Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja we moeten hier de zooi wel vol trappen natuurlijk.
En het droeve nieuws brengen van Dalla McCarver en Ritchie Piana. Deze twee monsters zijn ons ontvallen. Dallas 26 jaar oud en Ritch 46 jaar oud.

Ik dacht meer aan het volgende.......... "Vroeger toen ik nog wel squatte nam men mij wel serieus". :D

En het droeve nieuws brengen van Dalla McCarver en Ritchie Piana. Deze twee monsters zijn ons ontvallen. Dallas 26 jaar oud en Ritch 46 jaar oud.
Dat is erg jong zeg... altijd treurig zo iets.
De eerste ken ik niet, maar de 2e is zo'n vleesmonster. Niet echt een gezonde levenswijze..... :(

Mhmmmmmm misschien krijgen we straks ineens een update pic van hem als een enorme buffel..........stiekem een "kuur"vakantie?
Een kuuroord :roflol:

Je krijgt er echt heel grote dikke sterke ( ECHT HEEL GROTE !!!) met ( GROTE QUADS !!!) benen van.
Post eens een foto..:windup:

En wat zou Marvin over squatten kunnen bijdragen dan? :D
Vooralsnog heb ik meer weg gesquat dan de meeste hier:windup:
Hij zou kunnen beginnen met: "Vroeger toen ik ook nog squatte.............".

Mhmmmm misschien is dat wel een leuke om op door te gaan............dus een oproep aan iedereen, maak deze zin af voor @Skatermarvin :p
Dat dus ;)

Tja, hoe zou dat nu toch komen..:windup:

Vroeger toen ik ook nog squatte eindigde ik op het podium ipv ernaast?
Godver!:roflol:
Ik dacht meer aan het volgende.......... "Vroeger toen ik nog wel squatte nam men mij wel serieus". :D
Ook al niet hoor..:roflol:
Vroeger toen ik nog wel squatte hoefde ik niet aan de clen :trollface:
Dat heeft niet met squats te maken, maar met Marvinnen..

De eerste ken ik niet, maar de 2e is zo'n vleesmonster. Niet echt een gezonde levenswijze..... :(
Die eerste was ook zeker naturel..

0822-remembering-dallas-mccarver-launch-1.jpg

Hoeveel VP heeft het je gescheelt denk je? Serious question btw......(pff en dat op een vrijdag.....)
Clen is geen wondermiddel..het heeft me vooral vocht gescheeld. En dat is voor een shoot wel gunstig..

Al piekte ik zeker niet op het juiste moment en was ik gewoonweg niet tevreden met de (belichting/scherpte van de) foto's..

Clen is geen wondermiddel..het heeft me vooral vocht gescheeld. En dat is voor een shoot wel gunstig..

Al piekte ik zeker niet op het juiste moment en was ik gewoonweg niet tevreden met de (belichting/scherpte van de) foto's..

mhmmmm alleen voor vocht? Is dat t dan wel waard? Ik doelde btw niet perse op de contest hoor. Je hebt t toch al eerder gebruikt?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven