- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dank je. Klopt. Ik mis liever een arm of been als ik eerlijk ben.Sterkte met het verwerken van dit feit, zicht is voor ons nu eenmaal het belangrijkste zintuig.
In paniek schieten heeft ook geen zin maar je gedachten gaan een eigen leven leiden in sommige situaties.Met mij gaat het wel goed joh...dat is maar een kleine ingreep, dus hebben we het niet over
Jouw issue moet je wel degelijk over nadenken, want het heeft impact op je gehele leven. Echter, in de paniek schieten heeft echt geen zin. Je verandert er namelijk niets mee en je krijgt er juist alleen meer stress door. Makkelijk gezegd vanachter mijn pc uiteraard, maar dit zijn wel de feiten. Je zicht gaat achteruit en dat heeft consequenties voor je werk en ook je privéleven. Maar stop het niet weg! Want ik denk dat daar juist paniekaanvallen door komen, als het dan per ongeluk door je hoofd schiet. Praat er over, spreek ook gewoon je angst uit richting je geliefden en omgeving. Dit creëert waarschijnlijk nog begrip ook...
Sterkte kerel!![]()
De rust keert alweer een beetje terug. Langzaam begin ik alles weer op te pakken, ook mijn hobby's. Komt wel goed, gewoon rustig vooruit.Klote man. Ik vermoede al dat dat het was. Ik kan je geen raad geven, maar je bent een positief en sterk persoon en vindt je draai wel weer na deze klap.
Het beste gaat het als ik mijn slechte oog afdek, maar dan mis ik inderdaad diepte. Voor films kijken is afdekken een prima optie kan alleen niet meer naar 3D films.Mn Oom had hetzelfde maar kon door zijn aanpassing ook zelfs gewoon auto rijden
Diepte inschatten is wat lastig ...dan maar voorzichtig aan..
Ok kun jij niks mee maar als voorbeeld niet opgeven Rook![]()
Ik heb wel wat strategieën om paniekaanvallen te vermijden of te doorbreken maar dat werkt de ene keer beter dan de andere keer. Ik ben ook wel positief verder maar er zijn soms even momenten dat het erg moeilijk is. Een tijdje geleden ben ik bijvoorbeeld flauw gevallen. Het was onschuldig achteraf maar mijn lichaam sloeg gelijk weer op hol. Ik dacht dat er van alles aan de hand was. Op zo'n moment winnen de enge en negatieve gedachten het van de positieve en kom je weer in de negatieve spiraal terecht van de paniek aanvallen. Het zal je wel bekend klinken allemaal.Pfff... Dat is nogal wat en ik kan me heel goed voorstellen wat voor impact dit heeft op alles. Je gaat nadenken van hoe verder en wat nu... De paniekaanvallen herken ik wel. Je zegt dan eenvoudig ik moet er niet aan denken maar dat is nog verdomd lastig omdat je er altijd mee geconfroteerd wordt. Ik kan je niet veel advies geven helaas. Je bent sterk en staat stevig in je schoenen maar dit zijn wel de dingen die het verdomd lastig maken om rechtop te blijven staan en altijd maar positief te blijven denken. Ik wens je alle sterkte Rookie en als er wat is weet je mij/ons te vinden.
Hang in there en geniet van de dingen die wel positief zijn.... ook al zijn dat soms maar kleine dingen.![]()
Doe mijn best. I'll be back!Wow heftig man...............
Keep your head up Rookie ! (makkelijk gezegd, I know)

Ik weet het nu 4 jaar en nu begint de ellende goed door te dringen en krijg ik ook duidelijke symptomen. Mijn rechteroog is nu echt een lachspiegel aan het worden met allemaal slierten (bloedingen) en vlekken door het beeld, alsof iemand vaseline op de lens van een camera heeft gesmeerd en dan net op de centrale plek. Fucking irritating! 's Nachts als ik in bed lig en mijn ogen dichtdoe zie ik de gebieden in mijn oog die allemaal gelaserd zijn. Dat ziet er uit alsof je naar kabbelend water in een beek kijkt waar de zon op valt. Het hele linkerdeel van mijn rechteroog doet dat. Vreemd genoeg best rustgevend, dat dan weer wel.Yo dat is klote zeg. Het is niet nieuw voor je want je weet dit al veel langer natuurlijk.
Maar bewust worden van deze situatie is iets wat in moet zinken, lijkt me.
Sterkte Rook blijf je positiviteit vasthouden kerel.
Ik heb ook mijn slechte momenten hoor, zoals iedereen. Uiteindelijk gaat iedereen wel een lastige periode door. Daar groei je van en word je ook sterker van. Na deze inzinking sta ik weer op en gaat het vrolijke leven verder.Ik en ik weet zeker ook vele anderen kunnen nog wat leren van jou positieve mindset damn![]()
Scheld je me nu uit voor Geer of Goor?

Dood....Naar wie gaat je voorkeur uit? Dan mag je kiezen wie je wilt zijn...![]()

Ik zelf ook als ik klaar ben...

Thanks man!

Thanks!Lekkere bench hoor Rookie, zeker als het slow is en op jou stats![]()

Klok loopt perfect. Ik time het met mijn Fitbit. 1:00:10 met alles opruimen en naar beneden lopen erbij.Wauw, dat allemaal in 53 min, en langzaam uitgevoerd? Loopt de klok wel goed?![]()

dat ben je al.. grotendeels 

Dank je Marina voor de uitgebreide post. Alles komt goed. Zorg ook goed voor jezelf meid.Dank je. Klopt. Ik mis liever een arm of been als ik eerlijk ben.
die kan ik m eheel goed voorstellen....
In paniek schieten heeft ook geen zin maar je gedachten gaan een eigen leven leiden in sommige situaties.
Heb de aanvallen bijna weer onder controle, het is niet de eerste keer dat ik er mee worstel. Het is nu minder erg dan toen het bij mij werd vastgesteld. Toen werd ik echt helemaal gek en had geen idee waarom.
het heeft ook geen zin. Maar er zijn gewoon situaties waar het voorkomt... Soms heb je gewoon even mmenten dat het weer opspeelt en allemaal net even een klein tikje krijgt dat het terugkomt. Dat je het net hoorde kan ik me ook wel voorstellen dat je gek werd.. Know that feeling
De rust keert alweer een beetje terug. Langzaam begin ik alles weer op te pakken, ook mijn hobby's. Komt wel goed, gewoon rustig vooruit.
Je bent een sterk persoon op veel gebieden. Rust vinden moet je leren.... en da is verdomd lastig... Hoor wie het zegt
Ik heb wel wat strategieën om paniekaanvallen te vermijden of te doorbreken maar dat werkt de ene keer beter dan de andere keer. Ik ben ook wel positief verder maar er zijn soms even momenten dat het erg moeilijk is. Een tijdje geleden ben ik bijvoorbeeld flauw gevallen. Het was onschuldig achteraf maar mijn lichaam sloeg gelijk weer op hol. Ik dacht dat er van alles aan de hand was. Op zo'n moment winnen de enge en negatieve gedachten het van de positieve en kom je weer in de negatieve spiraal terecht van de paniek aanvallen. Het zal je wel bekend klinken allemaal.
Vroeger lachte ik altijd om mensen die dat hadden, aanstellers vond ik het. Het is geen excuus om maar op te geven, begrijp me niet verkeerd, maar ik weet nu wel beter.
ik herken het wel heel erg inderdaad.... Dan zijn er maar kleine dingen nodig die alles weer even opblazen... En dan is het lastig weer even in evenwicht te komen. Maar je doet het wel en het lukt je ook. En gelukkig heb je denk ik ook thuis genoeg steun hierbij
Ach ja... soms leer je pas hoe dingen zijn als je het zelf meemaakt... maar dan leer je ook hoe je sterker eruit kan komen. Ondanks de dipjes. Die horen er nu eenmaal ook bij...
Maar je hebt gelijk. Het klinkt erg bekend.
Doe mijn best. I'll be back!dat ben je al.. grotendeels
Ik heb ook mijn slechte momenten hoor, zoals iedereen. Uiteindelijk gaat iedereen wel een lastige periode door. Daar groei je van en word je ook sterker van. Na deze inzinking sta ik weer op en gaat het vrolijke leven verder
en zo is het! Je groeit op verschillende manier.... en wat er ook gebeurt dipjes horen erbij zolang we maar weer opstaan en vooruit leren kijken! Je bent en blijft een topper!
Ik moest gewoon even wat uitgebreider reageren.
Flinke training ook weer! En ook hier komt de MMC en TUT weer even om de hoek kijken.![]()
![]()