Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Slecht. Ik heb moeten verhogen omdat ik weer duizelig en naar werd en val nu geen gram meer af. Nog sterker, ik word weer zwaarder. :treuren:

Shit dat is balen, maar is de duizeligheid nu wel weg? Lijkt me toch wel belangrijker, niet? Ondanks dat het zwaar shit is natuurlijk!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.722
Shit dat is balen, maar is de duizeligheid nu wel weg? Lijkt me toch wel belangrijker, niet? Ondanks dat het zwaar shit is natuurlijk!
Ben nu niet meer duizelig maar zodra ik maar iets onder mijn onderhoud ga zitten is het weer mis. Misschien is mijn lichaam het zat na 2,5 jaar cutten? :dunno:

Grote kans inderdaad. Misschien maar eens een lange periode op onderhoud gaan zitten?

• #4.724
Cardio 08-02-2018
37km fietsen woon/werk

-10 °C!! Koud man! Mijn tenen waren helemaal een klomp ijs. Handen gingen prima met wanten. Domme hardloopmuts op mijn kop maar geen koude oren. :D

Grote kans inderdaad. Misschien maar eens een lange periode op onderhoud gaan zitten?
DAT WIL IK HELEMAAL NIET! IK WIL SLANK ZIJN!! :treuren:

Blijf gewoon op onderhoud ;) je hebt al een vrouw en ze vindt het goed zo

• #4.727
:roflol::roflol::roflol:

Probeer anders een de intensiteit van je trainingen iets terug te schroeven door dropsets, supersets en al dat soort fratsen achterwege te laten.

ik zou 200kcal boven je behoefte gaan zitten, zal je goed doen en je zult echt niet dikker worden.

• #4.731
Probeer anders een de intensiteit van je trainingen iets terug te schroeven door dropsets, supersets en al dat soort fratsen achterwege te laten.
Ik doe alleen maar dropsets en geen supersets of staggered sets meer. Aantal sets is al niet hoog.
ik zou 200kcal boven je behoefte gaan zitten, zal je goed doen en je zult echt niet dikker worden.
Ik dacht het niet. Ik zit nu iets over onderhoud (0-100 kcal) en ik word alweer dikker. Ik had al gebulkt en ik wil niet nog verder gaan.

Ik doe alleen maar dropsets en geen supersets of staggered sets meer. Aantal sets is al niet hoog.

Ik dacht het niet. Ik zit nu iets over onderhoud (0-100 kcal) en ik word alweer dikker. Ik had al gebulkt en ik wil niet nog verder gaan.

Dan heb je je onderhoud verkeerd berekend, je kan niet onder onderhoud eten en toch aankomen.

wellicht hou je meer vocht vast waardoor het lijkt dat je aankomt?

• #4.733
Ik zit nu iets over onderhoud (0-100 kcal)

oh excuses, ik las het verkeerd. apart dat je dan al aankomt.

als ik mijn onderhoud bereken kom ik altijd veel te laag uit dan wat ik eigenlijk eten moet.

je zou wat kunenn gaan spelen met je macronutrient verhoudingen

Als je 100 kcal erboven zit en traint zoals jij traint kan je toch niet veel vet aanzetten lijkt me?

• #4.736
oh excuses, ik las het verkeerd.
No prob.
apart dat je dan al aankomt.
Ja, iets over mijn onderhoud en het is al mis.
als ik mijn onderhoud bereken kom ik altijd veel te laag uit dan wat ik eigenlijk eten moet.
Ik reken het uit via mijn spreadsheet en ik heb een Fitbit Ionic die redelijk accuraat is. Mijn onderhoud is rond de 3000 kcal per dag gemiddeld. Bij 2700 kcal val ik nog niet af, bij 3000 kcal kom ik nog niet echt aan maar wordt ik wel iets vetter. Bij 3100 kcal gaat het aankomen razendsnel. Bij 2500 kcal gaat het afvallen redelijk goed maar wordt ik duizelig en ga me slecht voelen, ik krijg dan ook paniekaanvallen.
Als je 100 kcal erboven zit en traint zoals jij traint kan je toch niet veel vet aanzetten lijkt me?
Dat zou je denken maar ik ben de laatste week op 3000 kcal alweer van 72,6kg naar 73,4kg gegaan en de midsectie is duidelijk vetter.

hoe ziet je voeding er precies uit, of varieert dit?

ik denk dat je is moet gaan spelen met de verhouding vetten en koolhydraten, 100kcal erboven zou niet zo'n toename in gewicht moeten geven.

misschien werkt je insuline gevoeligheid niet goed, appelazijn kan hiervoor een oplossing zijn.

• #4.739
hoe ziet je voeding er precies uit, of varieert dit?
Redelijk gelijk per dag. Enige variatie is het avondeten.

Meestal:

Ontbijt
2 volkoren boterhammen met boter (omega3 20 gram)
1x banaan
3 plakken kipfilet met mosterd
2x ei
40 gram Brinta met 15 gram caseïne en kaneel
Spinazie 240 gram
1x 200 gram paprika

Tussendoor
1x proteine bar
40 gram Brinta met 15 gram caseïne en kaneel
Appel

Avondeten verschillend
Nasi, bami, spaghetti, kip met spruitjes en zoete aardappel, Zalm met broccoli, etc...

Tussendoor
2 volkoren boterhammen met Pindakaas (XXL)
25 gram pure chocolade (75%)

Voor het slapen
250 gram kwark met 20 gram Caseïne

• #4.740
ik denk dat je is moet gaan spelen met de verhouding vetten en koolhydraten, 100kcal erboven zou niet zo'n toename in gewicht moeten geven.

misschien werkt je insuline gevoeligheid niet goed, appelazijn kan hiervoor een oplossing zijn.
Het is nu +/- 80 gram vet, +/-170 gram eiwit en de rest koolhydraten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven