XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.381
Wow, weer een cross-fit waardige training. En je HR gaat nauwelijks over de 110 heen. Conditie van de goden :)

• #3.383
Wow, weer een cross-fit waardige training. En je HR gaat nauwelijks over de 110 heen. Conditie van de goden :)
Als ik de fitbit moet geloven niet, maar zodra je een beetje begint te zweten wiebelt de HR alle kanten op. Ik zit volgens mij ergens op de 125 HR bij de pieken tijdens de sets (vooral tijdens de supersets met Hamstring en Quads).

Als ik de fitbit moet geloven niet, maar zodra je een beetje begint te zweten wiebelt de HR alle kanten op. Ik zit volgens mij ergens op de 125 HR bij de pieken tijdens de sets (vooral tijdens de supersets met Hamstring en Quads).
Ik heb een klein hartje misschien, maar zit zo boven de 120 als ik me een klein beetje inspan, en pieken tijdens fitnessen van boven 160 (zware beentraining)

• #3.385
Ik heb een klein hartje misschien, maar zit zo boven de 120 als ik me een klein beetje inspan, en pieken tijdens fitnessen van boven 160 (zware beentraining)
Dat klinkt wel normaal hoor. Vergeet niet dat ik ook een hardloper en sprinter ben en ik heb (geconstateerd de laatste keer met de echo) een sporthart (verdikte hartspier) waardoor het per slag meer bloed en dus zuurstof rondpompt.

Hoe is het eigenlijk met je duizeligheid? Ben je daar inmiddels wel vanaf?

Shit, had dit even gemist. Het meeste is al gezegd, maar ik ben er van overtuigd dat alles uiteindelijk wel weer goed gaat, ook al zal het zeker in het begin even anders zijn. Niets zo flexibel als een mens.

Dit

Het menselijk aanpassingsvermogen is erg groot.
Mogelijk een dooddoener dit (zeker niet zo bedoeld), je zult zien dat als je een half jaar verder bent dat je je dan weer gewoon "comfortabel" voelt.

• #3.390
Hoe is het eigenlijk met je duizeligheid? Ben je daar inmiddels wel vanaf?
Ja, dat is gelukkig weg. Van de een op de andere dag was het verdwenen. Volgens de KNO arts gewoon de kristallen in het evenwichtsorgaan.
Dit

Het menselijk aanpassingsvermogen is erg groot.
Mogelijk een dooddoener dit (zeker niet zo bedoeld), je zult zien dat als je een half jaar verder bent dat je je dan weer gewoon "comfortabel" voelt.
Dat geloof ik wel. Het gaat nu per dag al stukken beter. Geen paniekaanvallen meer en veel beter doorslapen.

• #3.392
Update @RaceRookie ?
Hoe is de stand van zaken ?
Mwoah, gaat wel. Duizeligheid is weer terug, beetje pijn nog in mijn liezen en onderrug en mijn oog is net een lachspiegel. Allemaal vreugde en jolijt zeg maar... :D

Still lifting though! :wl:
Alleen niet zoveel zin in loggen op dit moment, voel me verder wel O.K hoor. Kan wel weer lachen om alles in ieder geval. :)

Tja, leuk is anders, maar je moet het beste er van maken. Gelukkig doe je dat wel :)

• #3.394
Tja, leuk is anders, maar je moet het beste er van maken. Gelukkig doe je dat wel :)
Ik knal gewoon door. Werken, hardlopen, trainen, relaxen, film kijken, muziek maken... De lijst is eindeloos... :) Genoeg dingen om me te vermaken. Niet janken...

Mwoah, gaat wel. Duizeligheid is weer terug, beetje pijn nog in mijn liezen en onderrug en mijn oog is net een lachspiegel. Allemaal vreugde en jolijt zeg maar... :D

Still lifting though! :wl:
Alleen niet zoveel zin in loggen op dit moment, voel me verder wel O.K hoor. Kan wel weer lachen om alles in ieder geval. :)

Ja begrijpelijk, hou je taai man !

leuk om te horen dat je een DD-er bent Door Douwer :)

Hoe gaat het met diepte inschatten...autorijden?

• #3.398
leuk om te horen dat je een DD-er bent Door Douwer :)

Hoe gaat het met diepte inschatten...autorijden?
Op afstanden verder dan een meter wel redelijk goed. Van dichtbij grijp ik er soms wel eens naast als ik die dag een slechte dag heb qua oog. Af en toe knal ik wel eens ergens tegen aan (tafels en stoelen tijdens het stoeien en rondrennen door de woonkamer met de kids). Wordt je hard van. :D

• #3.399
Ik heb trouwens ook de nieuwe Fitbit gekocht (Ionic), die is wel redelijk accuraat tijdens de krachttraining. Waar de oude meestal rond de 250kcal per uur aangaf komt deze op rond de 500kcal per uur uit. De oude (Surge) was wel erg goed voor het wandelen en hardlopen, maar dat doet de nieuwe ook perfect. Ben er wel blij mee.

Nog iemand die ik voor weinig blij kan maken met een Fitbit Surge?

Ik heb trouwens ook de nieuwe Fitbit gekocht (Ionic), die is wel redelijk accuraat tijdens de krachttraining. Waar de oude meestal rond de 250kcal per uur aangaf komt deze op rond de 500kcal per uur uit. De oude (Surge) was wel erg goed voor het wandelen en hardlopen, maar dat doet de nieuwe ook perfect. Ben er wel blij mee.

Nog iemand die ik voor weinig blij kan maken met een Fitbit Surge?
Ha ha, als ik dit hoor zal ik blijer worden van de Iconic....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven