- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook lekker. Zometeen nog twee plakken volkorenbrood met daartussen banaan en kaneel. Net een gebakje (als je niets gewend bent).Lekkerrrrrr, ik hou ervan om er dan ook extra paprika- en kerriepoeder overheen te gooien........

Ook lekker. Zometeen nog twee plakken volkorenbrood met daartussen banaan en kaneel. Net een gebakje (als je niets gewend bent).![]()

Ja. Moddervet...Edit Ik lees je struggle trouwensheel herkenbaar..je vind jezelf eigenlijk nu al vet!
Vind het psychisch moeilijk om verder door te bulken, maar als ik nu weer cut word ik nooit echt sterker.Haha ik heb dat ook, ben bijna aan het einde van mijn bulk maar psychologisch vind ik het moeilijk door te doen omdat ik mezelf ook al "vet" vindJa. Moddervet...Vind het psychisch moeilijk om verder door te bulken, maar als ik nu weer cut word ik nooit echt sterker.
Dat veel kleren niet meer passen helpt niet echt... We hebben issues denk ik 
We hebben zeker issues.Haha ik heb dat ook, ben bijna aan het einde van mijn bulk maar psychologisch vind ik het moeilijk door te doen omdat ik mezelf ook al "vet" vindDat veel kleren niet meer passen helpt niet echt... We hebben issues denk ik
![]()

Mhmmmm pas jij nou maar op met die gaatjes van je J/K![]()

Ja, het heeft mij wel wat gebracht, maar het blijft natuurlijk mijn eigen persoonlijke ervaring. Ik kon niet verder cutten dan tot 73 kilo met toch nog wel een redelijk hoog vetgehalte. Na 2 maanden strak en clean eten in combinatie met IF zat ik op 68 kilo en rond de 9% vet. Geen krachtverlies!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van daaruit ben ik weer gaan bulken, daar ben ik nu nog volop mee bezig.![]()
Geen idee hoe hoog of laag het is....
Waardeloos is dat!Ja. Moddervet...Vind het psychisch moeilijk om verder door te bulken, maar als ik nu weer cut word ik nooit echt sterker.

wist je dat je leren riem steeds een beetje meer uit rekt?We hebben zeker issues.
Al mijn kleren passen nog, zelfs mijn riem zit nog in hetzelfde gat. Zodra dat veranderd stop ik met de bulk.![]()

Knoflooksaus!Brocolli, kip en bataat (met een klein beetje knoflooksaus sssssttt.)
Toch wel zelf gemaakt?Ook als'ie meer dan 8 jaar oud is?wist je dat je leren riem steeds een beetje meer uit rekt?

Minder erg denk..

Als ik een eetprobleem ontwikkel dan is het jouw schuld.

Nee, zelf gekocht.

De kans dat je die met deze sport ietwat ontwikkeld is toch al groot..Als ik een eetprobleem ontwikkel dan is het jouw schuld.![]()