AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Vakantie! Yeah! :hedbang: :banana:
Vandaag even mijn nieuwe zonnebril afhalen en dan zondagochtend rond 1:00 uur weg. Vanavond en vanmiddag lekker met de kids even weg en uit eten. De vrouw moet vandaag nog werken.

Flink ontbijt naar binnen gewerkt (brinta, ei, brood, banaan) en dan rond 10:30 uur nog een keer trainen, laatste training voor de vakantie. :wl:

Ik zal dus vanaf zondag redelijk afwezig zijn van het forum en lekker dik gaan worden, heb ik als ik terug ben van vakantie weer wat te cutten. :D
Geniet ervan kerel!! Je hebt het verdiend!:thumbs:

Goeie vakantie man! Hou er wel rekening mee dat ik niet stil blijf staan tijdens jouw vakantie :D

Veel plezier op vakantie en ik verwacht op zen minst een evenaring van Marvin zijn 8kg gains.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.204
Als de kat van huis.........wordt dus een dikke party hier op DBB......:p.

Have fun man. Ff lekker eruit en genieten van het gezin.........:thumb:
Geniet van je welverdiende vakantie!!! :) enjoy the freedom en foods! :D
Geniet ervan kerel!! Je hebt het verdiend!:thumbs:
Veel plezier op vakantie en ik verwacht op zen minst een evenaring van Marvin zijn 8kg gains.
Thanks allemaal. Heb er erg veel zin in! Even geen kcal tellen en inhouden (alhoewel ik het wel een beetje in toom ga houden hoor). :eating::fries::toothpick::banana::rocker:

• #3.205
Ga nu zo trainen. Nog 1 laatste shape update (71kg) voor de vakantie. Beetje slechte foto...
IMG_0447.JPG

Lekka genieten maar wel een beetje beheerst ja....niet doorslaan Rook..
Oh ja wij cutten gewoon door hoor :P

Ziet er niet slecht uit. Betere poten dan die van mij.
We zullen in je afwezigheid je log vol spammen.

• #3.209
Lekka genieten maar wel een beetje beheerst ja....niet doorslaan Rook..
Oh ja wij cutten gewoon door hoor :P
Zal me een beetje beheersen Boss. Klein beetje genieten mag toch wel? :D
Cutten jullie maar door, dan zal ik me weer bij de cutting ploeg voegen als ik terug ben.
Goede benen & kuiten Rook!:thumbs:

Helemaal klaar om op vakantie te gaan:woot:
Thanks Marvin, helemaal zonder zwaar te squatten. Volgens mij ook wel een beetje fietsbenen of zou dat niet uitmaken?
Ziet er niet slecht uit. Betere poten dan die van mij.
We zullen in je afwezigheid je log vol spammen.
Echt? Zijn mijn benen dan nog niet zo slecht? O.k.
Spam maar raak jongens, dan heb ik wat te lezen als ik terug kom. :D

Pas maar op dat je niet gaat opzwellen met al die Kh

Wel een beetje aan je tan werken hoor Rook :cool:

Je krijgt er in ieder geval goede kuiten van als je fietst met de bal van je voet op de trappers Marvin. ;)
Dat doe ik ook ;) Ik zou bijna clips kopen zodat ik zowel concentrisch als excentrisch mijn kuit laat werken op de fiets..

Edit: I see what you did there...

Goeie poten idd :) Ik snap wel dat 80 kg squats daar niet heel veel meer voor doen. Jammer dat de rug beperkende factor is. Ik denk dat je veel zou hebben aan unilaterale oefeningen (bulgarian split squats, lunges, of zelfs pistols squats met alleen BW). Lagere belasting van de rug, dubbele belasting op een been.

• #3.217
Goeie poten idd :) Ik snap wel dat 80 kg squats daar niet heel veel meer voor doen. Jammer dat de rug beperkende factor is. Ik denk dat je veel zou hebben aan unilaterale oefeningen (bulgarian split squats, lunges, of zelfs pistols squats met alleen BW). Lagere belasting van de rug, dubbele belasting op een been.
Ik doe op dit moment de sissy squats en hamstring curls. Tussendoor nog wat calve raises met mijn dochtertje in mijn nek (vast ritueel als ik haar naar bed breng :) ).

Ik doe op dit moment de sissy squats en hamstring curls. Tussendoor nog wat calve raises met mijn dochtertje in mijn nek (vast ritueel als ik haar naar bed breng :) ).
Met sissy sq raak je die quads iid ook wel goed :)
Wordt steeds zwaarder als je dochtertje ouder wordt :D

Laat ik even roet in het eten gooien...

Ik denk dat de meeste naturels uberhaupt niet te grote benen hoeven te verwachten..:trollface:

• #3.220
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven