MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Training 1-3-2017 borst biceps triceps

Squats stronglifts 5x5
Warmup 10x30kg 5x40kg
5x5x65kg

BP
Warmup 10x20kg 10x40kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
4x80kg f**k! :mad: Voelde het bij de vorige 5x80kg al een beetje aankomen. :( niet janken, weer verder...

Seated Dumbbell curls
Warmup 10x10kg
5x17kg
5x18kg
5x18kg
5x18kg :cool:
5x19,5kg hmmmm, die ging niet helemaal netjes aan het eind. Iets teveel ego. :rolleyes:

Skull Crushers met direct daarna zonder pauze, zelfde barbell de CGBP
5x40kg SC 8x40kg CGBP
5x40kg SC 6x40kg CGBP
5x40kg SC 6x40kg CGBP
5x40kg SC 6x40kg CGBP
5x40kg SC 8x40kg CGBP

Chin Up
12xBW
11xBW
10xBW

Triceps Dips
17xBW
15xBW

Opa is weer klaar. Jammer van die 80kg BP, volgende keer dan maar....:rolleyes:

Ik zit een beetje met de vraag of ik moet stoppen met bulken, ik zal morgen even een foto posten en hoor graag jullie mening.

Laatst bewerkt:
Zo, ik heb er echt wel een fasted cardio training op zitten. Pfffff, Wat Een Wind! 18km fietsen (heen en weer waaien), heb er meer dan een uur over gedaan. Nieuw dieptepunt. ;)
Vanmiddag weer 18km terug fietsen met de wind in de rug. :D

Heb gisteren even wat foto's gemaakt en wil graag jullie advies @Robke78 @Skatermarvin en @Conwa.
Stoppen met bulken en gaan cutten ja of nee ???

IMG_0377.jpg
IMG_0379.jpg

Gewicht is nu 72,9

Laatst bewerkt:
Aan mij moet je dat niet vragen man :p

Als eerst..je zet sterke trainingen neer man!:thumbs: Ondanks dat laatste repje op de bench..erg netjes allemaal! Sterke curls ook zo zittend!

Wat betreft je shape vind ik moeilijk te zeggen. Je hebt een serieus goed borst, armen en zie ook nog je schouder contouren. Je oogt daardoor ook wel zwaarder dan je zegt, dus vraag me stiekem af hoe je benen zijn.

Verder zal bulken of cutten een beetje kwestie van smaak/doel zijn. Het is niet zo dat je inmiddels zo 'vet' bent dat je niet verder kunt bulken. Echter zul je moeten doen waar je je goed bij voelt en dat kan ik niet voor je bepalen.

Ik vind mezelf spijtig genoeg erg snel vet, wat bij mij resulteert in niet meer willen bulken..of althans steady bulken ;)

Als eerst..je zet sterke trainingen neer man!:thumbs: Ondanks dat laatste repje op de bench..erg netjes allemaal! Sterke curls ook zo zittend!
Bedankt! :)
dus vraag me stiekem af hoe je benen zijn.
Mijn benen @68kg BW
IMG_0198.jpg

Het is niet zo dat je inmiddels zo 'vet' bent dat je niet verder kunt bulken. Echter zul je moeten doen waar je je goed bij voelt en dat kan ik niet voor je bepalen.
Door mij lange cut van twee jaar ben ik bang om weer aan te komen, dus ik wil eigenlijk alleen maar cutten. Vandaar de vraag om een objectieve mening.

Laatst bewerkt:
Bedankt! :)

Mijn benen @68kg BW
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Door mij lange cut van twee jaar ben ik bang om weer aan te komen, dus ik wil eigenlijk alleen maar cutten. Vandaar de vraag om een objectieve mening.
Je benen kunnen nog wel wat massa gebruiken (vorm is goed trouwens:thumb:), dus vanuit daar en het feit dat je niet heel 'vet' bent zou ik zeggen trek de bulk nog even door tot ~80kg en start daarna de cut..

:eek:

Ik ben nu 72,9. Doorgaan tot rond de 80kg??
Ok, ok..78kg dan. Maar gewoon op een rustige manier gainen..niet met twee kilo per maand:roflol: Dan is het bijna allemaal vet..

Edit Ik lees je struggle trouwens ;) heel herkenbaar..je vind jezelf eigenlijk nu al vet! Ik zie mezelf ook niet snel meer naar 90+ kg bulken..:o

Zeg....:D

Met meer massa op je benen/billen kan je nog aardig wat bijkomen zonder meteen met een kogelronde buik rond te lopen.
Op dit moment squat ik 3x per week en fiets ik 72km per week. Eerder squatte ik 1x per week en deed legcurls en leg extensions en calf raises. Wat is beter voor massa....

Ik zou inderdaad het ook nog wel aandurven om verder te (lean)bulken joh. En dan meer focus op je benen inderdaad. Je bent nu lekker bezig met squaten en volgens mij kan je daar nog veel progressie op behalen, want daar lig je nog wat achter......dus lekker doorknallen! Topper!

Op dit moment squat ik 3x per week en fiets ik 72km per week. Eerder squatte ik 1x per week en deed legcurls en leg extensions en calf raises. Wat is beter voor massa....
Moeilijk te zeggen. Ik ben er van overtuigd dat frequent zwaar squaten je (zeker in het begin) veel spiermassa oplevert. Later zal je de kracht die je daarbij opbouwt goed kunnen gebruiken wanneer je gericht op hypertrofie gaat trainen, hetzij in blokken of door bijvoorbeeld iedere week een hypertrofiedag te hebben.

Ik zou inderdaad het ook nog wel aandurven om verder te (lean)bulken joh. En dan meer focus op je benen inderdaad. Je bent nu lekker bezig met squaten en volgens mij kan je daar nog veel progressie op behalen, want daar lig je nog wat achter......dus lekker doorknallen! Topper!
Thanks @Koppie. :)

Moeilijk te zeggen. Ik ben er van overtuigd dat frequent zwaar squaten je (zeker in het begin) veel spiermassa oplevert. Later zal je de kracht die je daarbij opbouwt goed kunnen gebruiken wanneer je gericht op hypertrofie gaat trainen, hetzij in blokken of door bijvoorbeeld iedere week een hypertrofiedag te hebben.
O.K. Ik ga gewoon door met squatten, zit nu op 65kg en het gaat nog gemakkelijk. Misschien zondag wat extra isolations voor de benen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven