Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Thanks Freak. :) Met de rest van de jongens is het nu weer goed. Ze hebben hun excuus aangeboden aan junior. Eentje is nog steeds kwaad op mij, niet op junior dus niets aan de hand.
Ha ha, degene die van schrik ging janken is eerder kwaad op zichzelf om die reden denk ik :)
 
Ha ha, degene die van schrik ging janken is eerder kwaad op zichzelf om die reden denk ik :)
Dat weet ik wel zeker, gezichtsverlies is een harde les.
 
NEE! Nog meer sneeuw! :eek::( Ik moet nog naar huis op de fiets! :treuren:
 
hier in groningen is het nog niet aan het sneeuwen, echter vrienden van me in de buurt van enschede zeiden het ook al :(
 
Ja. Het sneeuwt hier flink...
s_Te9gffNMoCAZLRrtZi-GtpeINa0PH9vs7cGf_Oc84xgFkWkBhuEwRw8ISdw5EemEPT1w7repl3P_u2Hg=w1280-h720-no.jpg
 
sneeuw? hier schijnt het zonnetje haha..succes straks!
 
sneeuw? hier schijnt het zonnetje haha..succes straks!
Leuk... voor jou! :mad: :D
Het is alweer aan het sneeuwen, tijdens de foto was het even gestopt. Gaat steeds harder! :eek: :(
 
Hier zijn het knetterharde hagelbuien... *blijdatikbinnenzit/lig* :D
 
Morgen is het anders... code oranje en winststoten van 130 km/uur zijn hier voorspelt... :eek:
Ga je morgen ook fietsen?? :o
 
Morgen is het anders... code oranje en winststoten van 130 km/uur zijn hier voorspelt... :eek:
Ga je morgen ook fietsen?? :o
Nee, morgen met de auto. Eind van de middag een training, nooit cardio en KT op dezelfde dag.
 
Nee, morgen met de auto. Eind van de middag een training, nooit cardio en KT op dezelfde dag.
Misschien heb je wel sneeuwkettingen nodig in die twentse heuvels :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven