Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ook. Moet steeds vaker de leesbril erbij pakken. :D

Om te lezen hoe zwaar de stack staat? :D

Lekkere training weer hoor Rook...de borst weer flink afgemat met die BP...poeh :thumb:
 
Thanks. Hmmmm, en ik had nog wel het volume verlaagd. Nog teveel?

Het zijn wel errrrrrg veel setjes...en ook nog redelijk tegen je 1RM aan volgens mij. Ik krijg daar nog wel eens commentaar op, op de hoeveelheid... :D

En je had nu ook minder variatie in de oefeningen voor borst, vergeleken met andere trainingen? Eigenlijk alleen BP en dips, mits voor borst uitgevoerd...

En Rook...tis geen commentaar hè? Het is mijn interpretatie... ;)
 
Het zijn wel errrrrrg veel setjes.
Valt wel mee toch? Dit is eigenlijk de enige oefening voor de borst.
en ook nog redelijk tegen je 1RM aan volgens mij.
Rond de 70%/80%. Mijn 1RM is 100kg.
En je had nu ook minder variatie in de oefeningen voor borst, vergeleken met andere trainingen?
Hetzelfde eigenlijk. DB press zorgt bij mij voor pijntjes mits ik ze pak met de powerhooks.
En Rook...tis geen commentaar hè? Het is mijn interpretatie... ;)
Kritiek is altijd welkom als het maar opbouwend is. :)
 
Valt wel mee toch? Dit is eigenlijk de enige oefening voor de borst.

Kun je varieren met je bankje? Incline / decline?

Rond de 70%/80%. Mijn 1RM is 100kg.

Ja, dat bedoelde ik...Vind het knap dat jij zo veel setjes op zo'n hoog gewicht (80% van je 1RM) kunt doen, bedoelde ik.

Hetzelfde eigenlijk. DB press zorgt bij mij voor pijntjes mits ik ze pak met de powerhooks.

Hmm...da's naar. En gaan flyes wel? Daar kun je nog wel mooi een ander deel van je borst mee pakken.

Kritiek is altijd welkom als het maar opbouwend is. :)

Is zeker geen kritiek...was een observatie. Wie ben ik, als groentje, om jou kritiek te geven? ;)
 
Kun je varieren met je bankje? Incline / decline?
Dat kan. Doe ook wel regelmatig push ups tussendoor, normaal, breed, smal en met mijn voeten op een bankje.
Ja, dat bedoelde ik...Vind het knap dat jij zo veel setjes op zo'n hoog gewicht (80% van je 1RM) kunt doen, bedoelde ik.
Max wat ik heb gedaan in een set is 85kg, toch voelt dat niet echt goed.
Hmm...da's naar. En gaan flyes wel? Daar kun je nog wel mooi een ander deel van je borst mee pakken.
Flyes gaan wel, de DB's zijn veel lichter. Een ander deel van de borst trainen is op het randje van de bro-science, je kunt niet echt specifiek het middengedeelte of buitengedeelte van een borstspier trainen, tenminste volgens mijn niet echt effectief.
Is zeker geen kritiek...was een observatie. Wie ben ik, als groentje, om jou kritiek te geven? ;)
Ik ben ook maar een groentje hoor.
 
Skull Over
10x40kg
9x40kg
8x40kg

Skull over....???

8D8B8826-25C3-4BF9-A836-3F5EF30F00CD.png


:D
 
Je gaat me toch niet vertellen dat je de Skull Over niet kent Eleiko? :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven