- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Tuurlijk, moet toch naar mijn werk..Mooie benches hoor!
Je blijft dat fietsen lekker volhouden![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk, moet toch naar mijn werk..Mooie benches hoor!
Je blijft dat fietsen lekker volhouden![]()

Auto..

Die heeft de vrouw mee naar het werk.
Dan is het niet anders..plus het verhoogd je aantal verbruikte kcals behoorlijk

Dat is het plan. Ook ben ik met de auto (wegens verkeer en omrijden in vergelijk met fietsen) ongeveer een half uur onderweg. Met de fiets is het tussen de 45/55 minuten. Dus de dagen dat ik met de fiets ga heb ik 100 minuten cardio gedaan tegen 60 minuten die ik toch al kwijt zou zijn met rijden naar mijn werk. Zo kost mij die 100 minuten cardio die dag maar effectief 40 minuten.Dan is het niet anders..plus het verhoogd je aantal verbruikte kcals behoorlijk![]()

Precies.

Thanks Marv.

Voeding is door de weeks onder onderhoud en tijdens het weekend boven onderhoud.Goeie training weer hoor, Race! Hoe doe je het nu qua voeding? Op onderhoud?

Op onderhoud, blijf ongeveer 72/73kg.Dus in totaal op onderhoud? Of nog lichtjes aan het cutten?
Even geen zin in veel cutten, er zijn deze maand ook veel feestjes en dergelijke.En daar voel je je goed bij? Niet meer zo diep willen cutten?

Wel iets. Hij is natuurlijk nog maar 13 dus ik pak het heel voorzichtig aan.Junior heeft het goed te pakken! Boekt hij ook een beetje vooruitgang?