MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb spierpijn in mijn schouders! :eek:
Dat is lang geleden... Was de training toch nog niet zo slecht. Ik voel het in ieder geval op de juiste plekken.

Gisteren trouwens flink gemarvinned. :D
Patat met een bamischijf. Een Tompouce, chips en wat pure chocolade. Ik denk dat ik gisteren de 6000kcal wel heb aangetikt.:rolleyes:

Toch lekker dat je wat spierpijn hebt ondanks een mindere training, maakt het misschien een beetje goed! Die marvinsessie is goed gelukt zo te zien, 6k is niet niks!

Toch lekker dat je wat spierpijn hebt ondanks een mindere training, maakt het misschien een beetje goed! Die marvinsessie is goed gelukt zo te zien, 6k is niet niks!
6k was inderdaad niet niks. Sliep er gewoon slecht van. Eigen schuld. :D
Ik heb van die 6k al weer flink wat weg gebrand. Net een vriend geholpen met laminaat naar boven sjouwen, op de fiets erheen natuurlijk. Strafcardio @Skatermarvin. ;)

in 50 sec 50 Reps van 50% 1RM (50-50-50)
Das een uitdaging...
Dan wil ik niet weten hoe rep 30-50 er ongeveer uit ziet..

IMO slaat dit nergens op! Helaas zitten er ook weleens slechte trainingen tussen @RaceRookie ! Zoals je bij mij ook al zag zou je dus ook ipv 5x5 kunnen gaan voor 8 of 9x3reps..

6k was inderdaad niet niks. Sliep er gewoon slecht van. Eigen schuld. :D
Ik heb van die 6k al weer flink wat weg gebrand. Net een vriend geholpen met laminaat naar boven sjouwen, op de fiets erheen natuurlijk. Strafcardio @Skatermarvin. ;)
Kijk aan! Goed te zien dat je niet als een vet varken op de bank gaat zitten!:marvin:

...en nu zit ik in het zonnetje in de tuinkamer als een vet varken mijn eten te verteren. Het is hier dringen op de bank. :cool:

="Skatermarvin, post: 9719096, member: 25757"]Dan wil ik niet weten hoe rep 30-50 er ongeveer uit ziet..

IMO slaat dit nergens op! Helaas zitten er ook weleens slechte trainingen tussen @RaceRookie ! Zoals je bij mij ook al zag zou je dus ook ipv 5x5 kunnen gaan voor 8 of 9x3reps

Ik denk dat je de kracht ervan onderschat
Het bouwt je explosiviteit enorm op, met een ongekende pomp zoals je nog nooit gevoeld hebt
En verbeterd je techniek

The Power of 50- High Reps to Build More Muscle | Muscle Prodigy

Ik kan me hier niet invinden..en dan ben ik gek op pomp, maar dit gaat naar mijn mening nergens over.

Echter..om het een keertje te doen kan geen kwaad.. ;)

Ik kan me ook in jouw advies niet vinden, gaat ook nergens over, als je je antwoordt nou onderbouwd
Hier heeft niemand wat aan...;)
Kijk maar Rookie of die speed reps iets voor je is
Lijkt me wel heftig voor je delts...

Laatst bewerkt:
heb niet je hele log gelezen, ik zag in het begin dat je moeite had met je squat vorm. is deze inmiddels al beter? ik heb in het begin ook hetzelfde probleem gehad met een beetje naar voren leunen.

Vrije training 5-3-2017

Squat (verschillende vorm uittesten met 50kg)
5x small stance (bevalt me toch het beste, vreemd)
5x small stance tenen naar buiten
5x wide stance
5x ultra wide stance

OHP (barbell)
warmup 10x20kg
3x8x40kg (nog niet helemaal hersteld van vrijdag denk ik)

Shoulder Rows
warmup 10x 40kg 10x40kg
10x50kg
9x60kg lekker
8x70kg

Pull Up
14x
12x
11x
10x

Inverted Face Pull
12x
10x
10x
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hardlopen 6km >12km p/u

heb niet je hele log gelezen, ik zag in het begin dat je moeite had met je squat vorm. is deze inmiddels al beter? ik heb in het begin ook hetzelfde probleem gehad met een beetje naar voren leunen.
Vandaag net een beetje verschillende stances geprobeerd. Met de small stance val ik het minst naar voren en kan de de bar path redelijk recht houden.

Vandaag net een beetje verschillende stances geprobeerd. Met de small stance val ik het minst naar voren en kan de de bar path redelijk recht houden.

wat mij heel erg heeft geholpen hierbije is de box squat, ook kan je proberen of het met een belt minder word. (uiteindelijk zul je het dan zonder belt ook beter kunnen)

Zorg ervoor dat je rug strak is tijdens de squat (ellebogen naar achter en dan naar voren draaien), als je op het laagste punt van de squat bent druk dan eerst met je rug, dit klinkt gek maar als je dit door hebt zul je zien dat je minder voorover valt. tenslotte moet je tijdens de squat een klein beetje omhoog kijken om een goede houding te hanteren

Omhoog kijken helpt, dat merk ik. Zodra ik mijn stance wijder maak wordt het alleen maar zwaarder.
Drukken met de rug, bedoel je de heupen naar voren brengen?

Omhoog kijken helpt, dat merk ik. Zodra ik mijn stance wijder maak wordt het alleen maar zwaarder.
Drukken met de rug, bedoel je de heupen naar voren brengen?

jaa de heupen naar voren drukken is ook belangrik, maar als je een squat doet en je drukt meer met je benen dan je rug dan val je voren. ik weetniet goed hoe ik dit uit moet leggen, je moet echt denken alsof je de bar omhoog drukt met je traps/rugs, hierdoor komt deze helemaal strak te staan en als je dan tergelijkertijd de kracht in de benen erbij toevoegd kan de rug bijna niet buigen omdat hier zoveel spanning op staat.

Mooie zolder gym :thumb:
Squat uitleggen is altijd lastig, je kan jezelf ook eens van opzij filmen, kijken welke variant er dan beter uitziet.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven