- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Gewoon op een bankje zonder leuning.als jij zonder leuning doet doe je eigenlijk een soort van z-press
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon op een bankje zonder leuning.als jij zonder leuning doet doe je eigenlijk een soort van z-press
ah vervelend dan ja, en ja uiteraard met leuning. als jij zonder leuning doet doe je eigenlijk een soort van z-press

Daar kom je van terug...die is ECHT zwaar ....ook best voor je core!!
Begin maar met 50% 1 RM![]()
Daar kom je van terug...die is ECHT zwaar ....ook best voor je core!!
Begin maar met 50% 1 RM![]()
Misschien blijft het ook bij een keertje proberen Haha, ik ga Zelf te veel in mijn rug hangen..misschien dat dit mij hierbij gaat helpen
Gewicht vanmorgen 73,5kg. Toch teveel tegenwind gisteren tijdens het fietsen? Wel 3200 kcal naar binnen gedrukt. Vreemd....

Zou kunnen natuurlijk.Gewicht schommelt nu eenmaal hemisschien was de vorige weging juist wel een toevallige uitschieter. Dus gewoon lekker doorgaan!
![]()
Ik laat het los en ga lekker verder.Je bent hetzelfde als ik
Wil ook liefst iedere dag klein beetje gewictstoename zien en geen afname in de bulk.
Daarom weeg ik me nu nog maar 2x per week max. Toename afname zou zelfs aan maahinhoud kunnen liggen en anders ben je hier gewoon teveel mee bezig.
Doe ik eigenlijk ook niet maar ik stond vandaag na het douchen even op de weegschaal en dit viel me gewoon op.Weeg je elke dag, hou dit bij en deel op het einde van de week door 7 en vergelijk dit met het getal van de week ervoor... Niet dag per dag vergelijken.
Wat stel jij voor dan? 4000+kcal per dag?

Mooie PR!Training 06-12-2017 schouders, rug, div.
7x50kg PR!
Tijd: 57 min. Junior heeft 2 oefeningen gedaan. Had geen zin...![]()

Als je met rugleuning doet, is het een soort incline bench press.ah vervelend dan ja, en ja uiteraard met leuning. als jij zonder leuning doet doe je eigenlijk een soort van z-press
Nee hoor, niet gek laten maken na 1 dag meting.

Thanks.

Kweenie. De eerste barstjes komen al in het voornemen.
Probeer hem wel aan te moedigen maar wil het niet forceren.Dat ligt aan de hoek van de leuning natuurlijk.Als je met rugleuning doet, is het een soort incline bench press.
Wees niet bang, observe:
Nee, forceren moet je nooit doen, het moet leuk blijven....Thanks.
Kweenie. De eerste barstjes komen al in het voornemen.Probeer hem wel aan te moedigen maar wil het niet forceren.
Dat ligt aan de hoek van de leuning natuurlijk.