Koppie
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.763
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 16%
Pak ik net m'n popcorn....Where the f**k is iedereen??!!![]()
Stop nou eens met eten man............

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pak ik net m'n popcorn....Where the f**k is iedereen??!!![]()

Nou OK.....Hoi Neet, welkom in dit log.........kan jij toevallig deze zin afmaken?
"Vroeger toen ik nog squatte..............". Denk hierbij wel aan @Skatermarvin

Marv the Dwarf
Mijn leggainz vallen ook zwaar tegen trouwens en ik heb genoeg diepte.
Ga maar op baanrennen denk ik.
Goed plan.....Marv the Dwarf
Ik keur het goed
Precies. Flink trainen en een extra boterham met pindakaas

Goed vraagIs clen de gateway to drugs of is drugsgebruik de gateway tot clen![]()

Filmen in de gym vind ik eerlijk gezegd fucking sneu..zag laatst iemand zijn 81.5kg benches vastleggen van drie kanten..toen moest ik bijna huilen..Je zet je hele vreet leven op de gevoelige plaat vast en in de gym ben je plots een ander mens.
Ik geloof er geen reet van hahahaha![]()
Nope..maar waarom zou ik?hehe nou begint het eindelijk weer eens ergens op te lijken op de vrijdag!
@Skatermarvin kan je het tegendeel bewijzen op wat @broken bat hier zegt?
Precies
Misschien kan ik een banner krijgen dat ik deze vrijdag mee de rel hielp opstarten? Wel in het verkeerde topic maar och ja

Precies..squats zijn ook om te janken..Nou OK.....
Vroeger toen ik nog squatte kreeg ik daar alleen maar onderrugaids van. Daarom ben ik maar gestopt, want mijn poten groeiden er toch niet van.
PS: ik moet hier zelf ook bijna van huilen![]()
Kan wel wat hebben hoor..
Precies..je hebt echt geen squats nodig voor leg gains...Marv the Dwarf

fixed
Daarbij doen eet-foto's het stukken beter op social media dan squats
Tja DUHHHHHHHH 

Post-waardig..ik hoor het alIk ben bezig geweest met selffies en filmpjes in de gym, en het lukt me niet.
Ik heb altijd een kop als een gebakken garnaal. Mijn ogen staan raar en altijd mijn mond open ofzo.

Ik ben bezig geweest met selffies en filmpjes in de gym, en het lukt me niet.
Ik heb altijd een kop als een gebakken garnaal. Mijn ogen staan raar en altijd mijn mond open ofzo.

Heeft met ouderdom te maken..dan verslappen de spieren een beetje en gaat je mond random raar staan..

Bek houwe jijHeeft met ouderdom te maken..dan verslappen de spieren een beetje en gaat je mond random raar staan..![]()

Daarom maak jij enkel foodpicsHeeft met ouderdom te maken..dan verslappen de spieren een beetje en gaat je mond random raar staan..![]()

'