- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Thanks kerel. Ben iets in gewicht gezakt dan kan het volume weer wat hoger.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks kerel. Ben iets in gewicht gezakt dan kan het volume weer wat hoger.

Ha ha, degene die van schrik ging janken is eerder kwaad op zichzelf om die reden denk ikThanks Freak.Met de rest van de jongens is het nu weer goed. Ze hebben hun excuus aangeboden aan junior. Eentje is nog steeds kwaad op mij, niet op junior dus niets aan de hand.

Dat weet ik wel zeker, gezichtsverlies is een harde les.Ha ha, degene die van schrik ging janken is eerder kwaad op zichzelf om die reden denk ik![]()
NEE! Nog meer sneeuw!Ik moet nog naar huis op de fiets!
![]()
Nope. lekker glad onder de wieltjes, doe ik er nog langer over.
Leuk... voor jou!sneeuw? hier schijnt het zonnetje haha..succes straks!

Nog erger! behalve het binnen zitten dan.Hier zijn het knetterharde hagelbuien... *blijdatikbinnenzit/lig*![]()

Rustig aan he?Nope. lekker glad onder de wieltjes, doe ik er nog langer over.
Begint al lekker te smelten weer hier. Op buienradar ziet het er goed uit verder.

Nee, morgen met de auto. Eind van de middag een training, nooit cardio en KT op dezelfde dag.Morgen is het anders... code oranje en winststoten van 130 km/uur zijn hier voorspelt...
Ga je morgen ook fietsen??![]()
Misschien heb je wel sneeuwkettingen nodig in die twentse heuvelsNee, morgen met de auto. Eind van de middag een training, nooit cardio en KT op dezelfde dag.

Moet wel een brug over.Misschien heb je wel sneeuwkettingen nodig in die twentse heuvels![]()