- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon posten! Slechte trainingen horen er ook bij..zonder slechte..geen goede trainingen!Teleurstellende training gehad net. Zet hem er vanavond wel in als ik nog zin heb...

I know, maar het voelt wel k*t.Gewoon posten! Slechte trainingen horen er ook bij..zonder slechte..geen goede trainingen!
Wat staat er op het menu...?![]()

Misschien niet klaar voor idd. Volgens de berekeningen wel...Niks mis met fail...blijkbaar was je dr nog niet klaar voor...of te hoog gegrepen...het zet je wel aan het denken...dus
Misschien niet klaar voor idd. Volgens de berekeningen wel...
srs? Misschien is het je "Plateau"
Welkom 
Waar kan ik mijn abonnement van de plateau club opzeggen?

Waar kan ik mijn abonnement van de plateau club opzeggen?![]()

Hoop het, we zien wel."Light weight...yeah Buddy"!!
Misschien 1 stapje terug en dan weer 2 voorwaarts Rook![]()
Was er al een beetje bang voor, slechte dag vandaag...Shit happens joh. Loggen en niet meer aan denken. Straks wordt t nog een mindfuck

toch maar iets verlagen dan.

er weer tegenaan.Altijd. Had gisteren afgezien van de training gewoon een vervelend einde van de dag. Dat helpt met de training ook niet echt mee.
Ga mijn best doen i.i.g.Balen van de mindere training, maar die horen er ook bij! De volgende training zet je het vast en zeker weer recht!
Dit dus..zou willen dat ik zoals sommige kon genieten van cardio..maakt het cutten stukke makkelijkerLekker weer ook om te hardlopen......helaas dat ik er zelf echt geen plezier uit haal.........morgen weer de gym in jij!