AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Zo deze jongen even naar binnen schrokken.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Hmmmmm 2x ei met rode uit tussen twee plakken volkorenbrood. :eating:

drool: Lekkerrrrrr, ik hou ervan om er dan ook extra paprika- en kerriepoeder overheen te gooien........

drool: Lekkerrrrrr, ik hou ervan om er dan ook extra paprika- en kerriepoeder overheen te gooien........
Ook lekker. Zometeen nog twee plakken volkorenbrood met daartussen banaan en kaneel. Net een gebakje (als je niets gewend bent). :D

Ja. Moddervet... :( Vind het psychisch moeilijk om verder door te bulken, maar als ik nu weer cut word ik nooit echt sterker.
Haha ik heb dat ook, ben bijna aan het einde van mijn bulk maar psychologisch vind ik het moeilijk door te doen omdat ik mezelf ook al "vet" vind :) Dat veel kleren niet meer passen helpt niet echt... We hebben issues denk ik :hamer:

Haha ik heb dat ook, ben bijna aan het einde van mijn bulk maar psychologisch vind ik het moeilijk door te doen omdat ik mezelf ook al "vet" vind :) Dat veel kleren niet meer passen helpt niet echt... We hebben issues denk ik :hamer:
We hebben zeker issues. :loony:
Al mijn kleren passen nog, zelfs mijn riem zit nog in hetzelfde gat. Zodra dat veranderd stop ik met de bulk. :twitch:

En straks lasagne op het menu... Volgende gaatje here I come :D

Brocolli, kip en bataat (met een klein beetje knoflooksaus sssssttt. :eyebrow:)

Ja, het heeft mij wel wat gebracht, maar het blijft natuurlijk mijn eigen persoonlijke ervaring. Ik kon niet verder cutten dan tot 73 kilo met toch nog wel een redelijk hoog vetgehalte. Na 2 maanden strak en clean eten in combinatie met IF zat ik op 68 kilo en rond de 9% vet. Geen krachtverlies!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Van daaruit ben ik weer gaan bulken, daar ben ik nu nog volop mee bezig. :)

oogt lager als 9%!

Ja. Moddervet... :( Vind het psychisch moeilijk om verder door te bulken, maar als ik nu weer cut word ik nooit echt sterker.
Waardeloos is dat!:sad:

We hebben zeker issues. :loony:
Al mijn kleren passen nog, zelfs mijn riem zit nog in hetzelfde gat. Zodra dat veranderd stop ik met de bulk. :twitch:
wist je dat je leren riem steeds een beetje meer uit rekt?

:trollface:

Brocolli, kip en bataat (met een klein beetje knoflooksaus sssssttt. :eyebrow:)
Knoflooksaus!:heart: Toch wel zelf gemaakt?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven