- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Gewoon een vervelend pijntje onder in mijn kuit waardoor ik me soms verstap.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon een vervelend pijntje onder in mijn kuit waardoor ik me soms verstap.
Geen ijs vandaag Boss! Balansdagje.

Na elke prestatie volgt een beloning hé Rook...goed vd motivatie hé lang leve de lol

De beloning is een goede fysiek toch Boss. Als ik het alleen doe voor iets lekkers dan is het eind zoek.Na elke prestatie volgt een beloning hé Rook...goed vd motivatie hé lang leve de lol![]()

Hoger calorieverbruik is toch ook meer eten haha ...Lekker je ding doen hoor Rook...De beloning is een goede fysiek toch Boss. Als ik het alleen doe voor iets lekkers dan is het eind zoek.![]()
Altijd Boss, altijd.Hoger calorieverbruik is toch ook meer eten haha ...Lekker je ding doen hoor Rook...![]()
wat is dat voor een kassie, en ben je er tevreden mee?Net klaar met een vlotte wandeling van 11km. Nu kan ik vanmiddag “lekker” in de tuin werken. Onkruid valt mee want met dat droge en hete weer van de afgelopen tijd groeit dat ook niet hard.![]()
Lastig he, om streng te zijn

Dat is een Fitbit Ionic, redelijk accuraat moet ik zeggen, zelfs voor weighttraining.wat is dat voor een kassie, en ben je er tevreden mee?
Lastig he, om streng te zijn![]()
Ah thanks, zal eens wat opzoeken over de Ionic...Dat is een Fitbit Ionic, redelijk accuraat moet ik zeggen, zelfs voor weighttraining.
Moet wel streng zijn want als ik over de schreef ga dan ga ik ver over de schreef.

Jawel, maar na het weekend moet ik minimaal op onderhoud hebben gegeten en niet in de plus. Vrijdag en zaterdag teveel eten betekent dus boeten op zondag.Ah thanks, zal eens wat opzoeken over de Ionic...
Nou, je houdt het strenge regime aardig vol. Dus een beetje cheaten dat kan je niet?![]()
Zekers...Nog steeds fervent Fitbit fan zie ik. Ionic ziet er goed uit![]()

Thanks Rob! Ik dacht we proberen het gewoon een keertje...

Nice man!!

Thanks Marv! Ging prima, zelfs de 7x80kg er achteraan ging nog goed.