Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Gisteren 3500 kcal gevreten dus vandaag en morgen iets minder dan de gebruikelijke 2500 kcal.
Cardio 13-01-2018
8km hardlopen ~12km/u
Nog even een stukje met de vrouw meegewandeld die net klaar was met trainen. We kwamen elkaar buiten tegen.
Aan het Marvinnen geslagen

Pff..jeetje man. Dat is natuurlijk waardeloos. Hopelijk stopt het spoedig na deze actie(s)Nou, wordt een leuke maandag. Morgen met junior mee naar school. Hij wordt telkens via de app bedreigd door drie jongens van school (1 klas hoger). Ze willen hem morgenvroeg opwachten en een flink pak slaag gaan geven (2 zijn bekende raddraaiers van school en niet zo heel fijne mannetjes). Je gelooft je ogen niet als je dat taalgebruik via de app ziet. Ben gisterenavond laat direct bij één van die mannetjes op bezoek geweest.Die schrok zich helemaal kapot. De rest heeft hun appjes al verwijderd maar ik ben er nog niet klaar mee. Ik kan hier zo godvergeten woest om worden!!
Even met de school praten morgenvroeg (en junior beschermen) zodat ze dit op gaan lossen anders ga ik het wel even oplossen met die kereltjes en hun ouders.![]()

Die schrok zich helemaal kapot. De rest heeft hun appjes al verwijderd maar ik ben er nog niet klaar mee. Ik kan hier zo godvergeten woest om worden!!

Wat een eieren.
), ik dus eerst.

) woon/werk 51km