- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Dat kan helemaal niet! Die zijn veel te klein om achter te schuilen!

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan helemaal niet! Die zijn veel te klein om achter te schuilen!

In b4: Marvin past daar wel achter..Dat kan helemaal niet! Die zijn veel te klein om achter te schuilen!
![]()
Voelde het bij de vorige 5x80kg al een beetje aankomen.
niet janken, weer verder...

Bedankt!Als eerst..je zet sterke trainingen neer man!Ondanks dat laatste repje op de bench..erg netjes allemaal! Sterke curls ook zo zittend!

Mijn benen @68kg BW
Door mij lange cut van twee jaar ben ik bang om weer aan te komen, dus ik wil eigenlijk alleen maar cutten. Vandaar de vraag om een objectieve mening.Het is niet zo dat je inmiddels zo 'vet' bent dat je niet verder kunt bulken. Echter zul je moeten doen waar je je goed bij voelt en dat kan ik niet voor je bepalen.
Je benen kunnen nog wel wat massa gebruiken (vorm is goed trouwensBedankt!
Mijn benen @68kg BW
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Door mij lange cut van twee jaar ben ik bang om weer aan te komen, dus ik wil eigenlijk alleen maar cutten. Vandaar de vraag om een objectieve mening.

Ok, ok..78kg dan. Maar gewoon op een rustige manier gainen..niet met twee kilo per maand
Dan is het bijna allemaal vet..
heel herkenbaar..je vind jezelf eigenlijk nu al vet! Ik zie mezelf ook niet snel meer naar 90+ kg bulken..
Dat is wel zo'n beetje wat ik aan ga komen. Doel is 0,5kg per week.niet met twee kilo per maandDan is het bijna allemaal vet.
Zeg....

Op dit moment squat ik 3x per week en fiets ik 72km per week. Eerder squatte ik 1x per week en deed legcurls en leg extensions en calf raises. Wat is beter voor massa....Zeg....
Met meer massa op je benen/billen kan je nog aardig wat bijkomen zonder meteen met een kogelronde buik rond te lopen.
Moeilijk te zeggen. Ik ben er van overtuigd dat frequent zwaar squaten je (zeker in het begin) veel spiermassa oplevert. Later zal je de kracht die je daarbij opbouwt goed kunnen gebruiken wanneer je gericht op hypertrofie gaat trainen, hetzij in blokken of door bijvoorbeeld iedere week een hypertrofiedag te hebben.Op dit moment squat ik 3x per week en fiets ik 72km per week. Eerder squatte ik 1x per week en deed legcurls en leg extensions en calf raises. Wat is beter voor massa....
Thanks @Koppie.Ik zou inderdaad het ook nog wel aandurven om verder te (lean)bulken joh. En dan meer focus op je benen inderdaad. Je bent nu lekker bezig met squaten en volgens mij kan je daar nog veel progressie op behalen, want daar lig je nog wat achter......dus lekker doorknallen! Topper!

O.K. Ik ga gewoon door met squatten, zit nu op 65kg en het gaat nog gemakkelijk. Misschien zondag wat extra isolations voor de benen.Moeilijk te zeggen. Ik ben er van overtuigd dat frequent zwaar squaten je (zeker in het begin) veel spiermassa oplevert. Later zal je de kracht die je daarbij opbouwt goed kunnen gebruiken wanneer je gericht op hypertrofie gaat trainen, hetzij in blokken of door bijvoorbeeld iedere week een hypertrofiedag te hebben.
Bijna BW dus al? Dat gaat lekker! Was voor mij destijds wel een mijlpaaltje.O.K. Ik ga gewoon door met squatten, zit nu op 65kg en het gaat nog gemakkelijk. Misschien zondag wat extra isolations voor de benen.

Gaat nog prima, so far so good.Bijna BW dus al? Dat gaat lekker! Was voor mij destijds wel een mijlpaaltje.
Dan kom ik nooit op mijn werk.