Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Mooie BP!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vrouw heeft trouwens een geniale manier gevonden om de was door mij te laten opvouwen. Ze hangt alles precies voor de gewichten en apparaten. :mad: Kan ik eerst alles wegvouwen en daarna pas trainen. :o

Hahaha geweldig. Nu ben ik ineens iets minder jaloers op jouw home gym......

Cosinus van die hoek (gok een 20 - 25 graden is nog steeds bijna 1 (0,94 - 0,9), bovenlichaam gok ik op ongeveer de helft van mijn gewicht? Dus 0,9x 36kg = 32,4kg
Ik vermoed dat het bovenlichaam toch wel het meerendeel van gewicht is, aan de andere kant, eindig je niet bijna op 45 graden?

mooi dat mijn tips geholpen hebben, ik had zelf ook joun probleem en dit werkte idd ook goed voor mij !

Prima training opa!!

07-03-2017

36km fietsen (woon werk) en de dagelijkse 5km (opa)wandeling rond 12:30 uur. Alles fasted offcourse, daarna lekker eten. drool: Dat heb ik dan ook wel verdiend vind ik.

Laatst bewerkt:
36km fietsen (woon werk) en de dagelijkse 5km (opa)wandeling rond 12:30 uur. Alles fasted offcourse, daarna lekker eten. drool: Dat heb ik dan ook wel verdientd vind ik.

Merk je veel verschil tussen fasted en niet? Ik zou namelijk ook best wel een fasted kunnen gaan doen........

Merk je veel verschil tussen fasted en niet? Ik zou namelijk ook best wel een fasted kunnen gaan doen........
Qua gevoel in kracht en uithoudingsvermogen niet, ik kan prima een eind fietsen, trainen of hardlopen op een lege maag. De weegschaal en de spiegel laten daarentegen wel duidelijk een verschil zien.

Ik kon altijd maximaal cutten tot rond de 72kg, verder dan dat kwam ik nooit, dan moest ik zo laag in de kcal dat ik echt teveel spiermassa verloor. Toen ik fasted ging trainen en dagelijks IF ging doen kon ik de spiermassa vasthouden tot aan 67 (!!!) kg. Ik ben nog nooit zo gortdroog geweest als na 2 maanden IF, dus nu doe ik het gewoon altijd. Ook bulken met IF, heerlijk. Ik moet in acht uur meer dan 3200 kcal naar binnen werken. VRETEN! :D
's Morgens ook lekker snel klaar zonder ontbijt. :cool: Kopje thee en koffie en daarna gas erop.

Ok je hebt me overtuigd om het in ieder geval eens te proberen......

Ok je hebt me overtuigd om het in ieder geval eens te proberen......
Baat het niet dan schaad het niet.
Toen ik overging op IF verklaarde mijn vrouw mij voor gek. Na 1 maand ging zij ook over op IF en werd ook zo droog. Just saying....

ik vond if inderdaad ook erg fijn, wel is aangetoond dat een ketosis dieet meer ketonen aanmaakt en dus eigelijk effectiever is voor afvallen. dit is niet voor iedereen het zelfde, ik zelf heb een keer met school mijn basal metabolisme opgemeten en hier kwam uit dat ik maar 9 gram vet (72kcal) verbrand en daartegenover rond de 2800kcal aan carbs.. if is zeker een goede manier om iets dieper te cutten als het met een normaal dieet verlagen niet meer lukt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven