XXL Nutrition

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Mogelijk..voor alsnog heb ik oprecht geen klagen over mijn schouders..:thumbs:

Anders moet je eens proberen met een pinch grip ;) Dus de halter vastnemen met het gewicht ipv met de handle. Door de andere grip spant je je onderarmen harder op en krijg je automatisch
betere activatie van de side delts. Worth a try zou ik zeggen ;)

Anders moet je eens proberen met een pinch grip ;) Dus de halter vastnemen met het gewicht ipv met de handle. Door de andere grip spant je je onderarmen harder op en krijg je automatisch
betere activatie van de side delts. Worth a try zou ik zeggen ;)
Die is voor mij nieuw! Ga ik ook proberen.

Flink aantal pullups op je training gister. Je zou wellicht mee kunnen doen aan de contest, maar dan moet je meer dan 21 reps aantikken.

Goed filmpje van die side raises. Ik ga daar eens ook op letten en alle 3 de verschillende stances gebruiken wanneer ik de side-delt raise doe.

Goed filmpje van die side raises. Ik ga daar eens ook op letten en alle 3 de verschillende stances gebruiken wanneer ik de side-delt raise doe.
Ik ga hem ook zo proberen te doen. Ik ga met mijn onderarmen ook veel te hoog als ik het hiermee vergelijk. Gewicht gooi ik naar beneden en eerst maar eens proberen.

Je gaat ook geen tutorial doen met een gewicht dat je niet perfect kan controleren zonder moe te worden :roflol:
Daar heb je een punt..maar believe me. Wesley Vissers bijvoorbeeld gebruikte ook niet meer dan 10kg..

In b4 Wesley Vissers is niet natty

Daar heb je een punt..maar believe me. Wesley Vissers bijvoorbeeld gebruikte ook niet meer dan 10kg..

In b4 Wesley Vissers is niet natty

dit heb ik idd ook gezien, ik kijk wel is naar zijn filmpjes en heb er toch aardig wat nieuwe inzichten door gekregen, ben ook een stapje terug gegaan in gewicht en de reps echt clean clean gemaakt en toch levert me dit beter resultaat op. zeker bij isolaties zoals de side raise

dit heb ik idd ook gezien, ik kijk wel is naar zijn filmpjes en heb er toch aardig wat nieuwe inzichten door gekregen, ben ook een stapje terug gegaan in gewicht en de reps echt clean clean gemaakt en toch levert me dit beter resultaat op. zeker bij isolaties zoals de side raise
Ik heb bij Bodybuilding United al een keer met hem getraind en ehm al een aantal keer gesproken. Vind zijn filmpjes inderdaad ook leerzaam om te kijken!:thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven