MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Neuj. Nog nooit een machine oefening gedaan :o

Wow! Ben toch wel heel benieuwd hoe je bepaalde spiergroepen dan goed aanpakt. Rug bijvoorbeeld...Wat voor soort oefeningen doe je dan allemaal? Kan natuurlijk je log teruglezen, maar ben wat lui vandaag :D

Wow! Ben toch wel heel benieuwd hoe je bepaalde spiergroepen dan goed aanpakt. Rug bijvoorbeeld...Wat voor soort oefeningen doe je dan allemaal? Kan natuurlijk je log teruglezen, maar ben wat lui vandaag :D
Rug: van beneden naar boven
DL, (weighted) hyperextensions, rows (one arm, Pendlay), (weighted) pullups, rear lateral raises... en je raakt je rug vast met nog meer oefeningen. :)

Rug: van beneden naar boven
DL, (weighted) hyperextensions, rows (one arm, Pendlay), (weighted) pullups, rear lateral raises... en je raakt je rug vast met nog meer oefeningen. :)

Was ff vergeten dat jij thuis traint ;) Maar met dumbbels, een bankje en barbells kom je een heel eind inderdaad. Heb je een speciale hyperextensions bank?

Daarbij zijn pullups
(FTW!! :D)
de beste oefening voor je rug imo... :flexing:

Was ff vergeten dat jij thuis traint ;) Maar met dumbbels, een bankje en barbells kom je een heel eind inderdaad. Heb je een speciale hyperextensions bank?

Daarbij zijn pullups
(FTW!! :D)
de beste oefening voor je rug imo... :flexing:
Nee gewoon bankje, maar er zitten voeten steuntjes aan, als ik mijn enkels daaronder haak kom ik een heel eind :)

pullups ECHWEL FTW!!
Bouw er een best prima shape mee op..:aai:

Dat is waar, jij doet wat je graag doet en bouwt er een goed fysiek mee. Ik doe wat ik graag doe en ik bouw er hopelijk ook een leuk fysiek mee ;).
Maar een beetje lachen mag he :D
Ik bouw hier ook wel een leuk fysiek mee (voor een granddad :D )

Ik gebruik zelf ook zelden machines. Leg extensions en leg curls en machine calf raises voor de benen samen met de machine fly zijn denk ik zo een beetje de enige machines die ik gebruik. De rest vrijwel alles met barbells en dumbbells.

Machines... hier ook zelden... leg press soms... wel cables zoals seated cable row soms en pull downs. Maar verder lekker ijzer vreten. :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.054
Vanmorgen na de training nog wat sissy squats gedaan. Die zijn ook wel lekker. De quads lekker opgepompt.

Ik tegenwoordig steeds meer machines :) Vind het wel lekker eigenlijk, zeker als je de focus ergens op wil leggen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.056
Heb geen machines, alleen maar free weights.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven