- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat echt goed zo met de sissy squats. Na een aantal reps begin je ze toch echt wel te voelen. Bevalt me beter dan de leg extensions.
Regen stelde niets voor. Gelijk paniek in nederland. Straks zit er nog fipronil in ons regenwater...![]()
Dat zeggen ze er niet bij in Nederland anders is het niet eng genoeg.Je moet een paar duizend eieren eten wil je risico lopen...

Dat zeggen ze er niet bij in Nederland anders is het niet eng genoeg.![]()

Zeg je nou dat ik dik ben?!

Uhhh ja dat zei hij.

Ik kan hard zwaaien met die lange gorilla armen hoor en er zit zelfs een (beetje) kracht achter!Uhhh ja dat zei hij.
*gaat op de bank zitten en wacht op rellen.![]()

Zeg jij moet met Bosco rellen he, niet met mij.Ik kan hard zwaaien met die lange gorilla armen hoor en er zit zelfs een (beetje) kracht achter!
![]()
Gewoon diegene die het dichtst in de buurt is.Zeg jij moet met Bosco rellen he, niet met mij.
Ik heb net eieren en rijstenwafels gepakt en zit achterover te wachten.

Voor rellen moet je in mijn log zijnUhhh ja dat zei hij.
*gaat op de bank zitten en wacht op rellen.![]()

Hey, geen nieuwe volgers ronselen in mijn log.
Ik heb ze straks nodig voor de contest. 
Zelfs dan win je niet...want dan zeggen ze dat het niet eerlijk is en passen ze de stemmen aanHey, geen nieuwe volgers ronselen in mijn log.Ik heb ze straks nodig voor de contest.
![]()

Okeeeeey daar hou ik je aanHey, geen nieuwe volgers ronselen in mijn log.Ik heb ze straks nodig voor de contest.
![]()

"Straks" is een uniek Nederlands woord en heeft gelukkig geen precieze of duidelijke definitie. Zou zo maar 2020 kunnen zijn...

Klopt, het is het Nederlandse 'manana'..."Straks" is een uniek Nederlands woord en heeft gelukkig geen precieze of duidelijke definitie. Zou zo maar 2020 kunnen zijn...![]()

Daarom doet iedereen zo vreemd op dit forum, allemaal ei eters.Die eiershizzle is schijnbaar al sinds vorig jaar gaande alleen nu is het nieuws pas naar buiten gekomen. Elke dbb'er is stiekem gewoon vergiftigd. Ik vreet genoeg eieren in ieder geval haha (minimaal 2 per dag).