet meer te schamen en de vrouwelijke aandacht is ook wel erg leuk (behalve dan voor mijn vrouw, maar die heeft weer aandacht van het andere geslacht dus die moet niet zeuren).hahahaha klinkt als een normale zwemmiddag dus.......![]()
Klopt, alhoewel ik vroeger een hekel had om naar het zwembad te gaan (schaamte achteraf).
Wist je al dat friet met mayo in een binnenzwembad extra lekker is...Zeker weten, dat eten kan papa wel gebruiken, die heeft een cheatdag vandaag met +5000 kcal (1x per maand).

Door het chloor smaakje? Maar nu je het zegt, hamburgers met frieten in het zwembad van center parcs bv smaken altijd dubbel zo goedWist je al dat friet met mayo in een binnenzwembad extra lekker is...![]()

Wist je al dat friet met mayo in een binnenzwembad extra lekker is...![]()
Door het chloor smaakje? Maar nu je het zegt, hamburgers met frieten in het zwembad van center parcs bv smaken altijd dubbel zo goed![]()

Geen idee eigenlijk. Maar weet wel dat ik nog nooit naar een binnen zwembad ben geweest zonder friet te vreten..Door het chloor smaakje? Maar nu je het zegt, hamburgers met frieten in het zwembad van center parcs bv smaken altijd dubbel zo goed![]()