- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Doe maar, geeft niet.

Ik val op dit moment met IF nog steeds af op 3200 kcal.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe maar, geeft niet.

Ik heb net iets meer haar op mijn hoofd nog. Vind het lastig bestreft de uitvoering van dergelijke oefening. Zelf ben ik geneigd te zeggen het af te wisselen..beetje beste van beide..Met hetzelfde kaspel?
Jij zegt eigenlijk dat ik dat extra gewicht beter kan laten en de vorm helemaal strak aanhouden?
Nice!
Succes..de eerste periode IF is het zwaarst, maar alles went!Goeie training weer man! Ik ben vandaag begonnen met IF........ben benieuwd........nu dus hopelijk niet te veel tijd om aan eten te denken.....
Na de lolletjes even serieus. Ik slinger dus niet met de lateral raises. De vorm probeer ik zo goed mogelijk te houden. Het enige dat ik anders doe is dat ik mijn ellebogen iets gebogen houd anders merk ik dat ik als ik het gewicht hoger maak pijn krijg en mijn traps niet uit de oefening kan houden. Dus ik houd de dumbbells niet voor mijn lichaam en dan maar slingeren en smijten, ik probeer wel de spanning erop te houden.Ik heb net iets meer haar op mijn hoofd nog. Vind het lastig bestreft de uitvoering van dergelijke oefening. Zelf ben ik geneigd te zeggen het af te wisselen..beetje beste van beide..
Zelf doe ik ze liever erg gecontrolleerd, want ben met mijn slinger hammer curls vorige week weer met mijn neus op de feiten gedrukt..een pijntje in mijn bicep..
Ik val op dit moment met IF nog steeds af op 3200 kcal.

Succes..de eerste periode IF is het zwaarst, maar alles went!
Voor jou wel...
Dat begrijp ik..maar toch heb ik met meetings al vaak genoeg gezien dat ik er een andere definitie van strict op na hou...Na de lolletjes even serieus. Ik slinger dus niet met de lateral raises. De vorm probeer ik zo goed mogelijk te houden. Het enige dat ik anders doe is dat ik mijn ellebogen iets gebogen houd anders merk ik dat ik als ik het gewicht hoger maak pijn krijg en mijn traps niet uit de oefening kan houden. Dus ik houd de dumbbells niet voor mijn lichaam en dan maar slingeren en smijten, ik probeer wel de spanning erop te houden.

I read ya!
.maar toch heb ik met meetings al vaak genoeg gezien dat ik er een andere definitie van strict op na hou

I see what you did there!Ik zie ook vaak mensen onder het mom van strikt te willen gaan, zichzelf te kort doen![]()

I see what you did there!
Moet je eens voorstellen wat er gebeurt als ik mezelf niet tekort doe![]()
Maar een lateral raise is gewoon héél simpel. En daar mag je ook best wel wat zwaarder op gaan 
NeeI didn't do nothingMaar een lateral raise is gewoon héél simpel. En daar mag je ook best wel wat zwaarder op gaan
![]()

Bedankt voor de uitgebreide uitleg.Ik heb dit al vaker gepost, maar vooruit...
Start positie is een lat spread. Dit kantelt je schouders automatisch al een beetje naar voren en zorgt voor stabiliteit met je lats.
Je beweegt met je ellebogen en houdt je handen steeds onder de hoogte van de ellebogen. (dus handen nooit hoger dan ellebogen)
Of je met je pinkie naar boven raised al dan niet, veel verschil maakt dat niet.
Gecontroleerd terug zakken.
Lats blijven altijd wijd. Side delt blijft altijd naar het plafond wijzen.
Als je dan je delt niet voelt werken, ben je gewoon mismaakt![]()

Help...Ik heb dit al vaker gepost, maar vooruit...
Start positie is een lat spread. Dit kantelt je schouders automatisch al een beetje naar voren en zorgt voor stabiliteit met je lats.
Je beweegt met je ellebogen en houdt je handen steeds onder de hoogte van de ellebogen. (dus handen nooit hoger dan ellebogen)
Of je met je pinkie naar boven raised al dan niet, veel verschil maakt dat niet.
Gecontroleerd terug zakken.
Lats blijven altijd wijd. Side delt blijft altijd naar het plafond wijzen.
Als je dan je delt niet voelt werken, ben je gewoon mismaakt![]()
...na de wandeling... BLISS!!!Flauw hoor op mijn eerste dag IF...........kan niet wachten tot ik terug ben van de lunch wandeling..........eindelijk eten!

Help...
...ik ben mismaakt..
Ik voel het gewoonweg niet altijd even goed..
Of misschien omdat je van die girly weights gebruikt waardoor je 1000 reps nodig hebt 
Dan doe je het niet zoals ik het zegOf misschien omdat je van die girly weights gebruikt waardoor je 1000 reps nodig hebt
![]()

. But I'm hanging in there........