AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie PR!
He, junior gaat wel volhouden, toch? :D

Als je met rugleuning doet, is het een soort incline bench press.

Nee hoor, niet gek laten maken na 1 dag meting. :p

Nou ik vind een incline bench toch wel anders, bovendien is een incline bench de grootste ruk oefening die er is vind ik, tenzij je het bankje zelf instelt. Om de upperchest aan te spreken staan die bankjes altijd veel te schuin.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.904
Nou ik vind een incline bench toch wel anders
Ik toch ook wel. Het enige dat ik voel aan verschil is dat er met leuning (rechtop natuurlijk) meer stabiliteit is. In de activatie van de voorste schouderkop merk ik bij beiden geen enkel verschil.

Z press is sowieso geen oefening voor massa, daar zijn wel betere alternatieven voor.

Voor kracht is het echter wel goed aangezien (core) stabiliteit heel erg bijdraagt aan de uitvoering in de optimale houding/richting

Z press is sowieso geen oefening voor massa, daar zijn wel betere alternatieven voor.

Voor kracht is het echter wel goed aangezien (core) stabiliteit heel erg bijdraagt aan de uitvoering in de optimale houding/richting

Ik snap je, is voor mij op dit moment dus geen goede oefening gezien mijn wedstrijd in april. In de toekomst ga ik hem zeker een kans geven!

Jaja vetz*k.........je zet gewoon nog maar even door ja! Na de feestdagen ga je pas weer cutten!!!:p;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.913
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven