Is ook normaal, standing OHP is altijd moeilijker omdat je ook core-stabilisatie nodig hebt.
Ik hoor/lees wel eens dat als je dit echt zwaar kunt doen, zeg BW en hoger dat het dan zittend toch lastiger is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is ook normaal, standing OHP is altijd moeilijker omdat je ook core-stabilisatie nodig hebt.
Zittend kan misschien lastiger zijn indien je geen leuning gebruikt , maar zelfs dan in de meeste gevallen niet.Ik hoor/lees wel eens dat als je dit echt zwaar kunt doen, zeg BW en hoger dat het dan zittend toch lastiger is.
Ik hoor/lees wel eens dat als je dit echt zwaar kunt doen, zeg BW en hoger dat het dan zittend toch lastiger is.
Nee ik heb het over strict press, geen push press. Als je meer strict presst dan je seated presst dan doe je iets verkeerd.Waarschijnlijk omdat je bij een staande uitvoering ‘leg drive’ gebruikt en/of achterover buigt waardoor je borstspieren gaan assisteren.
Ik ga te ver naar achteren hangen bij het begin van de rom en ik kan de neiging om legdrive te gebruiken niet goed onderdrukken. Met de juiste vorm kan het misschien niet zwaarder maar daarom zeg ik ook dat ik het doe zoals het voor mij het beste is.
Ik ga te ver naar achteren hangen bij het begin van de rom en ik kan de neiging om legdrive te gebruiken niet goed onderdrukken. Met de juiste vorm kan het misschien niet zwaarder maar daarom zeg ik ook dat ik het doe zoals het voor mij het beste is.
Nee ik heb het over strict press, geen push press. Als je meer strict presst dan je seated presst dan doe je iets verkeerd.

Dat gevoel heb ik ook. Heb de neiging (of de angst iig) om achterover te klappen zittend en zonder leuning. Denk dat je quads flink mee stabiliseren bij staand.Ok, ik zou hem nooit met een leuning uitvoeren.
Het schijnt dat je onderug/bekken in staande positie sterker is dan zittend.

Jong geleerd is oud gedaan..ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt!Altijd Neet. Ik sla geen training over.
Junior heeft zijn zinnen gezet op sterker worden dus die volgt nu StrongLifts.

Ik hoop toch wel even. We verhogen telkens met maar 1kg zodat hij de lol er in houd.Jong geleerd is oud gedaan..ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt!![]()
Thanks Marv. Ik doe mijn best alhoewel ik wel begin te merken dat ik echt ouder begin te worden.
Ik ook. Moet steeds vaker de leesbril erbij pakken.Thanks Marv. Ik doe mijn best alhoewel ik wel begin te merken dat ik echt ouder begin te worden.

Dammit..dat heb ik nu alThanks Marv. Ik doe mijn best alhoewel ik wel begin te merken dat ik echt ouder begin te worden.

Ik ook. Moet steeds vaker de leesbril erbij pakken.![]()