AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mallorca.......lekker man, waar op het eiland zit je?

Nog nooit daar geweest. Wij zitten vaak in de buurt van Palma zelf, hebben een leuk airbnb app gevonden aan het strand bij ons favo strandtent en op loopafstand van Palma.......zelfs geen auto nodig dus

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.188
Pro-tip 2: AYCE spareribs en mixed grills..:woot:
Noted! :)
Nog nooit daar geweest. Wij zitten vaak in de buurt van Palma zelf, hebben een leuk airbnb app gevonden aan het strand bij ons favo strandtent en op loopafstand van Palma.......zelfs geen auto nodig dus
Wij gaan iedere keer ergens anders naar toe. Dit jaar dus naar Mallorca. We hebben wel een huurauto geregeld want ik kan niet alle dagen aan het zwembad of de zee liggen, dan word ik helemaal gek.

Wij gaan iedere keer ergens anders naar toe. Dit jaar dus naar Mallorca. We hebben wel een huurauto geregeld want ik kan niet alle dagen aan het zwembad of de zee liggen, dan word ik helemaal gek.
Klinkt goed! Ik vond het een mooi eiland met een hoop variatie aan natuur/cultuur. De hoofdstad is ook prachtig:thumbs:

• #3.190
Klinkt goed! Ik vond het een mooi eiland met een hoop variatie aan natuur/cultuur. De hoofdstad is ook prachtig:thumbs:
Voor mij is dit de derde keer Mallorca, steeds een ander stuk.
Tot nu toe vond ik een rondreis door America nog het leukst, alleen de politie daar is redelijk onbeschoft moet ik zeggen. Trouwens wel een land waar ik met mijn 175cm nog redelijk groot ben vergeleken met de gemiddelde man daar. :D

Voor mij is dit de derde keer Mallorca, steeds een ander stuk.
Tot nu toe vond ik een rondreis door America nog het leukst, alleen de politie daar is redelijk onbeschoft moet ik zeggen. Trouwens wel een land waar ik met mijn 175cm nog redelijk groot ben vergeleken met de gemiddelde man daar. :D
Die staat ook zeker nog op mijn verlanglijstje:heart:

Die polies-men lijken me echte arrogante klootzakken zoals ik ze ken van discovery
Die lui kun je beter niet op de video zetten en vloggen zoals hier in Zaandam gebeurde

Hier in NL zijn het softies

• #3.193
Die polies-men lijken me echte arrogante klootzakken zoals ik ze ken van discovery
Die lui kun je beter niet op de video zetten en vloggen zoals hier in Zaandam gebeurde

Hier in NL zijn het softies
Iedereen luistert dan direct als zo'n agent wat bleert maar ik kreeg het even niet helemaal mee omdat ik wat verder weg stond. Vraag gewoon rustig wat er aan de hand is en wat ik moet doen, gaat hij helemaal los. Misschien had ik net pech dat ik net het meest onbeschofte exemplaar tegenkwam of ze zijn allemaal zo...

Je gaat met die lui niet lachen das zeker....als je wat tegen werkt breekt de hel los...of iets beloven en dan niet nakomen...want ze gaan je wel controleren op je woord

• #3.195
Dit moeten ze in Nederland ook gaan doen! :)

[Link niet meer beschikbaar]

Jij wil dus stoppen met werken.....:hahaha:

• #3.198
Vakantie! Yeah! :hedbang: :banana:
Vandaag even mijn nieuwe zonnebril afhalen en dan zondagochtend rond 1:00 uur weg. Vanavond en vanmiddag lekker met de kids even weg en uit eten. De vrouw moet vandaag nog werken.

Flink ontbijt naar binnen gewerkt (brinta, ei, brood, banaan) en dan rond 10:30 uur nog een keer trainen, laatste training voor de vakantie. :wl:

Ik zal dus vanaf zondag redelijk afwezig zijn van het forum en lekker dik gaan worden, heb ik als ik terug ben van vakantie weer wat te cutten. :D

Vakantie! Yeah! :hedbang: :banana:
Vandaag even mijn nieuwe zonnebril afhalen en dan zondagochtend rond 1:00 uur weg. Vanavond en vanmiddag lekker met de kids even weg en uit eten. De vrouw moet vandaag nog werken.

Flink ontbijt naar binnen gewerkt (brinta, ei, brood, banaan) en dan rond 10:30 uur nog een keer trainen, laatste training voor de vakantie. :wl:

Ik zal dus vanaf zondag redelijk afwezig zijn van het forum en lekker dik gaan worden, heb ik als ik terug ben van vakantie weer wat te cutten. :D

Als de kat van huis.........wordt dus een dikke party hier op DBB......:p.

Have fun man. Ff lekker eruit en genieten van het gezin.........:thumb:

Geniet van je welverdiende vakantie!!! :) enjoy the freedom en foods! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven