MuscleMeat

RaceRookies road to succes :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Da's goed...ik ben onderweg naar 95kg en dan vind ik het wel mooi geweest. Dan gaan we stoppen met actief afvallen, of lijnen zoals Skatermarvin het zo leuk vindt om te noemen...:roflol: Dan gaan we puur focussen op shreds en kracht! :flexgrin:
Euh... Kweenie... :D
 
Hoppa, gaat hard zo he! Eindelijk een beetje vreten na 2,5 jaar cut!
 
Da's goed...ik ben onderweg naar 95kg en dan vind ik het wel mooi geweest. Dan gaan we stoppen met actief afvallen, of lijnen zoals Skatermarvin het zo leuk vindt om te noemen...:roflol: Dan gaan we puur focussen op shreds en kracht! :flexgrin:
Lijnen:roflol:
 
Bulk = gainz = PR :D
 
Training 06-12-2017 schouders, rug, div.

Seated OHP
10x30kg
7x50kg PR! :cool:
8x47,5kg
9x45kg
11x42,5kg
dropset 8x35kg ....leeg

Side Lateral Raises (staggered set met Chins)
12x7,5kg
8x10kg
8x10kg
9x10kg
dropset 7x7,5kg

Chin Up Wide (staggered set met Side Laterals)
10xBW
10xBW
8xBW

Inverted Rows (staggered set met Face Pulls)
12xBW
12xBW
11xBW

Face Pull (staggered set met Rows)
10x35kg
10x35kg
10x35kg

Deadlift
10x80kg
5x100kg
5x120kg

Planking
3 min.

Tijd: 57 min. Junior heeft 2 oefeningen gedaan. Had geen zin... :o
 
Cardio 07-12-2017
Fietsen 37km (tegenwind) woon/werk

Viel wel even tegen, het waait knetterhard en ik moet een flink aantal open vlaktes fietsen. Cardio en KT in 1. :zweet:
 
Kijk aan! Mooie PR hoor..zeker zittend:thumbs:
 
Cardio 07-12-2017
Fietsen 37km (tegenwind) woon/werk

Viel wel even tegen, het waait knetterhard en ik moet een flink aantal open vlaktes fietsen. Cardio en KT in 1. :zweet:
Ik heb voor mezelf al ruim 10 smoezen bedacht om morgen niet te gaanfietsen..:o
 
Kijk aan! Mooie PR hoor..zeker zittend:thumbs:
Die seated OHP is zeker erg zwaar maar je schakelt legdrive dan ook helemaal uit.
Ik heb voor mezelf al ruim 10 smoezen bedacht om morgen niet te gaanfietsen..:o
Het was wel een redelijke hel vanmorgen. Leek geen eind aan te komen en heb er dan ook redelijk lang over gedaan.
 
Push press is met legdrive schatje ;)

OHP wordt wel vaak gedaan met legdrive

Je komt veel verschillende filmpjes tegen hierover
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat ik mijn zittende ohp press idd zwaarder kan dan een staande strict overhead press hoor. lang geen staand gedaan maar dan zou ik wel erg verbaasd zijn aangezien ik er dan flink op gegaind ben. verder idd mooie pr.

vind je chin ups fijner dan pullups of doe je dit zodat je wat extra bicep traint?
 
Push press is met legdrive schatje ;)
I know maar de staande OHP gaat soms ongewild ook met legdrive.
ik denk dat ik mijn zittende ohp press idd zwaarder kan dan een staande strict overhead press hoor.
Doe jij dan zittend met leuning of zonder? Bij mij zonder leuning is de zittende zwaarder.
vind je chin ups fijner dan pullups of doe je dit zodat je wat extra bicep traint?
Nee, pull up lukt me niet zonder pijn aan de brachioradialis. Die heb ik een keer opgelopen tijdens de pull up en daar heb ik nog steeds pijn aan.
 
I know maar de staande OHP gaat soms ongewild ook met legdrive.

Doe jij dan zittend met leuning of zonder? Bij mij zonder leuning is de zittende zwaarder.

Nee, pull up lukt me niet zonder pijn aan de brachioradialis. Die heb ik een keer opgelopen tijdens de pull up en daar heb ik nog steeds pijn aan.

ah vervelend dan ja, en ja uiteraard met leuning. als jij zonder leuning doet doe je eigenlijk een soort van z-press

 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven