Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Gisteren 3500 kcal gevreten dus vandaag en morgen iets minder dan de gebruikelijke 2500 kcal.

Cardio 13-01-2018
8km hardlopen ~12km/u
Nog even een stukje met de vrouw meegewandeld die net klaar was met trainen. We kwamen elkaar buiten tegen.

Aan het Marvinnen geslagen

:marvin:

Nou, wordt een leuke maandag. Morgen met junior mee naar school. Hij wordt telkens via de app bedreigd door drie jongens van school (1 klas hoger). Ze willen hem morgenvroeg opwachten en een flink pak slaag gaan geven (2 zijn bekende raddraaiers van school en niet zo heel fijne mannetjes). Je gelooft je ogen niet als je dat taalgebruik via de app ziet. Ben gisterenavond laat direct bij één van die mannetjes op bezoek geweest. :mad: Die schrok zich helemaal kapot. De rest heeft hun appjes al verwijderd maar ik ben er nog niet klaar mee. Ik kan hier zo godvergeten woest om worden!!
Even met de school praten morgenvroeg (en junior beschermen) zodat ze dit op gaan lossen anders ga ik het wel even oplossen met die kereltjes en hun ouders. :mad::thumbd:
Pff..jeetje man. Dat is natuurlijk waardeloos. Hopelijk stopt het spoedig na deze actie(s)

Vervelend van je zoontje man, ik kan er zelf ook nooit tegen als iemand gepest word. Achteraf denk ik waarom kiezen ze altijd iemand die kleiner of onzekerder is. Hadden ze nu wel eens bij mij mogen doen, was dan ook gelijk de laatste keer dat ze iemand pesten.
Ook altijd groepjes jongeren (iets jonger als mij) die je dan van alles na roepen en als je dan verhaal komt halen heeft ineens niemand meer wat gezegd. Hoop voor je dat het goed opgelost word.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.403
Aan het Marvinnen geslagen

:marvin:

Pff..jeetje man. Dat is natuurlijk waardeloos. Hopelijk stopt het spoedig na deze actie(s)
Al een tijdje marvinnen hoor. :bow2:
Waardeloos indeed. Denk dat ik het morgen wel redelijk de kop in kan drukken. Er is nu al paniek op de app bij de ventjes hoor ik van een ander vriendje die in die appgroep zit. :D

• #4.404
Vervelend van je zoontje man, ik kan er zelf ook nooit tegen als iemand gepest word. Achteraf denk ik waarom kiezen ze altijd iemand die kleiner of onzekerder is. Hadden ze nu wel eens bij mij mogen doen, was dan ook gelijk de laatste keer dat ze iemand pesten.
Ook altijd groepjes jongeren (iets jonger als mij) die je dan van alles na roepen en als je dan verhaal komt halen heeft ineens niemand meer wat gezegd. Hoop voor je dat het goed opgelost word.
Lafbekjes zijn het meestal, ruzie maken en dan gaan roepen dat ze wel wat vrienden meenemen. Angsthazen.

Dat die jongetjes zich maar eens even goed zullen schamen:fire: Wat een eieren.

Triest... vaak is het meeloop gedrag, beter volgen dan zelf de pineut zijn. De meesten groeien hier wel overheen en hebben later spijt, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. Succes morgen Rook!

• #4.407
Dat die jongetjes zich maar eens even goed zullen schamen:fire: Wat een eieren.
Zielepootjes zijn het.
Triest... vaak is het meeloop gedrag, beter volgen dan zelf de pineut zijn. De meesten groeien hier wel overheen en hebben later spijt, maar dan is het kwaad natuurlijk al geschied. Succes morgen Rook!
Dit is zeker meeloop gedrag.

Vanmorgen dus even mee gefietst naar school met m'n zoontje.
Hij wilde niet tegelijk met mij op school aankomen (omdat hij geen mietje wil zijn: zijn eigen woorden ;)), ik dus eerst.
Ze kennen me niet en denken vast dat ik een invaller ben. Ik sta daar bij mijn fiets en mijn zoontje komt op het plein. Staan er vijf (vijf?!) eikels op hem te wachten. Na wat duwen en trekken besluit ik dat het voldoende is geweest omdat ik elk moment de eerste klap verwacht.
Ik roep: "Wat moet dat stelletje eikels?!". Heb er een paar bij de muts meegesleept naar binnen, de rest volgde later. Flink gesprek gehad samen met de mentor en de appjes laten zien. Plotseling zijn ze niet meer zo stoer. Een traantje hier en daar... :rolleyes: :D
Langzaam kwam het verhaal er uit. 1 van de groep had het verhaal (mijn zoontje zou iets vervelends hebben gezegd over de "leider" van de groep) uit zijn duim gezogen om hoger in de pikorde te komen. Daarna was het gelukkig redelijk snel opgelost.
Heb nog wel benadrukt dat dit niet weer moet gebeuren anders ben ik de volgende keer niet meer zo vriendelijk. Problemen kun je ook normaal oplossen.

Gisteren ook nog getrained:

Training 14-01-2018 borst, biceps, triceps, benen

BP
10x 55kg
8x65kg
7x80kg
5x80kg
5x77,5kg
6x75kg
dropset 5x70kg
dropset 10x60kg
dropset 8x50kg

Chin Up Weighted
8xBW+10kg
7xBW+10kg
6xBW+10kg
dropset 6xBW

Skull Over
9x42,5kg
8x42,5kg
7x42,5kg

Barbell Curl
10x42,5kg
10x42,5kg
10x42,5kg
dropset 10x30kg

Triceps Dip
12xBW+10kg
12xBW+10kg
12xBW+10kg

Hamstring Curl
10x65kg
8x65kg
6x65kg

Sissy Squats
16xBW+20kg
14xBW+20kg

Leg Extension
15x75kg
14x75kg

Tijd: 58 min. Zonder junior... :treuren::D

Vanmorgen dus even mee gefietst naar school met m'n zoontje.
Hij wilde niet tegelijk met mij op school aankomen (omdat hij geen mietje wil zijn: zijn eigen woorden ;)), ik dus eerst.
Ze kennen me niet en denken vast dat ik een invaller ben. Ik sta daar bij mijn fiets en mijn zoontje komt op het plein. Staan er vijf (vijf?!) eikels op hem te wachten. Na wat duwen en trekken besluit ik dat het voldoende is geweest omdat ik elk moment de eerste klap verwacht.
Ik roep: "Wat moet dat stelletje eikels?!". Heb er een paar bij de muts meegesleept naar binnen, de rest volgde later. Flink gesprek gehad samen met de mentor en de appjes laten zien. Plotseling zijn ze niet meer zo stoer. Een traantje hier en daar... :rolleyes: :D
Langzaam kwam het verhaal er uit. 1 van de groep had het verhaal (mijn zoontje zou iets vervelends hebben gezegd over de "leider" van de groep) uit zijn duim gezogen om hoger in de pikorde te komen. Daarna was het gelukkig redelijk snel opgelost.
Heb nog wel benadrukt dat dit niet weer moet gebeuren anders ben ik de volgende keer niet meer zo vriendelijk. Problemen kun je ook normaal oplossen.

Gisteren ook nog getrained:
Superrookie to the rescue!:superman:

Pfff knap dat je je nog enigszins hebt ingehouden.......ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor.......hoop er ook niet achter te hoeven komen.....

• #4.412
Pfff knap dat je je nog enigszins hebt ingehouden.......ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor.......hoop er ook niet achter te hoeven komen.....
Het blijven natuurlijk maar ventjes van 14/15 jaar. Daar wil je niet op los gaan toch? Sta je zelf op het politiebureau voordat je er erg in hebt.
Ze hebben de schrik flink in de benen en dat was de bedoeling. Mission accomplished.

• #4.413
Cardio 15-01-2018
fietsen (omweg naar school :loopband:) woon/werk 51km

Het blijven natuurlijk maar ventjes van 14/15 jaar. Daar wil je niet op los gaan toch? Sta je zelf op het politiebureau voordat je er erg in hebt.
Ze hebben de schrik flink in de benen en dat was de bedoeling. Mission accomplished.

Nee zal zeker niet zomaar los gaan (als in fysiek geweld), maar verbaal zal er toch heel wat uitkomen op zo'n moment ben ik bang.......

Nog even los van het feit dat je dan zelf het slechte voorbeeld geeft. Nee, dit is prima zo, en de boodschap lijkt echt wel aangekomen :)
Nog een mooi stukje extra gefietst :thumb:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven