Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
mhmmmm alleen voor vocht? Is dat t dan wel waard? Ik doelde btw niet perse op de contest hoor. Je hebt t toch al eerder gebruikt?
Tuurlijk heb je er wel iets baat bij, maar je kunt geen waardeloos dieet compenseren met clen.

Het voordeel bij mij is altijd wanneer ik besluit clen te gebruiken..dan wil ik ook mijn dieet on point. Het is is dus erg moeilijk vast te stellen hoeveel voordeel ik nu echt uit de clen haal. Het zal alicht iets zijn, want je loopt de hele dag met verhoogde hartslag en lichaamstemperatuur. Verder ben je de hele dag zo gejaagd dat je de godganse dag aan het rennen en vliegen bent.

Verder dan het vocht afdrijven wat wel veel scheelt in de kilo's op de weegschaal en hoe je er dus uit ziet..

Wegen de voordelen op tegen de nadelen...eigenlijk niet...

...en toch pak ik het soms..:roflol:

Heb je nog nooit zien squaten dus kom op met de filmpjes en de stats. :rolleyes:

Ik zou het niet weten, net zo min als jij dat weet. :cool:
In mijn handtekening staat mijn squat op 170kg. Ik heb ooit 210kg ook gesquat maar met discutabele diepte, dus dat tel ik niet. In het verleden toen ik nog squatte deed ik weleens 5-6 reps met 160kg..

0.0 gains, dus lekker mee gestopt ;)

Dat er toevallig twee grote bodybuilders overlijden heeft vast niets te maken met drugs of PED's..

Edit: Filmen doe ik niet aan..kom in de gym om te trainen..

In mijn handtekening staat mijn squat op 170kg. Ik heb ooit 210kg ook gesquat maar met discutabele diepte, dus dat tel ik niet. In het verleden toen ik nog squatte deed ik weleens 5-6 reps met 160kg..

Dat er toevallig twee grote bodybuilders overlijden heeft vast niets te maken met drugs of PED's..

Iedereen kan van alles in zijn handtekening zetten :exactly:

Ik zal niet direct zeggen dat het iets met de drugs te maken heeft.
Ritchie gaf altijd openlijk uit wat hij gebruikte en hoeveel. Ik heb ook meerder clips van hem gezien dat hij bij een arts zit om zijn bloed te laten controleren.
En tijdens de gesprekken daar heeft hij het over zijn gebruik. En in ieder geval één filmpje krijgt hij sustanon en test voorgeschreven.
Niet om aan te geven dat het dan goed is hoor. Maar ze zijn in de USA verder dan wij in Europa.
Maar ik zal er niet zeggen dat hun dood ermee te maken heeft want ik heb de feiten gewoon niet tot mijn beschikking.
Ik ben niet direct iemand die loopt te gillen waar rook is is vuur. ;)

als je front squat doet met 80-90kg voor sets hoef je niet neer te zetten dat die 210kg squat discutabele diepte heeft. die was dan gewoon t*fus hoog anders was je front squat ook wel heel stuk hoger.

dat je geen gains maakte kwam gewoon doordat je gewoon niet diep genoeg ging op squats.

geen persoonlijke aanval, maar je moet niet andere mensen wijs maken dat squats geen effect hebben omdat jij gewoon te p*ssy bent om diep te squatten en die quarter squats voor jou geen effect hadden.

hehe nou begint het eindelijk weer eens ergens op te lijken op de vrijdag!
@Skatermarvin kan je het tegendeel bewijzen op wat @broken bat hier zegt?

als je front squat doet met 80-90kg voor sets hoef je niet neer te zetten dat die 210kg squat discutabele diepte heeft. die was dan gewoon t*fus hoog anders was je front squat ook wel heel stuk hoger.

dat je geen gains maakte kwam gewoon doordat je gewoon niet diep genoeg ging op squats.

geen persoonlijke aanval, maar je moet niet andere mensen wijs maken dat squats geen effect hebben omdat jij gewoon te p*ssy bent om diep te squatten en die quarter squats voor jou geen effect hadden.
:popcorn2:

Misschien kan ik een banner krijgen dat ik deze vrijdag mee de rel hielp opstarten? Wel in het verkeerde topic maar och ja

Het begint hier gezellig te worden :)

:popcorn2:

Misschien kan ik een banner krijgen dat ik deze vrijdag mee de rel hielp opstarten? Wel in het verkeerde topic maar och ja

Het werd volgens mij gewoon tijd om de rel te verplaatsen.......in het log van Marvin komt het gewoon al weken niet meer normaal op gang.......... @RaceRookie zal ons dankbaar zijn

Z7tEt.gif

Pak ik net m'n popcorn....Where the f**k is iedereen??!! :punch:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven