Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #4.421
Nee zal zeker niet zomaar los gaan (als in fysiek geweld), maar verbaal zal er toch heel wat uitkomen op zo'n moment ben ik bang.......
Er kwam verbaal ook wel wat uit bij mij maar de woordkeuze is belangrijk op zo'n moment.
Tjeee jij bent echt n werkpaard Rook ;)
Je hebt werkpaarden en luxepaarden Boss! ;)
Nog even los van het feit dat je dan zelf het slechte voorbeeld geeft. Nee, dit is prima zo, en de boodschap lijkt echt wel aangekomen :)
Nog een mooi stukje extra gefietst :thumb:
Die is wel aangekomen en ik ben als het goed is afgevallen vandaag van al dat gefiets. :D

Vervelend van die appjes maar wel topactie om gelijk actie te ondernemen en langs te gaan.
Als je op scholen moet gaan wachten gebeurt er soms niet veel.
Hoop dat het gelijk ophoudt voor junior want kan uit ervaring vertellen dat het kut is!

• #4.423
Als je op scholen moet gaan wachten gebeurt er soms niet veel.
Precies! Net terugkoppeling gehad van de school. 1 van de jongens was nog enorm kwaad op mij... Waarschijnlijk omdat ik hem aan het huilen heb gemaakt waar zijn billenmaatjes bijstonden. :D Eigen schuld, dikke bult. Leermomentje.

Laatst bewerkt:
Wat zijn er ook veel vervelende pesters op de scholen.
En de leerkrachten zien niets, natuurlijk.

Ik vind je redelijk kalm reageren. Ik had al een tik uitgedeeld.

• #4.425

Ik ben ook meestal kalm. Ik reageer liever gecontroleerd kwaad dan helemaal uitzinnig.

Hoop roid rage papa's hier!

Je hebt het netjes opgelost Rook!:thumbs:

En dan een boze vader die jou een tik komt geven? Of een aanklacht aan je broek... je trekt hier aan het kortste eind, maar ik snap natuurlijk wel dat je woedend wordt als er iemand aan je kids komt

• #4.428
Training 17-01-2018 schouders, rug, div.

Seated OHP
10x30kg
8x40kg
7x50kg
7x50kg
7x50kg
6x50kg
dropset 6x40kg
dropset 10x30kg
dropset 15x20kg

Chin Up Wide
12xBW
9xBW
8xBW

Side Lateral Raises
15x7,5kg
10x10kg
10x10kg
10x10kg
dropset 8x7,5kg
dropset 10x5kg

Face Pull
12x35kg
12x35kg
11x35kg

DB Row
12x25kg
12x25kg
12x25kg

Deadlift
10x80kg
7x100kg
4x120kg
1x135kg

Planking
3 min.

Leg Raises
15x
15x
15x

Tijd: 62 min.

• #4.429
Cardio 17-01-2018
Fietsen 37km woon/werk
Lekker in de hagel en sneeuw. Ik leek wel een sneeuwpop toen ik aankwam.

Zo, hoop teruglezen hier...Klote van de ellende op school Rook, maar uiteindelijk netjes (zonder echt geweld :D) op kunnen lossen lijkt het. Zou inderdaad een mooie reden kunnen zijn voor je zoontje om weer de draad op te pakken met trainen met papa. Hoe halen die teringventjes het nog in hun hoofd om dan boos op jou te worden, als zij fout zitten he? Ze zien het gewoon niet. Tot ze zelf een keer de verkeerde tegen het lijf lopen en van iemand uit een nog hogeren klas een tik op de muil krijgen. Ik hoop dat het hiermee stopt!

Maar wel lekker getraind zo te zien. Misschien wat agressie uit de situatie kunnen halen, om keihard te knallen :flexgrin:

• #4.435
Ik had je al een tijdje gemist hier idd... :treuren: :D
Klote van de ellende op school Rook, maar uiteindelijk netjes (zonder echt geweld :D) op kunnen lossen lijkt het.
Daar gaan we altijd voor. Geweld is meestal een zwaktebod of het moet verdedigend zijn.
Zou inderdaad een mooie reden kunnen zijn voor je zoontje om weer de draad op te pakken met trainen met papa.
Zo denkt hij er niet over. Gamen, jeweetwel. :)
Hoe halen die teringventjes het nog in hun hoofd om dan boos op jou te worden, als zij fout zitten he? Ze zien het gewoon niet.
Nope. Tienerbrein. :rolleyes:
Tot ze zelf een keer de verkeerde tegen het lijf lopen en van iemand uit een nog hogeren klas een tik op de muil krijgen.
Dat gaat vast wel een keer gebeuren.
Maar wel lekker getraind zo te zien. Misschien wat agressie uit de situatie kunnen halen, om keihard te knallen :flexgrin:
Ik ben niet zo agressief Ruud. Ik ben een heel lief mannetje. :eyebrow:

Situatie met Junior ook nog even terug gelezen. Goed opgelost Rookie!

• #4.437
Situatie met Junior ook nog even terug gelezen. Goed opgelost Rookie!
Thanks Freak. :) Met de rest van de jongens is het nu weer goed. Ze hebben hun excuus aangeboden aan junior. Eentje is nog steeds kwaad op mij, niet op junior dus niets aan de hand.

Ik had je al een tijdje gemist hier idd... :treuren: :D

Daar gaan we altijd voor. Geweld is meestal een zwaktebod of het moet verdedigend zijn.

Zo denkt hij er niet over. Gamen, jeweetwel. :)

Nope. Tienerbrein. :rolleyes:

Dat gaat vast wel een keer gebeuren.

Ik ben niet zo agressief Ruud. Ik ben een heel lief mannetje. :eyebrow:

Je bent een schatje... :yes:

Die OHP's gaan lekker zeg!!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven