XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mn Oom had hetzelfde maar kon door zijn aanpassing ook zelfs gewoon auto rijden
Diepte inschatten is wat lastig ...dan maar voorzichtig aan..

Ok kun jij niks mee maar als voorbeeld niet opgeven Rook :thumbup:

Pfff... Dat is nogal wat en ik kan me heel goed voorstellen wat voor impact dit heeft op alles. Je gaat nadenken van hoe verder en wat nu... De paniekaanvallen herken ik wel. Je zegt dan eenvoudig ik moet er niet aan denken maar dat is nog verdomd lastig omdat je er altijd mee geconfroteerd wordt. Ik kan je niet veel advies geven helaas. Je bent sterk en staat stevig in je schoenen maar dit zijn wel de dingen die het verdomd lastig maken om rechtop te blijven staan en altijd maar positief te blijven denken. Ik wens je alle sterkte Rookie en als er wat is weet je mij/ons te vinden.
Hang in there en geniet van de dingen die wel positief zijn.... ook al zijn dat soms maar kleine dingen. :kiss:

Wow heftig man...............:sad:
Keep your head up Rookie ! (makkelijk gezegd, I know)

Yo dat is klote zeg. Het is niet nieuw voor je want je weet dit al veel langer natuurlijk.
Maar bewust worden van deze situatie is iets wat in moet zinken, lijkt me.
Sterkte Rook blijf je positiviteit vasthouden kerel.

Ik en ik weet zeker ook vele anderen kunnen nog wat leren van jou positieve mindset damn:yes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.366
Sterkte met het verwerken van dit feit, zicht is voor ons nu eenmaal het belangrijkste zintuig.
Dank je. Klopt. Ik mis liever een arm of been als ik eerlijk ben.

Met mij gaat het wel goed joh...dat is maar een kleine ingreep, dus hebben we het niet over ;)

Jouw issue moet je wel degelijk over nadenken, want het heeft impact op je gehele leven. Echter, in de paniek schieten heeft echt geen zin. Je verandert er namelijk niets mee en je krijgt er juist alleen meer stress door. Makkelijk gezegd vanachter mijn pc uiteraard, maar dit zijn wel de feiten. Je zicht gaat achteruit en dat heeft consequenties voor je werk en ook je privéleven. Maar stop het niet weg! Want ik denk dat daar juist paniekaanvallen door komen, als het dan per ongeluk door je hoofd schiet. Praat er over, spreek ook gewoon je angst uit richting je geliefden en omgeving. Dit creëert waarschijnlijk nog begrip ook...

Sterkte kerel! :thumb:
In paniek schieten heeft ook geen zin maar je gedachten gaan een eigen leven leiden in sommige situaties.
Heb de aanvallen bijna weer onder controle, het is niet de eerste keer dat ik er mee worstel. Het is nu minder erg dan toen het bij mij werd vastgesteld. Toen werd ik echt helemaal gek en had geen idee waarom.

Klote man. Ik vermoede al dat dat het was. Ik kan je geen raad geven, maar je bent een positief en sterk persoon en vindt je draai wel weer na deze klap.
De rust keert alweer een beetje terug. Langzaam begin ik alles weer op te pakken, ook mijn hobby's. Komt wel goed, gewoon rustig vooruit.

Mn Oom had hetzelfde maar kon door zijn aanpassing ook zelfs gewoon auto rijden
Diepte inschatten is wat lastig ...dan maar voorzichtig aan..

Ok kun jij niks mee maar als voorbeeld niet opgeven Rook :thumbup:
Het beste gaat het als ik mijn slechte oog afdek, maar dan mis ik inderdaad diepte. Voor films kijken is afdekken een prima optie kan alleen niet meer naar 3D films. ;)

Pfff... Dat is nogal wat en ik kan me heel goed voorstellen wat voor impact dit heeft op alles. Je gaat nadenken van hoe verder en wat nu... De paniekaanvallen herken ik wel. Je zegt dan eenvoudig ik moet er niet aan denken maar dat is nog verdomd lastig omdat je er altijd mee geconfroteerd wordt. Ik kan je niet veel advies geven helaas. Je bent sterk en staat stevig in je schoenen maar dit zijn wel de dingen die het verdomd lastig maken om rechtop te blijven staan en altijd maar positief te blijven denken. Ik wens je alle sterkte Rookie en als er wat is weet je mij/ons te vinden.
Hang in there en geniet van de dingen die wel positief zijn.... ook al zijn dat soms maar kleine dingen. :kiss:
Ik heb wel wat strategieën om paniekaanvallen te vermijden of te doorbreken maar dat werkt de ene keer beter dan de andere keer. Ik ben ook wel positief verder maar er zijn soms even momenten dat het erg moeilijk is. Een tijdje geleden ben ik bijvoorbeeld flauw gevallen. Het was onschuldig achteraf maar mijn lichaam sloeg gelijk weer op hol. Ik dacht dat er van alles aan de hand was. Op zo'n moment winnen de enge en negatieve gedachten het van de positieve en kom je weer in de negatieve spiraal terecht van de paniek aanvallen. Het zal je wel bekend klinken allemaal.
Vroeger lachte ik altijd om mensen die dat hadden, aanstellers vond ik het. Het is geen excuus om maar op te geven, begrijp me niet verkeerd, maar ik weet nu wel beter.

Wow heftig man...............:sad:
Keep your head up Rookie ! (makkelijk gezegd, I know)
Doe mijn best. I'll be back! :)

Yo dat is klote zeg. Het is niet nieuw voor je want je weet dit al veel langer natuurlijk.
Maar bewust worden van deze situatie is iets wat in moet zinken, lijkt me.
Sterkte Rook blijf je positiviteit vasthouden kerel.
Ik weet het nu 4 jaar en nu begint de ellende goed door te dringen en krijg ik ook duidelijke symptomen. Mijn rechteroog is nu echt een lachspiegel aan het worden met allemaal slierten (bloedingen) en vlekken door het beeld, alsof iemand vaseline op de lens van een camera heeft gesmeerd en dan net op de centrale plek. Fucking irritating! 's Nachts als ik in bed lig en mijn ogen dichtdoe zie ik de gebieden in mijn oog die allemaal gelaserd zijn. Dat ziet er uit alsof je naar kabbelend water in een beek kijkt waar de zon op valt. Het hele linkerdeel van mijn rechteroog doet dat. Vreemd genoeg best rustgevend, dat dan weer wel.

Ik en ik weet zeker ook vele anderen kunnen nog wat leren van jou positieve mindset damn:yes:
Ik heb ook mijn slechte momenten hoor, zoals iedereen. Uiteindelijk gaat iedereen wel een lastige periode door. Daar groei je van en word je ook sterker van. Na deze inzinking sta ik weer op en gaat het vrolijke leven verder.

topper.gif

• #3.369
Ik zal mijn laatste training even loggen dan...
Ik doe nu alles langzaam en heel gecontroleerd. Ik heb gemerkt dat dat beter werkt dan iets zwaarder gaan en sneller. Staggered sets met 50sec rust tussen de sets.

Deze trainingen zijn een soort verkapte full body trainingen met de nadruk op een roterende split. In de onderstaande training doe ik eerst een spilt voor de borst en armen met daarna een circuit voor de benen, schouders en rug. Vanavond een split voor de schouders en rug met een circuit voor de benen, armen en borst. Dit wissel ik per training af.

Training 25-09-2017

BP (slow)
15x 30kg
10x 50kg
9x 72,5kg
7x 75kg
5x 77,5kg
dropset 3x 70kg
dropset 11x 50kg
total 60 reps

Triceps Dips (staggered set met Chins) (slow)
12x BW
12x BW
16x BW
total 40 reps

Chin Up (staggered set met Dips) (slow)
9x BW
7x BW
6x BW
total 40 reps

Lying Barbell Curl (staggered set met Skulls) (slow)
10x 38kg
10x 38kg
10x 38kg
12x 28kg
total 42 reps

Skull over (staggered set met Curls) (slow)
8x 38kg
8x 38kg
8x 38kg
total 24 reps

Hamstring Curls/Leg extension supersets (geen rust tussen de sets) (slow)
12x 50kg Hamstring Curls
15x 70kg Leg extension
8x 50kg Hamstring Curls
15x 70kg Leg extension
7x 50kg Hamstring Curls
15x 70kg Leg extension
total 72 reps

Circuit - schouders - rug - allemaal staggered - 50 sec. rust tussen de sets

OHP (slow)

9x 40kg

Side Lateral Raises (slow)
12x 7,5kg

Reverse Flyes (slow)
12x 7,5kg

OHP (slow)
6x40kg

Side Lateral Raises (slow)
12x 7,5kg

Reverse Flyes (slow)
12x 7,5kg

Klaar in 53 minuten en helemaal kapot.
Ik doe dit soort trainingen nu sinds 3 weken. Aan het eind kun je me helemaal bij elkaar vegen. :):zweet:

Dit ruikt naar crossfit :p

Geweldige transformatie respect

• #3.373
Lekkere bench hoor Rookie, zeker als het slow is en op jou stats :thumb:

Wauw, dat allemaal in 53 min, en langzaam uitgevoerd? Loopt de klok wel goed? :P

• #3.376
Laatst bewerkt:
die kan ik m eheel goed voorstellen....

In paniek schieten heeft ook geen zin maar je gedachten gaan een eigen leven leiden in sommige situaties.
Heb de aanvallen bijna weer onder controle, het is niet de eerste keer dat ik er mee worstel. Het is nu minder erg dan toen het bij mij werd vastgesteld. Toen werd ik echt helemaal gek en had geen idee waarom.
het heeft ook geen zin. Maar er zijn gewoon situaties waar het voorkomt... Soms heb je gewoon even mmenten dat het weer opspeelt en allemaal net even een klein tikje krijgt dat het terugkomt. Dat je het net hoorde kan ik me ook wel voorstellen dat je gek werd.. Know that feeling :kiss:

De rust keert alweer een beetje terug. Langzaam begin ik alles weer op te pakken, ook mijn hobby's. Komt wel goed, gewoon rustig vooruit.
Je bent een sterk persoon op veel gebieden. Rust vinden moet je leren.... en da is verdomd lastig... Hoor wie het zegt :rolleyes:

Ik heb wel wat strategieën om paniekaanvallen te vermijden of te doorbreken maar dat werkt de ene keer beter dan de andere keer. Ik ben ook wel positief verder maar er zijn soms even momenten dat het erg moeilijk is. Een tijdje geleden ben ik bijvoorbeeld flauw gevallen. Het was onschuldig achteraf maar mijn lichaam sloeg gelijk weer op hol. Ik dacht dat er van alles aan de hand was. Op zo'n moment winnen de enge en negatieve gedachten het van de positieve en kom je weer in de negatieve spiraal terecht van de paniek aanvallen. Het zal je wel bekend klinken allemaal.
Vroeger lachte ik altijd om mensen die dat hadden, aanstellers vond ik het. Het is geen excuus om maar op te geven, begrijp me niet verkeerd, maar ik weet nu wel beter.
ik herken het wel heel erg inderdaad.... Dan zijn er maar kleine dingen nodig die alles weer even opblazen... En dan is het lastig weer even in evenwicht te komen. Maar je doet het wel en het lukt je ook. En gelukkig heb je denk ik ook thuis genoeg steun hierbij :)
Ach ja... soms leer je pas hoe dingen zijn als je het zelf meemaakt... maar dan leer je ook hoe je sterker eruit kan komen. Ondanks de dipjes. Die horen er nu eenmaal ook bij...
Maar je hebt gelijk. Het klinkt erg bekend.

Doe mijn best. I'll be back! :) dat ben je al.. grotendeels ;)

Ik heb ook mijn slechte momenten hoor, zoals iedereen. Uiteindelijk gaat iedereen wel een lastige periode door. Daar groei je van en word je ook sterker van. Na deze inzinking sta ik weer op en gaat het vrolijke leven verder
en zo is het! Je groeit op verschillende manier.... en wat er ook gebeurt dipjes horen erbij zolang we maar weer opstaan en vooruit leren kijken! Je bent en blijft een topper! :thumb:

Ik moest gewoon even wat uitgebreider reageren. :o

Flinke training ook weer! En ook hier komt de MMC en TUT weer even om de hoek kijken. ;) :D

• #3.378
die kan ik m eheel goed voorstellen....

het heeft ook geen zin. Maar er zijn gewoon situaties waar het voorkomt... Soms heb je gewoon even mmenten dat het weer opspeelt en allemaal net even een klein tikje krijgt dat het terugkomt. Dat je het net hoorde kan ik me ook wel voorstellen dat je gek werd.. Know that feeling :kiss:

Je bent een sterk persoon op veel gebieden. Rust vinden moet je leren.... en da is verdomd lastig... Hoor wie het zegt :rolleyes:

ik herken het wel heel erg inderdaad.... Dan zijn er maar kleine dingen nodig die alles weer even opblazen... En dan is het lastig weer even in evenwicht te komen. Maar je doet het wel en het lukt je ook. En gelukkig heb je denk ik ook thuis genoeg steun hierbij :)
Ach ja... soms leer je pas hoe dingen zijn als je het zelf meemaakt... maar dan leer je ook hoe je sterker eruit kan komen. Ondanks de dipjes. Die horen er nu eenmaal ook bij...
Maar je hebt gelijk. Het klinkt erg bekend.

Doe mijn best. I'll be back! :) dat ben je al.. grotendeels ;)

Ik heb ook mijn slechte momenten hoor, zoals iedereen. Uiteindelijk gaat iedereen wel een lastige periode door. Daar groei je van en word je ook sterker van. Na deze inzinking sta ik weer op en gaat het vrolijke leven verder
en zo is het! Je groeit op verschillende manier.... en wat er ook gebeurt dipjes horen erbij zolang we maar weer opstaan en vooruit leren kijken! Je bent en blijft een topper! :thumb:

Ik moest gewoon even wat uitgebreider reageren. :o

Flinke training ook weer! En ook hier komt de MMC en TUT weer even om de hoek kijken. ;) :D
Dank je Marina voor de uitgebreide post. Alles komt goed. Zorg ook goed voor jezelf meid.

• #3.379
Training 27-09-2017

Seated OHP
15x 20kg
10x 42,5kg
7x 45kg
5x 47,5kg
Dropset 5x 40kg
Dropset 8x 30kg
total reps 50

Side Lateral Raises (staggered set 50sec. rust met Chins)
15x 5kg
15x 7,5kg
10x 10kg
10x 10kg
Dropset 10x 5kg
totalreps 60

Chin Up (staggered set 50sec. rust met Side Laterals)
11x 72kg
8x 72kg
7x 72kg
total reps 26

BOR (staggered set 50sec. rust met Face Pulls)
10x 50kg
10x 50kg
10x 50kg
total reps 30

Face Pull (staggered set 50sec. rust met BOR)
8x 40kg
8x 40kg
8x 40kg
total reps 24

Hamstring Curl/Leg extension (superset no pause)
12x 50kg Hamstring Curl
17x 70kg Leg extension
9x 50kg Hamstring Curl
16x 70kg Leg extension
7x 50kg Hamstring Curl
15x 70kg Leg extension
total reps 76

Circuit borst/armen/benen

Decline Push Up
38x BW

Bench Dips
25x BW

Calve Raises
50x BW+20kg

Decline Push Up
25x BW

Bench Dips
20x BW

Calve Raises
50x BW+20kg

48 minuten in totaal. Total burnout. :zweet:

upload_2017-9-28_8-50-57.png

Post training voedsel

20170927_184007.jpg

Cardio 28-09-2017

36km Fietsen / 10km wandelen / 20 minuten Core training vanavond (planking, crunches, leg raises, side planks, etc...)

Laatst bewerkt:
Shit, had dit even gemist. Het meeste is al gezegd, maar ik ben er van overtuigd dat alles uiteindelijk wel weer goed gaat, ook al zal het zeker in het begin even anders zijn. Niets zo flexibel als een mens.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven