- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Zekers. Goed gegeten ook deze week. Merk ik meteen. Volgende week nog beter eten. Lekker even naar Mallorca. Kijken of ik de +8kg ook kan halen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zekers. Goed gegeten ook deze week. Merk ik meteen. Volgende week nog beter eten. Lekker even naar Mallorca. Kijken of ik de +8kg ook kan halen.

Bij Cap des Freu in de buurt.Mallorca.......lekker man, waar op het eiland zit je?
Pro-tip: Pina collada's.....tijdens happy hourZekers. Goed gegeten ook deze week. Merk ik meteen. Volgende week nog beter eten. Lekker even naar Mallorca. Kijken of ik de +8kg ook kan halen.![]()

Jammer, ik drink geen alcohol (en ik rook ook niet).
Jammer, ik drink geen alcohol (en ik rook ook niet).

Noted!

Wij gaan iedere keer ergens anders naar toe. Dit jaar dus naar Mallorca. We hebben wel een huurauto geregeld want ik kan niet alle dagen aan het zwembad of de zee liggen, dan word ik helemaal gek.Nog nooit daar geweest. Wij zitten vaak in de buurt van Palma zelf, hebben een leuk airbnb app gevonden aan het strand bij ons favo strandtent en op loopafstand van Palma.......zelfs geen auto nodig dus
Klinkt goed! Ik vond het een mooi eiland met een hoop variatie aan natuur/cultuur. De hoofdstad is ook prachtigWij gaan iedere keer ergens anders naar toe. Dit jaar dus naar Mallorca. We hebben wel een huurauto geregeld want ik kan niet alle dagen aan het zwembad of de zee liggen, dan word ik helemaal gek.
Voor mij is dit de derde keer Mallorca, steeds een ander stuk.Klinkt goed! Ik vond het een mooi eiland met een hoop variatie aan natuur/cultuur. De hoofdstad is ook prachtig![]()

Die staat ook zeker nog op mijn verlanglijstjeVoor mij is dit de derde keer Mallorca, steeds een ander stuk.
Tot nu toe vond ik een rondreis door America nog het leukst, alleen de politie daar is redelijk onbeschoft moet ik zeggen. Trouwens wel een land waar ik met mijn 175cm nog redelijk groot ben vergeleken met de gemiddelde man daar.![]()

Iedereen luistert dan direct als zo'n agent wat bleert maar ik kreeg het even niet helemaal mee omdat ik wat verder weg stond. Vraag gewoon rustig wat er aan de hand is en wat ik moet doen, gaat hij helemaal los. Misschien had ik net pech dat ik net het meest onbeschofte exemplaar tegenkwam of ze zijn allemaal zo...Die polies-men lijken me echte arrogante klootzakken zoals ik ze ken van discovery
Die lui kun je beter niet op de video zetten en vloggen zoals hier in Zaandam gebeurde
Hier in NL zijn het softies
Ik heb geen baas, maar als dit doorgaat dan ga ik weer een baan zoeken. 

Vakantie! Yeah!![]()
Vandaag even mijn nieuwe zonnebril afhalen en dan zondagochtend rond 1:00 uur weg. Vanavond en vanmiddag lekker met de kids even weg en uit eten. De vrouw moet vandaag nog werken.
Flink ontbijt naar binnen gewerkt (brinta, ei, brood, banaan) en dan rond 10:30 uur nog een keer trainen, laatste training voor de vakantie.
Ik zal dus vanaf zondag redelijk afwezig zijn van het forum en lekker dik gaan worden, heb ik als ik terug ben van vakantie weer wat te cutten.![]()
.