- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hij heeft een homegym...machine's zijn veel te duur en nemen veel te veel ruimte in beslag..

Geen problem. This is the winning answerHij heeft een homegym...machine's zijn veel te duur en nemen veel te veel ruimte in beslag..![]()

Rug: van beneden naar bovenWow! Ben toch wel heel benieuwd hoe je bepaalde spiergroepen dan goed aanpakt. Rug bijvoorbeeld...Wat voor soort oefeningen doe je dan allemaal? Kan natuurlijk je log teruglezen, maar ben wat lui vandaag![]()

Marvin oppassen he , je bent al cardio MILF, sebiet word je ook nog machine grandadHij heeft een homegym...machine's zijn veel te duur en nemen veel te veel ruimte in beslag..![]()
.Rug: van beneden naar boven
DL, (weighted) hyperextensions, rows (one arm, Pendlay), (weighted) pullups, rear lateral raises... en je raakt je rug vast met nog meer oefeningen.![]()
Maar met dumbbels, een bankje en barbells kom je een heel eind inderdaad. Heb je een speciale hyperextensions bank?
)
Bouw er een best prima shape mee op..Marvin oppassen he , je bent al cardio MILF, sebiet word je ook nog machine grandad.

Dat is waar, jij doet wat je graag doet en bouwt er een goed fysiek mee. Ik doe wat ik graag doe en ik bouw er hopelijk ook een leuk fysiek mee
.
Nee gewoon bankje, maar er zitten voeten steuntjes aan, als ik mijn enkels daaronder haak kom ik een heel eindWas ff vergeten dat jij thuis traintMaar met dumbbels, een bankje en barbells kom je een heel eind inderdaad. Heb je een speciale hyperextensions bank?
Daarbij zijn pullupsde beste oefening voor je rug imo...(FTW!!)
![]()

Ik bouw hier ook wel een leuk fysiek mee (voor een granddadDat is waar, jij doet wat je graag doet en bouwt er een goed fysiek mee. Ik doe wat ik graag doe en ik bouw er hopelijk ook een leuk fysiek mee.
Maar een beetje lachen mag he![]()
)Machines... hier ook zelden... leg press soms... wel cables zoals seated cable row soms en pull downs. Maar verder lekker ijzer vreten.![]()

SpelbrekerIk tegenwoordig steeds meer machinesVind het wel lekker eigenlijk, zeker als je de focus ergens op wil leggen

Amen...Ik tegenwoordig steeds meer machinesVind het wel lekker eigenlijk, zeker als je de focus ergens op wil leggen

Rage against the Machine.
Best wel he?