Banshee
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.184
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha geweldig. Nu ben ik ineens iets minder jaloers op jouw home gym......

Ik vermoed dat het bovenlichaam toch wel het meerendeel van gewicht is, aan de andere kant, eindig je niet bijna op 45 graden?Cosinus van die hoek (gok een 20 - 25 graden is nog steeds bijna 1 (0,94 - 0,9), bovenlichaam gok ik op ongeveer de helft van mijn gewicht? Dus 0,9x 36kg = 32,4kg
Pfff, moeilijk om te weten hoeveel gewicht het precies is.Ik vermoed dat het bovenlichaam toch wel het meerendeel van gewicht is, aan de andere kant, eindig je niet bijna op 45 graden?
Moeilijk? Weegschaal en een vrijwilligerPfff, moeilijk om te weten hoeveel gewicht het precies is.

Gewoon hakken op de weegschaal and that's it?
Ja toch? De rest van het gewicht moet toch echt aan je armen hangen (maal die cosinus dan...).
Ik probeer het gewoon een keer, kijken wat de weegschaal zegt.Ja toch? De rest van het gewicht moet toch echt aan je armen hangen (maal die cosinus dan...).

36km fietsen (woon werk) en de dagelijkse 5km (opa)wandeling rond 12:30 uur. Alles fasted offcourse, daarna lekker eten.Dat heb ik dan ook wel verdientd vind ik.
Qua gevoel in kracht en uithoudingsvermogen niet, ik kan prima een eind fietsen, trainen of hardlopen op een lege maag. De weegschaal en de spiegel laten daarentegen wel duidelijk een verschil zien.Merk je veel verschil tussen fasted en niet? Ik zou namelijk ook best wel een fasted kunnen gaan doen........

Kopje thee en koffie en daarna gas erop.Baat het niet dan schaad het niet.Ok je hebt me overtuigd om het in ieder geval eens te proberen......