XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.001
Die is inderdaad wel heftig doe ik ook vaak
Brand wel lekker, vooral als je hem niet recht boven je hoofd houd in de bovenste positie maar er gewoon spanning op laat staan door hem onder een hoek te houden. Langzaam zakken dan ook natuurlijk. :)

Brand wel lekker, vooral als je hem niet recht boven je hoofd houd in de bovenste positie maar er gewoon spanning op laat staan door hem onder een hoek te houden. Langzaam zakken dan ook natuurlijk. :)
Ja inderdaad..ik zie ook op YT liggend op de grond en dan een deadstop maken...zeg maar een paused ervan maken ...ga ik ook nog wel een keer doen

Deze doe ik af en toe met DB's.
Hij heeft trouwens zijn ellebogen wel erg wijd, ik heb ze veel verder tegen elkaar aan dan voel ik de triceps veel harder werken.
Ja dat scheelt echt heel veel ...dicht bij elkaar is het beste..ook voor je delts

Dat was een snelle workout, bijna 10 minuten sneller dan normaal! Lekker doorgepompt weer en een lekkere sessie op je harley fietson! :D

skull over is dat n mix van skull crushers en pull over?
Meer schouder extensie en minder stress op de ellebogen ook. Nog belangrijker: het spreekt de grootste spier (long head) van de tricep meer aan, dus meer gainz!

• #3.007
Dat was een snelle workout, bijna 10 minuten sneller dan normaal! Lekker doorgepompt weer en een lekkere sessie op je harley fietson! :D
Was ook bekaf, leek wel cardio. :) Was vanmorgen ook een lekker tempo idd, had er zin in. :)
Meer schouder extensie en minder stress op de ellebogen ook. Nog belangrijker: het spreekt de grootste spier (long head) van de tricep meer aan, dus meer gainz!
Daarom overgestapt van de skull crushers naar de skullover (en voor de broodnodige variatie natuurlijk).

Goed bezig. Gaat het met de rug nu ook de goeie kant op?

Ja juist die long head zorgen voor meer presses..

Gewoon voorzichtig blijven met die rug en aftasten wat het kan zijn.
Kost soms tijd om de oorzaak te vinden en soms is het juist iets wat je totaal niet verwacht.....

Maar trainen.. gaat nog altijd lekker door zo te zien! :D :thumb:

• #3.015
Gewoon voorzichtig blijven met die rug en aftasten wat het kan zijn.
Kost soms tijd om de oorzaak te vinden en soms is het juist iets wat je totaal niet verwacht.....

Maar trainen.. gaat nog altijd lekker door zo te zien! :D :thumb:
Misschien de houding bij het fietsen. Kweenie...
Eerst lekker eten...
D95FE846-8F6B-4EA8-B04F-608BF1B52118.JPG

morgen een 2e kans geven

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven