- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik heb daadwerkelijk nog nooit een skinny jeans gezien waar je een +60/70cm quad inkrijgt hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb daadwerkelijk nog nooit een skinny jeans gezien waar je een +60/70cm quad inkrijgt hoor![]()

vorm is wel wat minder met dit gewicht. Ik moet mijn ellebogen iets buigen anders pijn. 

Ik moet eigenlijk een keer een riem halen voor weighted pullups, mijn dochtertje heeft niet altijd zin of tijd om op mijn nek te klimmen.Juist...eerst vreten dan loggu
Nice treen
time for weighted PU![]()

Ik moet eigenlijk een keer een riem halen voor weighted pullups, mijn dochtertje heeft niet altijd zin of tijd om op mijn nek te klimmen.![]()

Dat poppetje is 7 jaar en weegt toch nog mooi 20kg, ik heb er nog 1 maar die is bijna 12 en die is te zwaar voor opa.Dat poppetje van 5kg haalt niet veel uit...misschien tijd voor 2 poppetjes![]()

Is wel even wat anders dan die roze dumbbells van 4kg.

Geloof mij nou maar..ik kan ze ook met 18kg zoals jij ze hebt uitgevoerd gister...Is wel even wat anders dan die roze dumbbells van 4kg.
Valt erg tegen om gewicht te verhogen op de LR zonder de vorm te verliezen.

Met hetzelfde kaspel?Geloof mij nou maar..ik kan ze ook met 18kg zoals jij ze hebt uitgevoerd gister...
![]()

Succes @Koppie, gewoon wat koffie drinken. Hoop dat het je brengt waar je op hoopt.Goeie training weer man! Ik ben vandaag begonnen met IF........ben benieuwd........nu dus hopelijk niet te veel tijd om aan eten te denken.....
Ik zal eens kijken, de combinatie van korte benen en iets meer wijdte vind ik altijd erg lastig om te vinden. Dat getrek om te kuiten heen als je snel naar de plee moet herken ik ook welIk heb afgelopen weekend nog anders 4 skinny jeans gekocht. Die van de WE bevallen mij uitstekend (de jog denim variant). Beetje stretchy/elastische stof, dus handig als je flinke quads aan het krijgen bent![]()